Centar za neformalnu edukaciju mladih Osijek obavještava kako je završen natječaj za izradu promotivnih materijala kampanje
„CHANGE-aj!“ u sklopu kojega smo tražili
najbolju fotografiju i popratni slogan na temu prikaza života mladih ljudi koji su protiv svih oblika ovisnosti te koji nastoje takav životi stav usaditi i drugima.
Izabrana su
tri najbolja rada čiji će autori podijeliti nagradni fond od
sedam tisuća kuna.
1. mjesto (4.000 kn): Ariana Mur
Fotografija sa sloganom
„Dođi. Kišobran je ionako za dvoje.“
2. mjesto (2.000 kn): Slavko Babić
Fotografija sa sloganom
„Pandorina kutija će se zatvoriti zauvijek“
3. mjesto (1.000 kn): Matija Drozdek
Fotografija sa sloganom
„Ostani hladne glave“
Svečano uručenje nagrada autorima i potpisivanje ugovora bit će organizirano
najkasnije 30. studenoga, dok će u
prosincu, u povodu obilježavanja
Mjeseca borbe protiv ovisnosti, u Centru za neformalnu edukaciju biti organizirana
izložba nagrađenih fotografija, kao i ostalih promotivnih materijala nastalih u sklopu kampanje „CHANGE-aj!“.
Voditelj Ureda
Nemanja Spasenovski
[22.10.2009.] Produžen natječaj za izradu promotivnih materijala kampanje CHANGE-aj!
Zbog tehničkih problema, produžuje se
natječaj za izradu promotivnih materijala kampanje
"CHANGE-aj!", u sklopu kojega se traži
najbolja fotografija na temu prikaza života mladih ljudi koji su protiv svih oblika ovisnosti te koji nastoje takav životi stav usaditi i drugima.
Natječaj će biti otvoren još dva tjedna,
do 6. studenog 2009., a
oni koji su radove već prijavili mole se da to učine ponovno!
Ponavljamo, fond nagrada je
sedam tisuća kuna. Nagrađena će biti
tri najbolja rada (prvi s 4.000 kuna, drugi s 2.000 kuna, a treći s 1.000 kuna). Rezultati natječaja bit će objavljeni
najkasnije 10. studenog na internet stranici CnC-a i u medijima, dok će svečano uručenje nagrada biti organizirano najkasnije 30. studenog. Radovi poslani na natječaj ne vraćaju se, te postaju vlasništvo CnC-a.
Važno:
* Radove treba slati na e-mail adresu
[email protected]
* Fotografija mora biti u
digitalnom formatu, te uz nju mora biti istaknut i odgovarajući,
popratni slogan. Također, sam rad treba u nekoliko rečenica opisati, te objasniti izbor tehnike i motiva.
* Sam slogan se ne smije nalaziti na fotografiji, već treba biti ispisan u
zasebnom dokumentu priloženom uz fotografije
* Neće biti prihvaćene fotografije s bilo kakvim elementima
fotomontaže
* Neće biti prihvaćene fotografije
pretjerano obrađene u
Photoshopu
* Traže se fotografije
izložbenog tipa (dakle, NE za izradu plakata, brošure ili kataloga, kao što je to bio slučaj u prvom djelu natječaja)
Uz rad svi sudionici natječaja moraju poslati
osobne podatke (ime, prezime, kućna adresa, e-mail adresa),
broj žiro računa, te obavezno istaknuti
godište, budući da je sudjelovanje moguće samo osobama
od 13 do 30 godina starosti.
Pročitajte i...
[23.08.2009.] CnC: CHANGE - rezultati prvog dijela natječaja i poziv na drugi dio natječaja
[10.07.2009.] CnC: CHANGE - poziv na natječaj za izradu promotivnih materijala