Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Konačno spajanje južne osječke obilaznice s Vinkovačkom ulicom!

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65430
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 21.09.2012. 17:12 
Naslov:  Konačno spajanje južne osječke obilaznice s Vinkovačkom ulicom!
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

[02.08.2013.] Nastavljeni radovi na proširenju južne obilaznice


Svi koji se voze južnom osječkom obilaznicom sigurno su primjetili kako su se radovi, koji su započeli u rujnu prošle godine, nakon kraćeg prekida ponovno zahuktali! Rok za završetak 13,2 kilometra dugačke trase trećeg kraka južne obilaznice je trideset mjeseci, što znači da bi mogao biti pušten u promet negdje početkom 2014. godine.

Južna obilaznica sastavni je dio državne ceste D2, koja povezuje Hrvatsku u smjeru zapad-istok te je stoga puštanje u promet proširenog kolnika osječke obilaznice od ogromnog značaja u smislu njezinog rasterećenja i olakšavanja cestovne komunikacije u navedenom smjeru, kao i rasterećenja zakrčenih gradskih ulica. Novim trakom povećat će se protočnost prometa obilaznicom te olakšati povezivanje s izlazom na autocestu A5, s mostom preko Drave kao i s obilaznicom koja vodi do Bilja i Darde.

Za stanare Uskih njiva i Juga 2 koji se plaše da će novi trak povećati buku koja dolazi s obilaznice projekt je predvidio postavljanje bukobrana u blizini njihovih stambenih objekata, kao i uređenje zelenih površina uz obilaznicu.

Možda i najvažnija novost vezana uz izgradnju novog traka južne obilaznice je njezino povezivanje s Vinkovačkom ulicom novom petljom čime će se značajno smanjiti prometna opterećenost Trpimirove ulice i Ulice Leopolda Bogdana Mandića, a građanima Industrijske četvrti omogućiti brži pristup obilaznici.

Hoće li to značiti i kraj gužvama na osječkim cestama, vidjet će se početkom 2014. godine. Za one koji iza svega vide teorije zavjere, možda je indikativna činjenica da su radovi, čija je ukupna vrijednost 164,8 milijuna kuna (bez PDV-a), krenuli netom prije prošlih parlamentarnih izbora, a zahuktavaju se paralelno sa zahuktavanjem izbornih kuhinja za predstojeće lokalne izbore. Pokaže li se južna obilaznica jednom od najznačajnijih tema u predizbornoj kampanji političkih stranaka, po tko zna koji put pokazat će se da su teoretičari zavjere bili u pravu...

Tekst: M.M./Osijek031.com
Foto: Foto-arhiv 031

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65430
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 02.08.2013. 14:11 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 


Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
milo_moje
Offline
Ukupno postova: 2875
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 02.08.2013. 14:48 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Redakcija 031 je napisao/la: ›
Za one koji iza svega vide teorije zavjere, možda je indikativna činjenica da su radovi, čija je ukupna vrijednost 164,8 milijuna kuna (bez PDV-a), krenuli netom prije prošlih parlamentarnih izbora, a zahuktavaju se paralelno sa zahuktavanjem izbornih kuhinja za predstojeće lokalne izbore. Pokaže li se južna obilaznica jednom od najznačajnijih tema u predizbornoj kampanji političkih stranaka, po tko zna koji put pokazat će se da su teoretičari zavjere bili u pravu...

pa naravno da vidimo u svemu zavjeru kad se to kod nas tako radi. neka me netko razuvjeri da sam u krivu, baš se lijepo pogodilo da je Osijek-koteks dobivao sve ili većinu radova u OBŽ dok je Drago Tadić bio na čelu te firme. Čim je on otišao sa kormila, pipa je zavrnuta, pa se jebi..

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: