Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Mobiteli » VIP racun - lopovluk! [legalno ili ne?]

#1:  VIP racun - lopovluk! [legalno ili ne?] Autor: Dino8090 Post Postano: 11.01.2012. 2:13

...i tako ja danas provjerim racun za mobitel kad ono 455,55 kn racun (a ocekivao sam oko 200kn)! zamracio sam!! Shocked inace imam limit na 450 kn.




posto sam pretpostavljao da je odmah u pitanju internet svrljao sam malo po specifikacijama racuna i naisao na ovo sto vidite na slikama!!
dakle, cijelo vrijeme sam prosli mjesec provjeravao stanje interneta (uvijek to radim jer jednom sam se opekao). zadnji puta sam bio provjerio stanje 31. 12 oko 23h i pisalo mi je preostalo 35-40 mb.
inace u tarifi imam besplatno 512 mb. vip kaze da sam potrosio 535 mb sto je 23 vise od dopustenog. jednostavnim zbrajanjem i oduzimanjem se da zakljuciti da su mi tih 23 mb taman presli zbog 62 mb koja su mi naplatili iz 11. mjeseca!
meni je racun za 12. mjesec uvecan za 208 kn bez PDV-a zbog interneta iz 11. mjeseca! Shocked

kako oni meni mogu naplatiti u racun za 12. mjesec potrosnju od 29. 11. i 30. 11. (kad jasno stoji za razdoblje 01. 12. 2011. - 31. 12. 2011.) ??! Shocked
zna li netko mozda? jel moguce da imaju u ugovoru nesto cime su se ogradili od toga?!
shvatio bih da je to 4-5 sati, ali jebote zivot to je 2 dana!!

#2:   Autor: Boost Post Postano: 11.01.2012. 8:22

Mom ocu se u zadnje vrijeme slično događalo...zadnja 2 računa s VIP-a su mu bila velika, a ništa više nije pričao nego inače...odustao od VIP-a, uzeo broj na TELE2 i sada ima značajno manji račun..
Vjerojatno operateri to namjerno radi zbog ostzvarivanja extra profita...eto ti si skužio, možda ćeš se žaliti, ali 80% ljudi samo popizdi i plati....

#3:   Autor: noname Post Postano: 11.01.2012. 9:24

da li si im se zalio? mozda im je racunalo nesto krivo povuklo, tko zna, probaj se zalit pa javi sta kazu

#4:   Autor: PEGY Post Postano: 11.01.2012. 10:12

prošli sam tjedan negdje u tisku pročitala o nekom, mislim iz Splita, isto je imao limit uključen al mu je svejedno došao neki prevelik račun a operater je reagirao nekim objašnjenjem tek kad je sve izišlo u novinama

http://danas.net.hr/novac/page/2012/01/04/0134006.html

#5:  Re: VIP racun - lopovluk! [legalno ili ne?] Autor: Dino8090 Post Postano: 11.01.2012. 10:17

Ma nisam jos nista radio niti se zalio, tek sam jucer primjetio. Suta cu otic do VIP-a.

Zanimalo me da li je netko upucen u problematiku da slucajno nemaju nesto u ugovoru cime su se ogradili od toga i da im je to dozvoljeno? Ili da je mozda neka greska u obracunavanju?
Jer nije mi jasno kako mogu naplatit potrosnju iz prethodnog mjeseca bez da ja imam uvid u to?! Ako ja imam uvid u potrosnju od dana kada je pocelo obracunavanje, mogu naplacivat i od 25., briga me. A ne da mi naplacuju od 29., a da mi pokazatelj potrosnje pocinje racunati od 1. (i onda se dogodi kao ovdje visak od 62 mb).


Inace da ne ispadne da ih samo pljujem, uvijek sam bio izuzetno zadovoljan VIP-om. Tako ih mogu pohvaliti u situaciji kada sam kupio prvi mjesec smartphone pa mi bila pukla veza wireless, ja nisam skuzio, nastavio na 3G i nabio taj mjesec racun 2 tisuca kuna! Tu nije bila bas nikakva njihova greska, ali su mi odgovorili u vrlo kratkom na moju zamolbu (ne zalbu jer se nisam imao na sta zaliti) da mi omoguce neku modifikaciju racuna i oprostili mi 50% racuna. Tad sam zapravo i stavio taj limit od 450 kn da mi se ne bi ponovilo slucajno iako od tada redovito pratim potrosnju barem jednom dnevno (izvukao pouku Very Happy ).

