s Galerija Knifer: Otvorenje izložbe "RE:CONSTRUCTION"
Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
pon 20. 09. 2021.
Plesni klub &quo...
Mjesec židovske ...
"Učiniti ne...
[FOTO] Otvoren s...
Europski tjedan ...
uto 21. 09. 2021.
Besplatne edukac...
Mjesec židovske ...
"Učiniti ne...
[FOTO] Otvoren s...
Europski tjedan ...
sri 22. 09. 2021.
Tržnica Osijek: ...
Mjesec židovske ...
"Učiniti ne...
[FOTO] Otvoren s...
Europski tjedan ...
čet 23. 09. 2021.
Pučko otvoreno u...
Mjesec židovske ...
"Učiniti ne...
"Ljubav oko...
Artomania: Izved...
pet 24. 09. 2021.
Kineziološki fak...
Mjesec židovske ...
"Učiniti ne...
Dječje kazalište...
Špica radionica ...
sub 25. 09. 2021.
Kineziološki fak...
Mjesec židovske ...
"Učiniti ne...
Dječje kazalište...
Špica radionica ...
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

U Galeriji Knifer u Osijeku održat će se otvorenje izložbe “RE:CONSTRUCTION” u petak, 3. rujna 2021., s početkom u 19 sati.

Izložba RE: CONSTRUCTION suradnja je diplomiranih studentica i studenata Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku u Hrvatskoj i Akademiji likovnih umjetnosti u Stuttgartu u Njemačkoj.

Izložba se bavi pitanjima prevođenja slikovnih pojmova u prostorne strategije, a time i odnosom skulpture i slikarstva.

Ivana Škvorčević (*1994. u Novoj Gradiški/ živi i radi u Osijeku i Novoj Gradiški) stvara djela koja asociraju na djela konstruktivista, ali i s konkretnom umjetnošću i minimalizmom. Njezin rad ispituje prostor i sliku različitim medijima. Ona stvara senzorno i fizičko iskustvo koje se poigrava s percepcijom gledatelja. Različiti pogledi i promjene perspektive otkrivaju slojeve njezina rada, čiji učinak uvijek poprima percepciju prostora primatelja.

Intuitivni pristup temi može se vidjeti u djelima Isabel Stoffel (*1995. u Bad Mergentheimu/ živi i radi u Stuttgartu). Ona prenosi faze slikarskog procesa u materijalizirane objekte. Njezini ručnici, natopljeni bojom formiraju lokve i stapaju se u neformalnu igru boja. Korišteni ručnici postaju dio vremenske instalacije i mogu se ponovno koristiti kao alati za ponavljanje procesa uvijek iznova.

Procesualnost je također središnja tema u djelima Else Farbos (*1987. u Saint Germain en Laye/ živi i radi u Stuttgartu). Ona boji papir u trakama boje koje se sastoje od debelog sloja pastelne krede. Zatim valjanjem papira stvara nježnu abraziju boje na njihovoj stražnjoj strani. Listovi prezentirani stoje uspravno postavljeni u izložbenom prostoru. Stražnjoj strani listova dat je isti fokus kao i prednjoj strani. Poput Stoffelovih ručnika, role u boji postaju privremene skulpture koje se mogu ponovno pretvoriti u alate ponovnim valjanjem.

Benjamin Hönsch (*1990. u Leipzigu/ živi i radi u Stuttgartu i Leipzigu) također koristi različite medije i metode da istraži sučelje između crteža i reljefa. Za svoje eksperimentalne postupke koristi različite materijale, poput plastičnih cerada, vrućeg ljepila, metalnih ploča ili samo papir. Kao dio procesa, relikvije ostaju kao tragovi i odbačeni alati koji se također mogu ponovno koristiti. iz teksta Sebastian Schmitt, Director Städtische Galerie Fruchthalle Rastatt



 Stranica prilagođena ispisu