Tribina: "Brendiranje grada – kako utržiti identitet" održat će se u
ponedjeljak, 27. listopada 2014. godine s početkom u
18,00 sati u
Svečanoj dvorani Umjetničke akademije u Osijeku (Svačićeva 1f).
Tribina se održava u okviru programskoga ciklusa knjižnice Umjetničke akademija u Osijeku pod nazivom
„Susreti u knjižnici“.
U odnosu na naslovnu temu najavljene tribine, problematizirat će se dosadašnje politike, kampanje i strategije brendiranja grada Osijeka u svrhu postizanja konsenzusa oko prepoznatljivih identitetskih karakteristika i specifičnosti grada Osijeka te načina na koji se identitetske posebnosti grada Osijeka prepoznaju, ističu, afirmiraju i promoviraju u široj javnosti u svrhu postizanja reprezentacijske vidljivosti, popularnosti, imidža i privlačnosti. Također će se razgovarati o dosad uspjelim promoviranjima Osijeka, kao i o novim inicijativama te o tržišnoj važnosti brendiranja grada.
O navedenoj temi iz naslova tribine govorit će:
- Kornelija Mlinarević, suatorica kulturne strategije grada Osijeka i pročelnica Poglavarstva grada Osijeka za programe i projekte EU
- Darko Mrkonjić, tajnik Zajednice društava turističkih vodiča Slavonije, Baranje i Srijema
- Nikola Faller, akademski kipar i osnivač međunarodnog Land art festivala Slama
- Davor Mandić, novinar i kolumnist Novog lista.
Moderator tribine je Igor Gajin.