Nakon što je
Udruženje obrtnika pokrenulo akciju
"Manje cijene - više posla" u sklopu koje osječki obrtnici snižavaju cijene svojih usluga, mnogo je pritužbi kako, unatoč velikoj promidžbi akcije, većina obrtnika cijene nije snizila.
Iz Udruženja odgovaraju kako su
Osječani informirani da cijene nisu snižene u svim obrtničkim radnjama, ali i dodaju kako građani bez popusta ostaju jer obrtnike niti
ne upitaju da li su uključeni u akciju.
- Postaviti takvo pitanje osnovni je preduvjet za ostvarenje popusta. To smo već nekoliko puta naglašavali. Pitanjem klijent daje do znanja obrtniku da želi povoljniju cijenu, kaže
Zvonko Digula, tajnik Udruženja, te dodaje kako se u akciju uključuje sve više obrtnika.
- Nedavno su se akciji pridružili obrtnici iz autosekcije, postolari i graveri. Autoobrtnici dijagnostičke preglede ne naplaćuju, postolari na tri para obuće jedan besplatno popravljaju i do kraja rujna daju 20 posto popusta na zimsku obuću. Graveri daju popust od 20 posto za izradu gumica na žigovima, kaže Digula.
U akciju je i dalje uključen dio obrtnika koji su ponudili popuste još u svibnju. Tako popust od 15 posto građani mogu iskoristiti za
servise grijaćih postrojenja tijekom ljeta, te 15 posto popusta za
servis klima-uređaja izvan garancijskog roka. Dok je zaključno s 15. lipnja istekao rok za popust do 20 posto na servis ugostiteljskih ledomata i perilica, a s 21. lipnja popust od 10 posto za frizersku uslugu "minival" i za usluge popravka elektroničkih uređaja.
Piše: I.K.S./Glas-Slavonije.hr