| Autor |
Poruka |
|
Inspektor Maska Ukupno postova: 134 Lokacija: Kamufliran Spol:  Muško
|
Ovaj članak dezinformira javnost i vrlo je štetan za sigurnost prometa.
Prednost imaju vozači unutarnje trake jer vozila vanjske trake moraju obvezno skrenuti u prvu desno. Ukoliko ne skreće u prvu desno moraju u kružni tok ući odmah u unutarnju traku.
To pravilo je tako jednostavno i logično i nema nepotrebnog kruženja.
Ne bi bilo loše i fizički spriječiti da vozila u vanjskoj traci kruže i ometaju izlazak iz kružnog toka.
|
AAA dosta više! Jedini štetan u ovom cijelom topicu si ti i tvoje elementarno nepoznavanje prometnih pravila! Suzdržavao sam se dugo od komentiranja al ovo već počinje boljeti.
Dakle, iz vanjske trake NE MORAM skretati van ako ne želim, mogu se voziti u krug koliko hoću i onaj koji ulazi u kružni tok se uključuje sa sporedne ceste i mora čekati trenutak kada se može uključiti u promet.
Vozači unutarnje trake nemaju nikakvu prednost. Oni se na vrijeme moraju prestrojiti u vanjsku traku (kada im to vozač u vanjskoj dopusti).
To je isto kao da tvrdiš da vozač koji vozi lijevom trakom dvotračnom cestom smije skrenuti u ulicu desno bez da se uvjeri ima li u lijevoj traci bilo koga. |
|
|
|
|
|
 |
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Francika ovo što si rekao za ukidanje unutarnje trake i proširivanje zelenog dijela je jedino pametno što si rekao u ovoj temi, mislim da bi to trebalo što prije napraviti, ionako tu unutarnju traku gotovo nitko ne koristi...
|
Koristi se srednja traka dosta, jer da nema srednje trake kolona u Županijskoj bi cijelo vrijeme zakrčivala Gundulićevu zbog ovih kilavaca u vanjskoj traci, a o Reisnerovoj da i ne govorim kolika se kolona u njoj stvara, a ni Mandićeva nije bolja.
Bolje je rješenje izgradnja izlaznih traka za vanjsku traku na svim izlazima u dužini 20-30 metara ili zatvaranje kružnog toka i rješavanje problema kako sam nacrtao.
No ova tema ne dokazuje da su žene bolji vozači jer se nijedna do sada nije oglasila, nego govori da žene nemaju svoje mišljenje o ovoj temi. |
Zadnja promjena: francika; 09.05.2012. 11:31; ukupno mijenjano 1 put. |
|
|
|
|
 |
|
padobranac
Ukupno postova: 1155 Lokacija: Osijek Spol:  Žensko
|
Francika je sve dobro rekao..
Smisao kruznog toka jest laksa protocnost vozila kroz raskrizje koje on zamjenjuje, a te protocnosti nema ako svi idemo vanjskom i pri svakom skretanju svi iza moraju usporiti, tj vise se ceka i na ukljucenje ako svi voze vanjskom..
Bilo bi najbolje da prometna policija lijepo svim vozacima posalje nacrtano objasnjenje voznje kroz kruzni tok na kucnu adresu, jer ocito velika vecina nema pojma o voznji kroz isti..
Dakle, vanjskom se ide samo ako skreces u prvu desno, odnosno kako je francika objasnio, i u drugu ako je znakom to omoguceno..inace se odmah prestrojava u unutarnju, a iz nje opet u vanjsku, malo prije izlaza iz kruznog..
Ako se prilikom prestrojavanja vozila iz unutarnje trake u vanjsku par metara prije zeljenog izlaza, u vanjskoj traci zatekne vozilo (a ako svi pravilno koriste kruzni tok, moze se zateci samo ono koje je maloprije uslo i misli izaci na prvom izlazu), u tom slucaju prednost ima vozilo iz unutarnje trake jer je ono vec bilo u kruznom toku (tj preslo je vise metara u kruznom toku) i vozilo iz vanjske bi ga trebalo propustiti (to je to pravilo lijeve strane koje se mozda zvanicno tako ne zove, ali to to znaci)..Dakle onaj koji vozi vanjskom trakom, trebao bi prije izlaska sa kruznog (naravno podrazumijeva se da izlazi na prvoj desno) pogledati lijevo i propustiti vozila koja se prestrojavaju iz unutarnje trake..
