Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Politika » Osijekom će voziti zagrebački otpad tramvaji

#1:  Osijekom će voziti zagrebački otpad tramvaji Autor: OsijekNepokoreniGrad Post Postano: 15.04.2009. 11:54

Otvara se nova pruga, bliže se izbori.
Postavlja se pitanje: ima li Osijek dovoljno tramvaja, ili ćemo predizborna obećanja plaćati novim zaduživanjem za kupovinu istih...

Odgovor se mogao čuti na jučerašnjoj sjednici Gradskog vijeća.

Vrdoljak je pitao koji će tramvaji voziti novom prugom u Divaltovoj. “Imamo li dovoljno tramvaja? Je li na pomolu investicija kupnje novih tramvaja, koja bi Grad mogla stajati stotine milijuna kuna?”

Anto Đapić: “U posljednjoj smo fazi pregovora da nam Grad Zagreb iznajmi ili na drugi način ustupi tramvaje koje više ne koristi, a u dobrom su stanju. Ne znam hoćemo li ih kupiti, ali neće ići na štetu postojećih linija. Kompletan odgovor sada ne znam."

Malo nelogično da je pruga gotovo pri kraju, a aktualna gradska vlast pojma nema što će tom prugom voziti.


Zadnja promjena: OsijekNepokoreniGrad; 15.04.2009. 12:00; ukupno mijenjano 1 put.

#2:   Autor: Monstrum Post Postano: 15.04.2009. 11:58

ustupiti ili prodati ? znači posuditi ili oprati novce c c c

#3:   Autor: Ingo Post Postano: 15.04.2009. 12:24

pa zagreb sad ima one nove tramvaje ... i vjerujem da imaju jos dosta starih koji su u voznom stanu, ili koji bi se mogli reparirati kao nasi stari.

#4:   Autor: _Jimmy_ Post Postano: 15.04.2009. 12:27

ovi končarevi tramvaji su dobri i njih bi trebali koristiti

#5:   Autor: Ingo Post Postano: 15.04.2009. 12:32

_Jimmy_ je napisao/la (Pogledaj post): › ovi končarevi tramvaji su dobri i njih bi trebali koristiti


i par puta skuplji od ovih ceskih

#6:   Autor: _Jimmy_ Post Postano: 15.04.2009. 13:11

mislim da je omjer cijene i kvalitete optimalan

#7:   Autor: W.M. Felt Post Postano: 15.04.2009. 14:58

OsijekNepokoreniGrad je napisao/la: ›
Kompletan odgovor sada ne znam.


To je Đapić kakvog volimo. Rasipaju se milijuni, a čovjek mirne duše potvrdi da nema pojma što će s tom prugom.

_Jimmy_ je napisao/la: ›
mislim da je omjer cijene i kvalitete optimalan


A ja mislim da je novi zagrebački tramvaj jedna od katastrofalnijih investicija u povijesti Zagreba. Naime, opravdanje za milijarde kuna koje su se na nove tramvaje utukle bilo je da će se ti tramaji izvoziti, pa se gradska investicija ima smatrati poticajem gospodarstvu. Ne treba posebno isticati da još nije prodan niti jedan tramvaj izvan Zagreba - nadam se da u nekom mafijaškom dogovoru Osijek neće biti prvi koji će ih kupiti.

Osim toga, samo potpuni kreten gradi prugu i kupuje nove tramvaje (vozili se oni tom prugom ili ne), a da je u isto vrijeme svjestan da će pruga donositi gubitke. Već mi je prilično dosta tih mafijaa i pijanih milijunaša koji rasipaju novce poreznih obveznika. U ovo vrijeme katastrofalne gospodarske stagnacije i nazadovanja normalni se gradovi oštro bore protiv recesije, a kreteni u Osijeku kupuju (stare ili nove) zagrebačke tramvaje, grade pruge koje izazivaju smijeh slučajnih promatrača izvan Osijeka, i postavljaju staze za brzo hodanje.

Jedva čekam da taj tramvaj zaista počne voziti prema Jugu 2. Bit će zanimljivo vidjeti situaciju kojoj tramvaj presijeca državnu cestu (Trpimirovu) na kojoj je konstatno ogroman promet, potom se vuče sredinom ulice i naleće na kružni tok (koji će se, nedaj Bože - ali nažalost vjerojatnost je velika, učestalo pojavljivati u crnoj kronici). I sve to, da bi slučajni umirovljenik sa Juga 2 do bolnice - ili učenik do Tvrđe - putovao sat i pol - čak i sa štapom, ili u kolicima, pješice se brže stiže.