Za to im skidam kapu, svaka im cast, ali brate mili ovo za prosli mjesec stvarno nije u redu. Ili je to mozda ono: tad smo ti oprostili, ali kad-tad ces ti to vratit...

#6:   Autor: ilija Post Postano: 11.01.2012. 11:58

Evo kako se to riješi - pošalješ im fino mail u kojem sve što si tu napisao objasniš i lijepo u CC staviš i državni inspektorat, udrugu za zastitu potrosaca itd, itd... Vidjet ćeš kako se brzo moze reagirati - začudio bi se.

#7:   Autor: josephine01 Post Postano: 11.01.2012. 14:07

Slično mi se dogodilo s ISKONom. Nakon prilaganja nekoliko dokaza i prosljeđivanja žalbe Društvu za zaštitu potrošača, nesporazum je riješen pa sam čak dobila i bonus idući mj. Nemaš što izgubiti (osim ovih para koje su ti već uzeli Smile ).

#8:  Re: VIP racun - lopovluk! [legalno ili ne?] Autor: Dino8090 Post Postano: 11.01.2012. 16:05

Ne idu zalbe putem maila, mora biti poslano postom ili faksom (tako mi je bilo prosli put). Zalit cu se definitivno! Kakve su im to gluposti... Otici cu prvo do VIP centra da vidim sta kazu.

#9:   Autor: josephine01 Post Postano: 11.01.2012. 16:11

Naravno, ništa mailom. Prvo sam probala mailom, pa sam u printanoj verziji i to priložila budući da mi nisu odgovorili pa da im izbijem mogućnost pozivanja na istek nekog vremenskog roka.

Držim palčeve i vješam vijenac bijelog luka oko vrata da uspiješ Wink

#10:   Autor: Dino8090 Post Postano: 11.01.2012. 16:23

josephine01 je napisao/la (Pogledaj post): › Naravno, ništa mailom. Prvo sam probala mailom, pa sam u printanoj verziji i to priložila budući da mi nisu odgovorili pa da im izbijem mogućnost pozivanja na istek nekog vremenskog roka.

Držim palčeve i vješam vijenac bijelog luka oko vrata da uspiješ Wink

A hoces i strajkat gladu ako mi zalba ne prode?! Very Happy

Tako je bilo i sa mnom kad sam im prvi put pisao zamolbu. Prvo poslao mail pa su mi (za razliku od tebe) odgovorili da mora biti u tiskanoj verziji. Nakon sto sam im poslao bio tako, nakon par dana su me zvali i rijesili smo to. Wink

Mislim, nije tih 250 kn neki ogroman novac da ja to ne mogu platiti. Ali brate mili ako je njima to dopusteno tako raditi, onda stvarno ne znam u kakvoj prciji mi zivimo. Ja se iskreno nadam da im je to neka elektronicka greska pri obracunavanju potrosnje (a ne krada!) jer sam uvijek bio jako zadovoljan VIP-om.

#11:   Autor: sokrat Post Postano: 11.01.2012. 16:26

pročitaj si pretplatnički ugovor...pod jednom stavkom je navedeno da se potrošnja može obračunavati sa zakašnjenjem.... tako da....ogradili se jesu....ali zar isto tako tebi nije bilo čudno što ti tih tvojih 62Mb viška u 11.mj. nisu naplatili???? onda se nisi žalio što su ti naplatili manje..??? nemoj me krivo shvatiti, ali mi je nekako čudan taj naš mentalitet....
..imao sam sličnih slučajeva s njima.....i jedva dočekao kraj pretplate ...prebacio se na tele2...računi su mi se doslovno prepolovili, jednaka količina podataka i poziva i sms-ova i sveg ostalog....nekako mi se čini da je vip najveći lopov među lopovima...a imao sam sve mreže..

