Projekt vrijedan ne manje od 200 milijuna eura kandidira se za Europske fondove za razdoblje 2014. do 2020.
Sporazum o suradnji na provedbi projekta rekonstrukcije željezničke pruge Osijek-Strizivojna Vrpolje , na ogranku koridora 5C ,potpisali su predsjednik Uprave HŽ infrastrukture Darko Peričić, Osječko-baranjski župan Vladimir Šišljagić i gradonačelnik Osijeka Ivan Vrkić. Dogovorom će se riješiti problem najprometnijih križanja željezničkih pruga s cestama u Osijeku.
- Projekt vrijedan ne manje od 200 milijuna eura kandidira se za Europske fondove za razdoblje 2014. do 2020. Projekt je zahtjevan i dobar dio radova se izvodi u gradskoj sredini pa su moguće i poteškoće vezane za zaštitu spomenika kulture i mora biti dobro pripremljen za Europske fondove - rekao je predsjednik Uprave HŽ infrastrukture Darko Peričić
Osječko - baranjski župan Vladimir Šišljagić naglasio je kako je pri kraju izrada Studije šireg prometnog okruženja i rješavanje prometnih problema europskih koridora na ovome području. Sastavni dio studije je rješavanje problema željezničke infrastrukture. Kroz pet denivelacija poboljšat će se protočnost osoba i roba kroz grad Osijek, a završetkom radova novi moderni vlak od Zagreba do Osijeka vozit će brzinom 160 kilometara na sat.
Hrvatske Željeznice:
Vladimir Šišljagić:
Tekst: Stjepan Filipović/Radio Osijek
Foto: Glas Slavonije, Radio Osijek
_________________ Ismijavati glupost je moralna dužnost svakog normalnog čovjeka, ne činiti to bi bilo jednako ignoriranju požara na benzinskoj pumpi u centru grada
anakonda je napisao/la:
...vijesti iz daleke budućnosti???
očigledno. oni pripremaju projekt koji će kandidirati za EU projekte. pa tko kaže da ćete dobiti novce. bila bi vijest da ste dobili pare i počeli raditi
Redakcija 031 je napisao/la:
Kroz pet denivelacija poboljšat će se protočnost osoba i roba kroz grad Osijek, a završetkom radova novi moderni vlak od Zagreba do Osijeka vozit će brzinom 160 kilometara na sat.
samo da ne bude denivelacija kao ona na vinkovačkoj, neki dan idem iz brijesta i prilazim tom zavoju, moraš jebote usporiti na 30 kad naiđe kamion iz suprotnog smjera, pa mogli su tu desnu stranu proširiti za još 1 metar da imaš gdje pobjeći kad naiđe takav kamion
znamo kako je prošlo predstavljanje "nagibnih" vlakova, pa su na kraju vozili upola sporije
_________________ Život je teška škola, prvo ti da test, pa onda lekciju!
podsjeća na priču sa Slavonicom i vjerujem da će jednako završiti - nabit će se cijena i neće biti rentabilno. nakon ove najave HC bi trebale odgovoriti nižom cijenom cestarine ali ovo je Hrvatska
_________________ Zašto bi se izlagali mamurluku? Ostanite pijani
Kad čovjek umre, ne zna da je umro, i to je samo teško drugima.
Isto je i kada je čovjek glup.
Kud odmah dva sata. Neka najprije vrate onaj nagibni koji je vozio 2.55 do Zagreba. Koliko se sjećam i prije rata je ona francuska kompozicija išla preko Đakova do Zagreba za otrilike 3 sata. Za to postići treba samo normalno održavati prugu i popraviti nagibne vlakove.
A zasto se odmah ne radi pruga za brzine od 230km/h? Ok, znam da nemamo vlakove koji mogu postici tu brzinu, ali ne radi se pruga svake godine, treba misliti unaprijed. Osim ako je razlika u cijeni infrastrukture za brzine 160, tj 230km/h prevelika?
more456 je napisao/la :
Kud odmah dva sata. Neka najprije vrate onaj nagibni koji je vozio 2.55 do Zagreba. Koliko se sjećam i prije rata je ona francuska kompozicija išla preko Đakova do Zagreba za otrilike 3 sata. Za to postići treba samo normalno održavati prugu i popraviti nagibne vlakove.