[email protected] je napisao/la: ›
ajmo pojednostaviti sve maximalno:
1. ljudi koji su izasli van imaju odredjenu kolicinu novaca koju ce potrositi negdje i ta kolicina ne varira previše.
2. jeftinija cuga znaci da ce se svi vise napiti => vise plesa, zabave sa drustvom i suprotnim spolom => vise ljudi ce dolaziti jer im je bilo super!
Pogledajmo računicu samo za pivo:
SKUPLJA VARIJANTA:
200 ljudi x 2 piva x 17kn = 6800 kn
JEFTINIJA VARIJANTA:
300 ljudi x 3 piva x 12 kn = 10800 kn
ili
400 ljudi x 3 piva x 10 kn = 12000 kn
_______________________________________
+ napisati pored ulaza jasan dress code ako takav postoji, npr. : zabranjen ulaz osobama u hlačam kraćim od 3/4 dužine nogavice, trenirkama, radim odjelima, također, zabranjen ulaz osobama u jako alkoholiziranom i/ili drogiranom stanju.
+ ispred ulaza napisati plan tko i što se svira sljedećih nekoliko tjedana, neke akcije, koncerti, happy hour-i i sl...
+ kvalitena ventilacija i klimatizacija, veći izbor pića, pogotovo piva...
+ veća količina konobara
+ poneka animatorica/animator
+ raznolikiji izbor dj-a i vrsta glazbe
+ IZOSTANAK CAJKI
_______________________________________
ovo je pravi recept za postizanje i zadržavanje "klijenteel" i uspješan i profitabilan rad ovakvog mjesta, gdje jedna kvalitetna stavka pomaže drugim stavkama, kao npr. radi niskih cijena su ljudi spremni pretrpjeti osrednju mjuzu, ali isto tako radi vrhunske mjuze su spremni izdvojiti nešt MALO više za cugu....
Eeee, kad bi ja imao klub tako bi bilo kod mene + još dosta vrlo primamljujućih i užitko-pružajućih fora
Slažete li se samnom?