#12:   Autor: Svebor Post Postano: 11.01.2012. 16:35

Sličan problem je bio i prije par godina s računima za mobilni internet... Prvi račun sam platio, ali kada su se stali nizati čudni preuveličani računi redovito sam radio prigovore i za par mjeseci se sve vratilo na staro.
Prilikom prigovora se ispostavilo da niti sami ne mogu točno utvrditi kolika je bila moja potrošnja. I sve sam riješio preko telefona...

#13:   Autor: Dino8090 Post Postano: 11.01.2012. 16:45

sokrat je napisao/la (Pogledaj post): › pročitaj si pretplatnički ugovor...pod jednom stavkom je navedeno da se potrošnja može obračunavati sa zakašnjenjem.... tako da....ogradili se jesu....ali zar isto tako tebi nije bilo čudno što ti tih tvojih 62Mb viška u 11.mj. nisu naplatili???? onda se nisi žalio što su ti naplatili manje..??? nemoj me krivo shvatiti, ali mi je nekako čudan taj naš mentalitet....

Nisu mi u 11. mjesecu naplatili nista manje. 11. mjesec su obracunavali do 29. 11. 21:55, a ne do kraja dana 30. 11.
U tarifi imam 512 mb besplano.
U 11. mjesecu mi je podatkovni prijenos bio 313 mb (199 mb manje nego sto imam besplatno). Tako da su mi tih 62 mb koje sam ja potrosio u 11. mjesecu, naplatili za 11. mjesec, to bi iznosilo 375 mb podatkovnog prometa sto je opet puno manje od limita.
A ujedno bi mi i potrosnja u 12. mjesecu bila 62 mb manja. Dakle umjesto 535 mb, moj podatkovni promet bi bio 473 mb sto je opet u granicima besplanog podatkovnog prometa.
Znaci ovdje sam ostecen samo ja jer bi mi racun za 11. mjesec bio identican (ili 1-2 kn veci), a za 12. mjesec bi mi bio cca 250 kn manji.

Ali najgore od svega je sto ja to nikako nisam mogao pratiti i to me zivcira! Jer je opcija trenutne potrosnje racunala od 1. 12., a ne od datuma pocetka obracunavanja (29. 11.) i tu se zapravo stvorio taj visak od 62 mb za koje ja nikako nisam mogao znati!
Da jesam, to bi bila neka druga prica i sigurno si ne bi to dopustio...

#14:   Autor: PEGY Post Postano: 11.01.2012. 16:53

a ja sad ne kužim! prekoračio si za 62 MB i to ti je 250kn više ?? to je 4kn za 1 MB ! jel to normalno ili?

u tele2 imaš 1gb za 30kn

#15:   Autor: Dino8090 Post Postano: 11.01.2012. 17:04

PEGY je napisao/la (Pogledaj post): › a ja sad ne kužim! prekoračio si za 62 MB i to ti je 250kn više ?? to je 4kn za 1 MB ! jel to normalno ili?

u tele2 imaš 1gb za 30kn

Ukupna mi je potrosnja za 12. mjesec 535 mb sto je 22 mb vise od mog paketa sa besplatnih 512 mb. A tih 62 mb iz 11. mjeseca su zapravo uzrok tom prekoracenju. Kuzis? Smile

A izvan paketa masno deru s internetom!! 100 kb je 1 kn tako da ti 1 mb ispadne 10 kn!! Very Happy tako da su mene 22 mb izasla 220 kn. Very Happy

#16:   Autor: Jaz Post Postano: 11.01.2012. 17:34

Meni su to isto prošli mjesec ušljakali s bežičnim internetom, pa moram platiti 100kn više. Žalit ću se, čim skupim živaca. Nadam se da ne postoji neki "žalbeni rok"...

#17:   Autor: sokrat Post Postano: 11.01.2012. 19:15

Jaz je napisao/la: ›
Meni su to isto prošli mjesec ušljakali s bežičnim internetom, pa moram platiti 100kn više. Žalit ću se, čim skupim živaca. Nadam se da ne postoji neki "žalbeni rok"...
8 ili 15 dana od dana računa...

