U
dvorani Gradski vrt sve je više manifestacija, ali i sve više
blata preko kojeg se jedino može prići pješice do tog novog sportskog objekta. Apsurdnu situaciju moglo bi se riješiti ako ne uređenjem
staze od
Sjenjaka do dvorane, onda bar
pješačkim prijelazom kod cestovnih prilaza dvorani i
Baumaxu. Naime, do tog trgovačkog centra postoji asfaltirana staza sa zapadne strane prometnice, ali ne postoji siguran pješački prijelaz preko
Trpimirove pa bi se postavljanjem
semafora na tom raskrižju građanima omogućio siguran prelazak prometno vrlo frekventne ceste. Postavljanje semafora ili označavanje pješačkog prijelaza koristilo bi i posjetiteljima koji u sportsku dvoranu dolaze automobilom, ali zbog nedovoljno mjesta na parkingu vozila ostavljaju ispred Baumaxa.
Zdravko Orešković, voditelj
Odsjeka za promet Grada Osijeka, kaže kako upravo rade na rješenju tog problema i u kontaktu su s
Gradskom četvrti Novi grad. Naime, budući da se ove godine planira rekonstrukcija Trpimirove ulice u tom dijelu, neisplativo bi bilo sada graditi stazu uz tu prometnicu pa je kasnije rušiti.
- Znamo za taj problem i pokušavamo pronaći rješenje da napravimo stazu koja prolazi uz postojeće kuće s betonskom galanterijom, no prije toga moramo razmotriti imovinskopravne odnose na toj trasi. Staza do dvorane je neophodna i vjerujem da ćemo uskoro naći rješenje - kaže Orešković, dodajući kako postoji projektno rješenje rekonstrukcije Trpimirove što je u nadležnosti gradskog urbanističkog odjela.
Odgovor smo potražili i od
Denisa Šimenića u tvrtki
Rencon koja je izradila projektno rješenje. Kaže kako o dinamici i rokovima građenja ne mogu konkretnije govoriti jer realizacija investicije ovisi o odluci
Grada i
Hrvatskim cestama koje su se obvezale sudjelovati u rekonstrukciji Trpimirove i, naravno, o financijskim mogućnostima.
Rješenje kružni tok
- Prema projektu, predviđeno je proširenje Trpimirove u tom dijelu na četiri traka pa u tom slučaju nema semafora, ali projektnom razradom predvidjeli smo kružni tok s biciklističkom i pješačkom stazom te pješačkim prijelazom, pojasnio je rješenje prometnog problema Renconov projektant Denis Šimenić.
Tekst: Darko Pejić/Glas-Slavonije.hr
Foto: Daniel Antunović/arhiva 031