#8:   Autor: Anait Post Postano: 15.04.2009. 15:32

W.M. Felt je napisao/la: ›
pješice se brže stiže.


ili biciklom Smile

#9:   Autor: morgan Post Postano: 15.04.2009. 16:54

Ingo je napisao/la: ›
pa zagreb sad ima one nove tramvaje ... i vjerujem da imaju jos dosta starih koji su u voznom stanu, ili koji bi se mogli reparirati kao nasi stari.

ja sam ipak za soluciju NOVO. zašto bi se vozili u nekom otpadu za koji nitko neće dati nikakve garancije? ovako uzmeš novi pa nek popravljaju ako što zafali...nek se oni rješe svog smeća na drugačiji način

#10:   Autor: Ingo Post Postano: 15.04.2009. 17:23

morgan je napisao/la (Pogledaj post): ›
Ingo je napisao/la: ›
pa zagreb sad ima one nove tramvaje ... i vjerujem da imaju jos dosta starih koji su u voznom stanu, ili koji bi se mogli reparirati kao nasi stari.

ja sam ipak za soluciju NOVO. zašto bi se vozili u nekom otpadu za koji nitko neće dati nikakve garancije? ovako uzmeš novi pa nek popravljaju ako što zafali...nek se oni rješe svog smeća na drugačiji način


ne kuzis ... ovi sto sada voze osijekom su tramvaji iz 1968 i 1972 godine. Reparirani su u ceskoj i obnovljeni po znatno povoljnijoj cijeni od cijene ovih novih zagrebackih.

Barem sam tako citao po novinama ... meni su iskreno ovi zg ljepsi ... ali netko je nesto racunao.

A sto se kvalitete tice ... ti stari se obnove i mogu jos dugo dugo voziti.

#11:  Re: Osijekom će voziti zagrebački otpad tramvaji Autor: MALENA13 Post Postano: 15.04.2009. 17:31

nije mi jasno koliko će često vozit tramvaj divaltovom s obzirom da je samo s jedne strane pruga.hoće li biti jedan tramvaj koji vozi u krug ili?

#12:   Autor: Monstrum Post Postano: 15.04.2009. 19:54

iskreno mislim da su veći problem u osijeku oni usrani autobusi čiji zvuk para bubnjiće i dam se kladit da im je razina db daleko iznad dopuštene za grad, a ne tramvaji al dobro valjd oni busevi u zg još dobro služe pa kad se isluže lijepo će ih utopit gradu na dravi. zemljo otvori se.

#13:   Autor: OsijekNepokoreniGrad Post Postano: 15.04.2009. 19:56

Da ali na autobusnim linijama nemožepš skupljati političke poene.

#14:   Autor: Monstrum Post Postano: 15.04.2009. 19:57

OsijekNepokoreniGrad je napisao/la (Pogledaj post): › Da ali na autobusnim linijama nemožepš skupljati političke poene.


pa to je to. probali su na busevima na zadnjim izborima kad je bila spika da busevi više neće ić kroz centar AKO GLASATE ZA NAS i kao što se može vidjeti sve su napravili osijek031.com smile užas

#15:   Autor: morgan Post Postano: 15.04.2009. 21:23

Ingo je napisao/la: ›
morgan je napisao/la (Pogledaj post): ›
Ingo je napisao/la: ›
pa zagreb sad ima one nove tramvaje ... i vjerujem da imaju jos dosta starih koji su u voznom stanu, ili koji bi se mogli reparirati kao nasi stari.

ja sam ipak za soluciju NOVO. zašto bi se vozili u nekom otpadu za koji nitko neće dati nikakve garancije? ovako uzmeš novi pa nek popravljaju ako što zafali...nek se oni rješe svog smeća na drugačiji način


ne kuzis ... ovi sto sada voze osijekom su tramvaji iz 1968 i 1972 godine. Reparirani su u ceskoj i obnovljeni po znatno povoljnijoj cijeni od cijene ovih novih zagrebackih.

Barem sam tako citao po novinama ... meni su iskreno ovi zg ljepsi ... ali netko je nesto racunao.