#18:   Autor: Jaz Post Postano: 11.01.2012. 21:07

sokrat je napisao/la: ›
Jaz je napisao/la: ›
Meni su to isto prošli mjesec ušljakali s bežičnim internetom, pa moram platiti 100kn više. Žalit ću se, čim skupim živaca. Nadam se da ne postoji neki "žalbeni rok"...
8 ili 15 dana od dana računa...

Ma krasno....prošla baba s kolačima.. Evil or Very Mad

#19:  Re: VIP racun - lopovluk! [legalno ili ne?] Autor: Dino8090 Post Postano: 11.01.2012. 21:18

bio u VIP-u, kaze mi lik sto radi tamo pisi zalbu i salji.

sad sam napisao zalbu, sutra im faksim i vidjet cemo za 2,3 dana. Smile

#20:   Autor: DonQuijote Post Postano: 12.01.2012. 8:46

moj slučaj nije vezan za vip i telekomunikacije, ali jest za neuspjelu reklamaciju u jednoj osječkoj trgovini. sinoć je poslan mail s pritužbom sjedištu firme, u cc-u su inspektorat i potrošački forum, pa bumo vidli...

btw, ako ikada imate ikakvu reklamaciju, uvijek se posavjetujte sa zakonom za zaštitu potrošača, zakonom o obveznim odnosima i nekom udrugom za zaštitu potrošača, bez obzira koja je politika firme prema reklamacijama! često oni navode uvjete za reklamaciju koji nisu sukladni zakonu, ali ljudi to ne znaju, pa ne reagiraju.

također, žaljenje udruzi za zaštitu potrošača nije uzaludno, iako oni nikada ništa konkretno neće obećati. jednu sam trgovinu tako već zatvorio. ako su vaša prava kao potrošača ugrožena, žalite se! što se više ljudi buni i žali, potrošači će biti ozbiljnije shvaćani, a trgovci će se više držati zakonskih odredbi.

evo nekoliko zanimljivih odredbi iz zakona o obveznim odnosima...

ZAKON O OBVEZNIM ODNOSIMA

2. Odgovornost za materijalne nedostatke

Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara

Članak 400.
(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
(2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
(3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
(4) Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.

Kad postoje materijalni nedostaci

Članak 401.
(1) Nedostatak postoji:
1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.
(2) Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara

Članak 402.
(1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
(2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
(3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor).
(4) Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat­ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Pregled stvari i vidljivi nedostaci

Članak 403.
(1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
(2) Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
(3) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
(4) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

Skriveni nedostaci

Članak 404.
(1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.
(2) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.
(3) Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.
(4) Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka.

...

Prava kupca

Članak 410.
(1) Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru:
1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,
2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,
3) zahtijevati sniženje cijene,
4) izjaviti da raskida ugovor.
(2) U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na poprav­ljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je ovaj zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.
(3) Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

#21:   Autor: PEGY Post Postano: 12.01.2012. 8:59

Žalbe se ne šalju faksom!!!
Isključivo preporučeno s povratnicom tj. potvrdom uručenja, a kopija te iste žalbe čuva se!

#22:   Autor: Jaz Post Postano: 12.01.2012. 9:19

PEGY je napisao/la: ›
Žalbe se ne šalju faksom!!!
Isključivo preporučeno s povratnicom tj. potvrdom uručenja, a kopija te iste žalbe čuva se!

Meni su u VIP-u rekli isključivo faxom..

#23:  Re: VIP racun - lopovluk! [legalno ili ne?] Autor: Dino8090 Post Postano: 12.01.2012. 9:23

Meni su rekli postom ili faxom. Very Happy
Prosli put kad sam im faxom slao, bilo je u redu sve.

#24:   Autor: Jaz Post Postano: 12.01.2012. 9:24

Dino8090 je napisao/la: ›
Meni su rekli postom ili faxom. Very Happy
Prosli put kad sam im faxom slao, bilo je u redu sve.

Uf,jesu dosljedni... Rolling Eyes Ajd,sretno i ovaj put!