To ne bi smjelo praviti nikakvu guzvu (mada nikad nije iskljuceno) jer su u vanjskoj samo vozila koja misle izaci, a nova nece ni uci u k.t. ako nije cista situacija.. |
|
_________________ Ovakav, nemam nista protiv sebe. Ovakav, prasina uzvitlana. |
|
|
|
 |
|
padobranac
Ukupno postova: 1155 Lokacija: Osijek Spol:  Žensko
|
Voznja vanjskom trakom obesmisljava postojanje kruznog toka kao takvog.. |
|
_________________ Ovakav, nemam nista protiv sebe. Ovakav, prasina uzvitlana. |
|
|
|
 |
|
Inspektor Maska Ukupno postova: 134 Lokacija: Kamufliran Spol:  Muško
|
Ova tema pretvorila se u naklapanje što bi bilo kad bi bilo.
Indikativno, dobro je što je ova rasprava pokazala dobro poznatu činjenicu: velika večina vozača ne poznaje prometna pravila i ne zna voziti kružnim tokom. |
|
|
|
|
|
 |
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Francika je sve dobro rekao..
Smisao kruznog toka jest laksa protocnost vozila kroz raskrizje koje on zamjenjuje, a te protocnosti nema ako svi idemo vanjskom i pri svakom skretanju svi iza moraju usporiti, tj vise se ceka i na ukljucenje ako svi voze vanjskom..
Bilo bi najbolje da prometna policija lijepo svim vozacima posalje nacrtano objasnjenje voznje kroz kruzni tok na kucnu adresu, jer ocito velika vecina nema pojma o voznji kroz isti..
Dakle, vanjskom se ide samo ako skreces u prvu desno, odnosno kako je francika objasnio, i u drugu ako je znakom to omoguceno..inace se odmah prestrojava u unutarnju, a iz nje opet u vanjsku, malo prije izlaza iz kruznog..
Ako se prilikom prestrojavanja vozila iz unutarnje trake u vanjsku par metara prije zeljenog izlaza, u vanjskoj traci zatekne vozilo (a ako svi pravilno koriste kruzni tok, moze se zateci samo ono koje je maloprije uslo i misli izaci na prvom izlazu), u tom slucaju prednost ima vozilo iz unutarnje trake jer je ono vec bilo u kruznom toku (tj preslo je vise metara u kruznom toku) i vozilo iz vanjske bi ga trebalo propustiti (to je to pravilo lijeve strane koje se mozda zvanicno tako ne zove, ali to to znaci)..Dakle onaj koji vozi vanjskom trakom, trebao bi prije izlaska sa kruznog (naravno podrazumijeva se da izlazi na prvoj desno) pogledati lijevo i propustiti vozila koja se prestrojavaju iz unutarnje trake..
To ne bi smjelo praviti nikakvu guzvu (mada nikad nije iskljuceno) jer su u vanjskoj samo vozila koja misle izaci, a nova nece ni uci u k.t. ako nije cista situacija..
|
Sve si super objasnila, ali gužva bi se stvarala svejedno jer ne postoje dvije trake za izlaz iz kružnog toka (osim na Vinkovačkoj) pa bi vozila iz desne trake koja propuštaju vozila iz lijeve trake da izađu iz kružnog toka blokirala promet.
Nužno je napraviti trake za izlaze iz vanjske trake na svakom izlazu kako bi se istovremeno moglo izlaziti i iz unutarnje i iz vanjske trake. Ovako kako je sada ne valja. Mislim da je moguće napraviti izlazne trake za vanjsku traku, ali ako nije moguće treba zatvoriti kružni tok i regulirati promet kako sam ja nacrtao. |
|
|
|
|
|
 |
|
markonato Ukupno postova: 380 Spol:  Nebitno
|
Francika je sve dobro rekao..
