Tri su mjeseca ostala do
najavljenog završetka radova na
osječkoj južnoj obilaznici i puštanja u promet
četiri vozne trake cijelom dionicom obilaznice, a radovi su se o
pasno zahuktali.
Najintenzivniji su radovi na
čvorištu Vinkovačka, gdje su tri veoma zahtjevne poddionice:
nadvožnjaci Bosutsko, Vinkovačka i Filipovica. Na tom je dijelu dovršen veliki potporni zid dužine
240 metara i visine 6-8 metara, koji je preduvjet za gradnju južnog
kolničkog traka na nadvožnjaku Bosutsko.
Na
čvorištu Trpimirova u tijeku je
završno asfaltiranje, a dovršeno je i oko
80% prilaznih rampi nadvožnjaku. Duž cijele dionice južne obilaznice postavljaju se
odbojne rampe, a na dionici prema
Višnjevcu i Josipovcu bukobrani. Postavljena je i zaštitna žičana ograda s obje strane obilaznice u dužini od oko
osam kilometara.
Situacija je još uvijek
malo problematična kod nadvožnjaka Vinkovčaka koje je
istovremeno i gradilište i pješački prolaz pa se od svih sudionika u prometu zahtijeva
dodatan oprez.
Nastavi li se ovim tempom, kraj radova, inače najavljen
za ljeto ove godine, mogao bi se ispoštovati te bi možda kroz nekoliko mjeseci vozači mogli prometovati cijelom dionicom južne obilaznice u četiri trake i sa svim pratećim sigurnosnim sadržajima. No, točan ili barem okvirni datum dovršetka radova još uvijek nije poznat.
Tekst: M.M./Osijek031.com
Foto: Radio Osijek
Pročitajte i..
Nakon 14 mjeseci osječka južna obilaznica puštena u promet cijelom dužinom
Južna obilaznica bit će dovršena do kraja ove godine?