A sto se kvalitete tice ... ti stari se obnove i mogu jos dugo dugo voziti.

ispričavam se na nerazmijevanju...ja bih htio isto imati niskopodne tramvaje a sve u svjetlu broja invalida koji žive i rade u ovom gradu.trebala je proći hrpa godina da na kolodvoru podignu perone da ti ne treba planinarska oprema za uć' u vlak pa si mislim da će isto toliko trebat i dok niskopodni stignu k nama...

#16:   Autor: Tram111 Post Postano: 16.04.2009. 11:58

Novi zagrebački tramvaji su doživjeli pravi debakl, u svim gradovima u kojima su bili na testiranju su odbijeni, odnosno nitko nije zainteresiran za njihovu kupnju. Oni su samo izgledom lijepi,a "ispod poklopca" su krntije, u Zagrebu već sada imaju nekoliko komada (stari 2-3 god.) koji su pripremljeni za rezanje jer ih ne mogu popraviti. Usput cijena jednoga je 13 500 000 kn, a naši obnovljeni su 2 700 000 kn po komadu, a što se tiče kvalitete, bolji su od zagrebačkih. Prema informacijama koje imam, u Osijek bi trebalo doći 6 kom. GT-6 (u Osijeku ih nazivamo "Genšeri")-to su oni njemački tramvaji koje Osijek već ima. Morate shvatiti da se ne mogu dovesti bilo koji tramvaji, jer svaki novi model tramvaja vuče za sobom još 100 drugih stvari (dijelovi, održavanje, osoblje na održavanju) koje komliciraju sve skupa, tako da je važno dovesti tramvaje koje Gpp već ima u svom voznom parku.

#17:   Autor: Leteci mungos Post Postano: 16.04.2009. 12:35

@Tram111, odakle bi rtebali doci ti tramvaji? Iz Zagreba, ili?

IMHO, bolje polovni i ekonomski prihvatljivi [dakle, ne toliki krsh da popravci kostaju vise nego novi] tramvaji, nego superudobni i novi tramvaji za koje ce generacije koje dolaze vracati kredite.

#18:   Autor: bazooka_joe Post Postano: 16.04.2009. 13:25

Pretpostavljad da dolaze iz zg-a,tamo se polako povlace iz uporabe.
btw,nad upravljackom elektronìkom ovih novih tramvaja lezi win xp Smile Inace su dizajnerski cudni,naspram duljine (jako su dugacki) imaju vrlo malo mjesta za sjedenje,ali i stajanje.Prikaz sljedece stanice je na bocnim led displejima,na centralnim se vrti reklama zeta,pa je malo neergonomski sve to.Isto tako,imam dojam da uopce nisu modularni,tj. pojedini se clanci ne mogu izbaciti...Ne bih bash rekao smece,al' fulali su kocept...

#19:   Autor: anakonda Post Postano: 16.04.2009. 13:30

bazooka_joe je napisao/la (Pogledaj post): › Pretpostavljad da dolaze iz zg-a,tamo se polako povlace iz uporabe.
btw,nad upravljackom elektronìkom ovih novih tramvaja lezi win xp Smile Inace su dizajnerski cudni,naspram duljine (jako su dugacki) imaju vrlo malo mjesta za sjedenje,ali i stajanje.Prikaz sljedece stanice je na bocnim led displejima,na centralnim se vrti reklama zeta,pa je malo neergonomski sve to.Isto tako,imam dojam da uopce nisu modularni,tj. pojedini se clanci ne mogu izbaciti...Ne bih bash rekao smece,al' fulali su kocept...


...potpisujem, gluplje tramvaje još nisam vidjela....sjedala su komforna, bez daljnjeg, ali zauzimaju previše mjesta, tako da više ljudi stane u osječki tip tramvaja nego ovaj....i još nešto, vrlo su loše riješeni držači - naime, osim onih gumenih gluposti koji vise na gornjoj štangi, nema ništa više, tako da ti ne preostaje ništa drugo nego balansirati, ako već ne možeš do njih....a o mirisu tuđih pazuha po ljeti na centimetar od glave da ne govorimo....nikakva klima tu ne pomaže....

#20:   Autor: Tram111 Post Postano: 16.04.2009. 13:47

Da, trebaju doći iz Zagreba!
Od ljudi koji su bili gledati te tramvaje se moglo čuti da su u stanju kao i ovi naši, a neki su i malo bolji (mislim da se radi o 6 vozila). Obzirom da je suradnja između Gpp-a i Zet-a vrlo dobra, tramvaje će Osijek dobiti (zapravo kupiti) po nekim simboličnim cjenama. Zapravo cijeli projekat ovisi o politici, pa će o tome i ovisiti hoće li i kada do te transakcije doći!

