
Predavanje u okviru kolegija
Multimedijalni marketing u
srijedu, 22. siječnja 2014. godine, u
15.45h (DV 1,
Ekonomski fakultet u Osijeku) na kojemu će gostovati poznati fotografski tim
Dražen Stojčić i Mario Romulić. Tema predavanja staviti će naglasak na multimediju u marketingu sa naglaskom na
timelapse i slowmotion kao tehnike stvaranja multimedijalnog sadržaja. Romulić & Stojčić multimedia studio surađuje s mnogobrojnim domaćim i međunarodnim subjektima, a dovoljno je reći da surađuju s
National Geographicom i Discovery Channelom.
U potrazi za stalnim rušenjem granica kretivnih, vizualnih i tehnoloških područja, dvojac je stvorio niz značajnih projekata, iz koje su proteklih godina izašli brojni zapaženi projekti od izložbi, foto-monografija, promotivnih filmova i oglasa do rada na brojnim umjetničkim, marketinškim, humanitarnim i drugim publikacijama. (Romulić VIP commercial: Najdraža fotografija)
U svom radu dvojac Romulić-Stojčić koristi je najsofisticiraniju fotografsku i videografičku opremu, kojom u svojim djelima postižu pedantnost, profesionalnost i posvećenost detaljima, što je postao njihov prepoznatljivi potpis. Timelapse je posebna tehnika snimanja videa u kojoj se, za razliku od videokamera koje automatski snimaju 25 slika u sekundi, svaki "frame" snima zasebno fotoaparatom. U nastavku je prikazan video o Hrvatskoj snimljen timelapse tehnikom.
