Turistička zajednica Osječko-baranjske županije na svojoj je jučerašnjoj koordinaciji turističkih zajednica donijela odluku o
uvođenju sustava PPS (produženje predsezone i posezone) oznaka i certificiranja.
Sustav PPS oznaka i certificiranja obuhvatit će subjekte
javnog i privatnog turističkog sektora koji pružaju usluge turistima.
Nositelji PPS oznake imat će
neposrednu korist od nje obzirom da će im ona osigurati veću vidljivost i prepoznatljivost i lakše pozicioniranje na turističkom tržištu, moći će je
neograničeno koristiti u svim marketinškim aktivnostima, imat će mogućnost članstva u
destinacijskom i nacionalnom PPS klubu te vlastitu
promociju kroz kampanje koje će provoditi
HTZ. Svi nositelji oznake također će biti istaknuti na posebnoj PPS podstranici internetskog portala HTZ-a koja bi u narednih nekoliko godina ptrebala
prerasti u zasebnu PPS internetsku stranicu HTZ-a.
Dio PPS koncepta je i
Wine Tour Slavonije i Baranje kojim je Hrvatska turistička zajednica pokrenula projekt podizanja konkuretnosti hrvatskog turizma kroz PPS koncept. Riječ je o zajedničkoj destinaciji koju su kandidirale turističke zajednice Osječko-baranjske županije , a glavni cilj projekta je poticanje na područjima koja zaostaju kroz poticanje kulturnog turizma posebno u dijelu povezanim s proizvodnjom vina kao turističkim posebnostima te ubrzavanje ekonomskog razvoja regije kroz stvaranje, promociju, upravljanje i poboljšanje ponude kulturnog turizma Osječko-baranjske županije temeljen na novoj i obnovljenoj javnoj turističkoj infrastrukturi.
U projekt su uključeni pružatelji
usluga smještaja (privatni iznajmljivači, kampovi, hoteli...),
turističke agencije, ugostiteljski objekti, trgovine i svi ostali pružatelji usluga turistima, a sudjelovanje u projektu u ovoj fazi odnosi se na razdoblje rada objekata
od 1. rujna do 31. prosinca 2014.
Što se tiče kalendara događanja za 2015. na području županije, naglašena je potreba
boljeg povezivanja i umrežavanja turističkih djelatnika iz ove regije. Poseban naglasak stavit će se na jače privlačenje školskih ekskurzija u ovaj dio Hrvatske, na programe turističkog obilaska županije te na jače profiliranje
Osijeka, Batine i Aljmaša, kao poželjnih i atraktivnih destinacija za kruzere.
Sve u svemu, turistički djelatnici s optimizmom gledaju na iduću godinu te vjeruju u daljnji napredak kontinentalnog turizma u ovom dijelu Hrvatske koji, unatoč recesiji, bilježi sve bolje rezultate.
Tekst: M.M./Osijek031.com
Foto: Elena Sunček/Foto-arhiv031