#25:   Autor: silence Post Postano: 12.01.2012. 9:35

Takav način poslovanja dovoljno govori o tome kako se operateri žele zaštiti od mogućih tužbi. I sama imam iskustva sa ht-om i čudila sam se čudu da netko tko se bavi telekomunikacijama i prodaje nove tehnologije nema e-mail za reklamacije. No to mene nije spriječilo da svoj e-mail pošaljem na 10 drugih njihovih adresa od uprave društva pa nadalje koji god sam našla na njihovim stranicama. Odgovor je uslijedio veoma brzo i mailom i na mobitel i na fiksni telefon.

Hoću reći ako nema pisanog "traga" zbog čega se žališ, datuma kada si uložio prigovor i nekih drugih elemenata - nema dokaza kada je netko i zbog čega uložio prigovor.
O onim brojevima za podršku neću trošiti slova.
Mnogo loše s obzirom koji novac uzimaju za svoje usluge.

#26:   Autor: Dino8090 Post Postano: 12.01.2012. 9:52

Kad sam zvao jucer Sluzbu za korisnike rekli su mi kao da im je naredba "odozgo". Tj. kao da im je neki Ured bla bla (zaboravio sam tocno kako se zove, ali kao neki ured za kontrolu reklamacija) naredio da reklamacije iskljucivo moraju biti postom ili faksom, nikako emailom.

#27:   Autor: DonQuijote Post Postano: 12.01.2012. 10:17

Dino8090 je napisao/la: ›
Kad sam zvao jucer Sluzbu za korisnike rekli su mi kao da im je naredba "odozgo". Tj. kao da im je neki Ured bla bla (zaboravio sam tocno kako se zove, ali kao neki ured za kontrolu reklamacija) naredio da reklamacije iskljucivo moraju biti postom ili faksom, nikako emailom.

naravno da su tako odredili, jer su tako sigurniji da ti se tu istu žalbu neće dati slati poštom i na inspektorat, udruge potrošača i sl. međutim, kad ipak pošalješ e-mailom, a u cc dodaš gorenavedene, obično vrlo brzo reagiraju i to ne da bi ti rekli da ne uvažavaju takvu žalbu.

#28:   Autor: legica21 Post Postano: 12.01.2012. 10:51

silence je napisao/la: ›
I sama imam iskustva sa ht-om i čudila sam se čudu da netko tko se bavi telekomunikacijama i prodaje nove tehnologije nema e-mail za reklamacije.



tko god ti je to rekao, slagao te je Wink

a što se tiče konkretno vipa, evo u 10.mj sam raskinula ugovor, i uredno mi je došao račun na 12.mj.... i zovem szk, oni mi kažu da pišem pisani prigovor..i ja mailom pošaljem prigovor...i za nekih 5 dana sam dobila odgovor kako će se sve provjeriti i kontaktirati me na broj moba koji sam dala za kontakt.. 5 dana od toga, neka cura me zvala...i sve se s njom dogovorila. Naravno, stornirali su taj račun jer njihov kolega u vip centru nje dobro napravio zahtjev za raskidom ugovora.

#29:   Autor: DonQuijote Post Postano: 12.01.2012. 12:41

DonQuijote je napisao/la: ›
moj slučaj nije vezan za vip i telekomunikacije, ali jest za neuspjelu reklamaciju u jednoj osječkoj trgovini. sinoć je poslan mail s pritužbom sjedištu firme, u cc-u su inspektorat i potrošački forum, pa bumo vidli...

hehe! od sinoć oko 23h do danas stigla duboka isprika iz sjedišta te odgovor iz inspektorata! Smile

#30:   Autor: PEGY Post Postano: 12.01.2012. 13:40

DonQuijote je napisao/la: ›
DonQuijote je napisao/la: ›
moj slučaj nije vezan za vip i telekomunikacije, ali jest za neuspjelu reklamaciju u jednoj osječkoj trgovini. sinoć je poslan mail s pritužbom sjedištu firme, u cc-u su inspektorat i potrošački forum, pa bumo vidli...

hehe! od sinoć oko 23h do danas stigla duboka isprika iz sjedišta te odgovor iz inspektorata! Smile


ubija me znatiželja....