#21:   Autor: anakonda Post Postano: 16.04.2009. 13:57

...znači li to ponovno preuređivanje pruge???...

#22:   Autor: bazooka_joe Post Postano: 16.04.2009. 14:06

anakonda je napisao/la: ›
...znači li to ponovno preuređivanje pruge???...

Brijem da su pruge kompaktibilne josh po jus-u ;-)

#23:   Autor: W.M. Felt Post Postano: 16.04.2009. 14:06

Tram111 je napisao/la: ›
Novi zagrebački tramvaji su doživjeli pravi debakl


Da se oko nečeg i složimo... Još samo da proglasiš prugu na Divaltovoj promašajem... No to bi nam trebao napisati neki forumaš nadimka Bus11.

#24:   Autor: dino_bno Post Postano: 16.04.2009. 20:10

W.M. Felt je napisao/la (Pogledaj post): ›
Tram111 je napisao/la: ›
Novi zagrebački tramvaji su doživjeli pravi debakl


Da se oko nečeg i složimo... Još samo da proglasiš prugu na Divaltovoj promašajem... No to bi nam trebao napisati neki forumaš nadimka Bus11.


Tebi je promasaj ali ne i ostalima

#25:   Autor: morgan Post Postano: 16.04.2009. 20:46

anakonda je napisao/la: ›
tako da više ljudi stane u osječki tip tramvaja nego ovaj...

pa kad se u socijalizmu mislilo na svakoga.nije bio bitan dizajn već kvaliteta.više je ljudi nekad ovisilo o tramvaju nego danas...

#26:   Autor: bazooka_joe Post Postano: 17.04.2009. 0:56

dino_bno je napisao/la: ›
Tebi je promasaj ali ne i ostalima


Tako je - ostalima u Zagrebu nije promašaj. Svugdje gdje je bio po svijetu najveća je zamjerka: nema mjesta.
A kad u tramvaju nemaš mjesta za putnike, pada koncepcija tramvaja u vodu, bio on ne znam koliko niskog poda...

#27:   Autor: MatoTvrđa Post Postano: 19.04.2009. 21:07

lala je napisao/la (Pogledaj post): ›
W.M. Felt je napisao/la: ›
pješice se brže stiže.


ili biciklom Smile

Ako je tako ajmo ukinuti sve postojeće tramvajske pruge pa ćemo se šetati il vozit na biciklima, međutim ne mogu svi putovati pješice ili biciklom i upravo se za to radi mreža tramvaja koja će povezati grad uzduž i poprijeko!

#28:   Autor: Ingo Post Postano: 19.04.2009. 21:22

MatoTvrđa je napisao/la (Pogledaj post): ›
lala je napisao/la (Pogledaj post): ›
W.M. Felt je napisao/la: ›
pješice se brže stiže.


ili biciklom Smile

Ako je tako ajmo ukinuti sve postojeće tramvajske pruge pa ćemo se šetati il vozit na biciklima, međutim ne mogu svi putovati pješice ili biciklom i upravo se za to radi mreža tramvaja koja će povezati grad uzduž i poprijeko!


samo uzduz ..nikako poprijeko ... a to je i najveca mana i kritika toj investiciji.

#29: Great ! Re: Osijekom će voziti zagrebački otpad tramvaji Autor: MatoTvrđa Post Postano: 19.04.2009. 21:44

Kao prvo mislim da je investicija hvale vrijedna jer prugom do mačkamame te sada novom prugom kroz divaltovu ulicu ukupna dužina tramvajske pruge u Osjeku je povećana za 6 - 7 kilometara po mojoj slobodnoj procjeni!

Uz to moram pohvaliti sustav sa ugibalištima jer se na taj način sigurno uštedilo mnogo novaca Razz

Načuo sam da je u planu i povezivanje poprijeko sa zelenim poljem ako se ne varam!

#30:   Autor: Ingo Post Postano: 19.04.2009. 22:30

jel ti stvarno ne kontas neke stvari ? ili ?
Osijek031.com » Politika » Osijekom će voziti zagrebački otpad tramvaji


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::