Bilo bi najbolje da prometna policija lijepo svim vozacima posalje nacrtano objasnjenje voznje kroz kruzni tok na kucnu adresu, jer ocito velika vecina nema pojma o voznji kroz isti..
|
Francika apsolutno ništa nije dobro rekao, a ovo da bi prometna policija trebala crtati nekima, jer nemaju pojma o vožnji to stoji, a sam tvoj odgovor govori tome u prilog i stvarno je više smiješno pričati o "pravilu lijeve strane" koje uopće ne postoji i koje nitko nije dužan poštovati, jer NE POSTOJI pa tako nitko nije dužan propuštati vozila iz unutarnje trake!!! A to što Francika nema pametnijeg posla pa kao i besposleni pop razmišlja što bi bilo i što bi taj kružni tok trebao biti i kako bi trebao izgledati pa onda kako bi se trebalo voziti njime je neka druga stvar koja sa ovim kružnim tokom na Đakovštini nema nikakve veze! |
|
|
|
|
|
 |
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Ova tema pretvorila se u naklapanje što bi bilo kad bi bilo.
Indikativno, dobro je što je ova rasprava pokazala dobro poznatu činjenicu: velika večina vozača ne poznaje prometna pravila i ne zna voziti kružnim tokom.
|
Slažem se u potpunosti, a žive u zabludi da znaju.
No nisu vozači krivi nego je kriv projektant koji ne zna projektirat kružni tok. |
|
|
|
|
|
 |
|
Inspektor Maska Ukupno postova: 134 Lokacija: Kamufliran Spol:  Muško
|
Ova tema pretvorila se u naklapanje što bi bilo kad bi bilo.
Indikativno, dobro je što je ova rasprava pokazala dobro poznatu činjenicu: velika večina vozača ne poznaje prometna pravila i ne zna voziti kružnim tokom.
|
Slažem se u potpunosti, a žive u zabludi da znaju.
No nisu vozači krivi nego je kriv projektant koji ne zna projektirat kružni tok.
|
Žalsno je da o tome pričaju ljudi (još k tome vozači) koji su izuzetno opasni po sebe i okolinu jer hladno izjavljuju:
Prednost imaju vozači unutarnje trake jer vozila vanjske trake moraju obvezno skrenuti u prvu desno. |
|
|
|
|
|
 |
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Ova tema pretvorila se u naklapanje što bi bilo kad bi bilo.
Indikativno, dobro je što je ova rasprava pokazala dobro poznatu činjenicu: velika večina vozača ne poznaje prometna pravila i ne zna voziti kružnim tokom.
|
Slažem se u potpunosti, a žive u zabludi da znaju.
No nisu vozači krivi nego je kriv projektant koji ne zna projektirat kružni tok.
|
Žalsno je da o tome pričaju ljudi (još k tome vozači) koji su izuzetno opasni po sebe i okolinu jer hladno izjavljuju:
Prednost imaju vozači unutarnje trake jer vozila vanjske trake moraju obvezno skrenuti u prvu desno.
|
Opasno je pričati da prednost ima vanjska traka jer nema.
No opet kažem da vozači koji misle da vanjska traka ima prednost nisu krivi što su u krivu jer projektant nije dobro isprojektirao kružni tok. |
|
|
|
|
|
 |
|
markonato Ukupno postova: 380 Spol:  Nebitno
|
Žalsno je da o tome pričaju ljudi (još k tome vozači) koji su izuzetno opasni po sebe i okolinu jer hladno izjavljuju:
Prednost imaju vozači unutarnje trake jer vozila vanjske trake moraju obvezno skrenuti u prvu desno.
|
Mislim da je ovo bit svega, jer pričaju kao da nikada nisu vozili tim kružnim tokom na Đakovštini i pričaju kao da postoji neki zakon po kojem se MORA iz vanjske trake obvezno skrenuti u prvi izlaz desno, i pričaju kao da postoje oznake na cesti prema kojima se MORA skrenuti u prvi izlaz desno i pričaju o nekim pravilima lijeve strane, i pričaju i pričaju i pričaju  a složio bih se da su samo opasni po sebe i druge, jer misle da su u pravu, a zapravo pojma nemaju o pravilima...
