s Galerija Knifer: Izložba "Why So Serious?"
Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
sri 22. 09. 2021.
Mjesec židovske ...
"Učiniti ne...
[FOTO] Europski ...
Europski tjedan ...
Kino Urania [16....
čet 23. 09. 2021.
Mjesec židovske ...
"Učiniti ne...
Kino Urania [23....
Pučko otvoreno u...
"Ljubav oko...
pet 24. 09. 2021.
Mjesec židovske ...
"Učiniti ne...
Kino Urania [23....
FEBIRE 2021.: Fe...
Kineziološki fak...
sub 25. 09. 2021.
Mjesec židovske ...
"Učiniti ne...
Kino Urania [23....
FEBIRE 2021.: Fe...
Kineziološki fak...
ned 26. 09. 2021.
145. godišnjica ...
"Učiniti ne...
Kino Urania [23....
Kineziološki fak...
pon 27. 09. 2021.
Muzej likovnih u...
"Učiniti ne...
Kino Urania [23....
SD Jug II: Semin...
Kineziološki fak...
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

Od 6. do 20. srpnja 2021. u Galeriji Knifer možete pogledati izložbu "Why So Serious?".

Jaka Babnik, Mario Čaušić, Krunoslav Dundović, SmallbutDangers (Simon Hudolin i Mateja Rojc), Mladen Stropnik, Sonja Vulpes.

Izložba pod nazivom Why So Serious? donosi nam najnoviju produkciju te neka starija ne baš često izlagana djela umjetnika u kojima svaki od njih na svoj način istražuje proceduralne zakonitosti umjetničkoga medija i njegovu uključenost u izražajnu svakodnevicu postojeće društvene stvarnosti.

Mladen Stropnik nas svojom grafičkom mapom DOBROJUTRO izravno nagovara da je uzmemo u ruke, dodirnemo, prelistamo i istražimo. Naše iskustvo započinje čitanjem uputa koje objašnjavaju kako trebamo postupati sa svakim pojedinačnim grafičkim listom i promatrati ga onako kako je Stropnik zamišljao ne bi li nas tako usmjerio na osjećaje i misli koji su ga vodili u dizajniranju sadržaja.

SmallbutDangers sa serijom Bijelo bojene grafike: F, R, E, Š. predstavlja igru pronađenih oblika koji su uz pomoć matrica oživjeli na bjelini papira. Apstraktne površine u boji djeluju organski i dosljedno koriste zakone sitotiska u njihovim kompozicijskim izvedenicama.

Krunoslav Dundović nam kroz istraživački proces fotografiranja bez objektiva predstavlja seriju Subjektiv fotoaparata u kojoj apstraktni bljeskovi svjetla i sjene nude subjektivno vizualno razmišljanje o statusu fotografije kao medija i umjetničkog izraza koji nije usredotočen na oponašanje objektivne stvarnosti.

U kontekstu suvremene slovenske grafičke produkcije grafike Sonje Vulpes su posebne. Ističe ih mala naklada, tehnika grafičke kolagrafije, naglašeni crtež i motiv autoportreta bez suvišnih simbola, s naglaskom na položaju lika i izrazu lica.

Mario Čaušić serijom Mindcraft nadograđuje fotografsku stvarnost uvođenjem apstraktnih oblika digitalnog i nudi promišljanje odnosa virtualnog i stvarnog kako u kontekstu razvoja umjetnosti, tako i u kontekstu promjene opće društvene stvarnosti i misaonih procesa suvremenog trenutka.

U knjizi umjetnika Why So Serious? Jaka Babnik na foto-dokumentarni način otkriva razne apsurdne situacije kroz koje pojedinci, lokalne zajednice ili šire društvo utječu na oblikovanje i percepciju životnog okruženja u kojem žive. Babnikove fotografije se mogu gledati kao sretan prikaz utjecaja tranzicije na razvoj nekoć zajedničkoga kulturnog krajolika.

Predstavljena djela kombiniraju promišljanje slike stvarnosti dane kroz prizmu umjetnosti i prikazuju opušteni kreativni pristup koji se pokazao dobrim omekšivačem tvrdoglavih umjetničkih koncepcija.
Božidar Zrinski, MGLC



 Stranica prilagođena ispisu