Grad, kako su već najavljivali, namjerava dati
koncesiju za pauka kako bi
Osijek napokon dobio tvrtku koja će obavljati tu komunalnu djelatnost. Koncesija će biti
desetgodišnja, a za komunikaciju s ponuditeljima zaduženi su
Zdravko Orešković i
Ivan Hausman. Tko će paukom odvoziti nepropisno parkirana vozila, bit će poznato nakon
11. siječnja, kada se otvaraju ponude.
Budući koncesionar mora imati u vlasništvu
najmanje jedno specijalno vozilo koje može premjestiti svako vozilo teško do 2,5 tone, te
najmanje deset "lisica" za blokiranje kotača. Uz to, Grad je odlučio
modernizirati i ubrzati postupak izdavanja naloga za premještanje i blokiranje vozila, pa koncesionar mora pristati da će prema nalogu, odnosno prema potrebi, osigurati sustav
videonadzora putem kojega će se moći izdavati nalog za premještanje i blokiranje vozila. Videonadzor bi trebao omogućiti prebacivanje fotografije s mjesta eventualnog prekršaja do
nadležnog tijela koje će elektronskim putem davati ili odbijati naloge. Inače, vozila moraju nakon premještanja biti
deponirana na ograđenom, uređenom i čuvanom parkiralištu s najmanje dvadeset mjesta udaljenom ne više od pola kilometra od postaje gradskog prijevoza.
Kriterij koji će se primjenjivati za odabir najviša je ponuđena naknada za koncesiju.
Najpovoljnija ponuda bit će onog ponuditelja koga Grad ocijeni sposobnim i s najvišim postotkom ponuđene naknade za koncesiju. Koncesionar se obvezuje plaćati Gradu naknadu za koncesiju u ponuđenom postotnom iznosu ne manjem od deset posto od iznosa svih fakturiranih poslova koji su predmet koncesije.
Tekst: D.Pejić/Glas-Slavonije.hr
Pročitajte i...
[24.11.2009.] Novo asfaltiranje mosta i natječaj za 'pauka'
[12.06.2009.] Na osječke se ulice uskoro vraća pauk