I OPET pričaju da vanjska traka nije u prednosti na kružnome toku na Đakovštini i to već postaje žalosno, koliko mi je bilo smiješno u početku... |
|
|
|
|
|
 |
|
Inspektor Maska Ukupno postova: 134 Lokacija: Kamufliran Spol:  Muško
|
Opasno je pričati da prednost ima vanjska traka jer nema.
No opet kažem da vozači koji misle da vanjska traka ima prednost nisu krivi što su u krivu jer projektant nije dobro isprojektirao kružni tok.
|
U krivu si prijatelju i to jako.
Ne želim da ti se dogodi zlo i da imaš prometnu ali na sudu će ti biti pojašnjeno upravo ovo o čemu pričam:
Kružni tok je obična dvotračna cesta samo zakrivljena. Kad uđeš u njega vrijede ista pravila kao i na bilo kojoj cesti.
Dakle nisi u pravu kada kažeš da vozači iz vanjske trake obavezno moraju izaći van.
Opet ponavljam, to je isto kao da, na primjer, kažeš da vozač koji vozi štrosikom u desnoj traci mora skrenuti u prvu ulicu desno.
Ili još gore - da se vozač iz lijeve trake smije prestrojiti bez da pogleda je li ovaj iz lijeve skrenuo desno.
Ili evo kao hoćeš sjedi ti u svoj auto, ja ću u svoj. Ja ću se voziti vanjskom trakom, ti se zabij iz unutarnje u mene. Idemo na sud pa ćemo vidjeti tko je kriv. |
Zadnja promjena: Inspektor Maska; 09.05.2012. 12:02; ukupno mijenjano 1 put. |
|
|
|
|
 |
|
fireman911 Ukupno postova: 44 Spol:  Nebitno

|
Pa da dobro kažeš unutarnja traka služi za bicikliste i za one vozače koji se vole voziti u krug jer nesmiju izači jer će oduzeti prednost ovima iz vanjske . Znači tko uđe u unutarnju taj je u kružnom toku i kruži skroz dok ima goriva onda zove pauka da ga odveze jer nesmije izači  |
|
|
|
|
|
 |
|
Boost Ukupno postova: 765 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
Kao što sam na početku rasprave napisao...kružni tok je tehnički neispravan i na isti se ne mogu primjeniti postojeći zakoni i pravila.
Zato bi prioritet trebala biti sigurnost, a to prednost unutarnje trake definitivno nije.
Kao i prolazak tramvaja kroz kružni tok.
Kao i forsiranje biciklista na prometovanje kružnim tokom itd. |
|
|
|
|
|
 |
|
markonato Ukupno postova: 380 Spol:  Nebitno
|
U krivu si prijatelju i to jako.
Ne želim da ti se dogodi zlo i da imaš prometnu ali na sudu će ti biti pojašnjeno upravo ovo o čemu pričam:
Kružni tok je obična dvotračna cesta samo zakrivljena. Kad uđeš u njega vrijede ista pravila kao i na bilo kojoj cesti.
Dakle nisi u pravu kada kažeš da vozači iz vanjske trake obavezno moraju izaći van.
Opet ponavljam, to je isto kao da, na primjer, kažeš da vozač koji vozi štrosikom u desnoj traci mora skrenuti u prvu ulicu desno.
Ili još gore - da se vozač iz lijeve trake smije prestrojiti bez da pogleda je li ovaj iz lijeve skrenuo desno.
Ili evo kao hoćeš sjedi ti u svoj auto, ja ću u svoj. Ja ću se voziti vanjskom trakom, ti se zabij iz unutarnje u mene. Idemo na sud pa ćemo vidjeti tko je kriv.
|
Ne znam zašto je Franciki to teško za shvatiti  Jer u kružnom toku vozila koja zadržavaju smjer ravno i svoju prometnu traku imaju prednost!!! I to je sva mudrost, a pravila lijeve strane neka ostavi za svoje igrice crtanja, jednosmjernih ulica, kružnih tokova, mostova, i kako udaljiti sve ceste od Portanove  |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|