#31:  Re: VIP racun - lopovluk! [legalno ili ne?] Autor: Dino8090 Post Postano: 13.01.2012. 14:24

Vrlo brz odgovor na zalbu! Smile
Stize danas prijepodne poziv iz Vip-a. Bez ikakvih prijetnji sa Drustvom za zastitu potrosaca, Potrosackim kodom, Provjerenim, ..., nego samo sa uljudnom i detaljno objasnjenom zalbom su mi bez ikakvog problema stornirali racun. Racun je umanjen na 201 kn. Cak stovise, covjek mi se ispricao it rekao da ako se tako nesto opet ponovi da ih slobodno nazovem i rijesit ce preblem jer je greska u elektronskom obracunu racuna.
Dakle, jos jedna pohvala za Vip! Smile

Ali eto da i drugi znaju, ako vam se slucajno iznenada dogodi veliki racun, pogledajte specifikacije racuna jer mozda je u ovome u problem. Wink

#32:   Autor: DonQuijote Post Postano: 13.01.2012. 15:07

Dino8090 je napisao/la: ›
Vrlo brz odgovor na zalbu! Smile
Stize danas prijepodne poziv iz Vip-a. Bez ikakvih prijetnji sa Drustvom za zastitu potrosaca, Potrosackim kodom, Provjerenim, ..., nego samo sa uljudnom i detaljno objasnjenom zalbom su mi bez ikakvog problema stornirali racun. Racun je umanjen na 201 kn. Cak stovise, covjek mi se ispricao it rekao da ako se tako nesto opet ponovi da ih slobodno nazovem i rijesit ce preblem jer je greska u elektronskom obracunu racuna.
Dakle, jos jedna pohvala za Vip! Smile

Ali eto da i drugi znaju, ako vam se slucajno iznenada dogodi veliki racun, pogledajte specifikacije racuna jer mozda je u ovome u problem. Wink

svaka čast, samo što ne vjerujem da si na ovaj način pomogao rješavanju problema, samo si sebi umanjio račun. a problem je to što je ta "greška u elektronskom obračunu računa" vjerojatno namjerna. umanjili su ti račun za 200 kn. koliko je još ljudi dobilo 200 kn veći račun, a da se nisu žalili, nego su uredno platili? a kad im se požališ, njima je još i spin ljubazno se ispričati i velikodušno umanjiti račun! od nezadovoljnog dobiju sretnog i zadovoljnog korisnika koji će ih još hvaliti i reklamirati, i to samo zato što su ti vratili tvojih 200 kn! da im više ljudi pošalje inspekciju, broj takvih "grešaka" bi se bitno smanjio, uvjeren sam!

#33:  Re: VIP racun - lopovluk! [legalno ili ne?] Autor: Dino8090 Post Postano: 13.01.2012. 17:22

Pa vrlo vjerojatno si u pravu da to sve nije slucajno. Ali sta ja znam, nisam htio biti bahat i odmah prijetit sa nekim udrugama i inspekcijama, nego sam htio vidjeti sta ce reci na ovaj nacin.

Mislim da nije tolika greska u tome sto im ja nisam prijetio, nego u tome sto ljudi placaju svaki klinac bez da provjere sta i koliko. Vjerojatno bi 80% ljudi platilo ovaj moj racun niti ne znajuci da mogu provjeriti u specifikacijama ili na internetu, nego bi bili uvjereni da su ovaj mjesec eto pretjerali. Ja svoj racun redovito svaki dan provjerim i znam sta mogu otprilike ocekivat krajem mjeseca i da me ne mogu bas tako lako zajebat za 250 kn. Dok to ljudi ne pocnu radit oni ce i koristit ovakve prilike... Wink

A pohvalio sam ih cisto iz razloga jer su korektno prihvatili i prvi put moju zamolbu (kad je racun bio 5 puta veci i kad je bila moja greska), a i sada eto ovu zalbu. Milijun puta smo imali prilike vidjeti da to nije bio slucaj u raznoraznim situacijama.
Osijek031.com » Mobiteli » VIP racun - lopovluk! [legalno ili ne?]


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::