Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
pet 26. 04. 2024.
Nastavljaju se r...
GISKO: Izložba k...
GISKO: Izložba s...
Općina Bizovac: ...
Dani tehničke is...
sub 27. 04. 2024.
Nastavljaju se r...
GISKO: Izložba k...
GISKO: Izložba s...
Prvi proljetni b...
Dani tehničke is...
ned 28. 04. 2024.
Nastavljaju se r...
GISKO: Izložba k...
GISKO: Izložba s...
Dani medijske pi...
FFOS-ova bicikli...
pon 29. 04. 2024.
Nastavljaju se r...
GISKO: Izložba k...
GISKO: Izložba s...
Dani medijske pi...
Dječje kazalište...
uto 30. 04. 2024.
Nastavljaju se r...
GISKO: Izložba k...
GISKO: Izložba s...
Dani medijske pi...
Dječje kazalište...
sri 01. 05. 2024.
Nastavljaju se r...
Barcelona pub Os...
Kuća Biljkinog o...
Praznik rada tra...
Dječje kazalište...
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Program Barutana 011, ove se godine seli iz Barutane u prostor bivšeg kina Zvečevo (u Šamačkoj ulici br. 5 u Osijeku). Od 10. do 14. studenoga 2011. ugostit će izvedbe suvremenog kazaliąta i plesa te eksperimentalne glazbe. Program se realizira sredstvima Ministarstva kulture Republike Hrvatske u urganizaciju Udruge M-Art.

Ulazak na sve programe je besplatan.

Program:

Četvrtak, 10. studenoga 2011. u 19 sati

KRIEGSPIEL
Damir Bartol Indoš & Tanja Vrvilo

DB Indoš Ekstremno Muzičko Kazalište / Perporacije / Teatar &TD

Ludimus effigiem belli. Igramo efigiju rata po grafičkim bilješkama 55 pozicija u kriegspielu Guyja Deborda & Alice Becker-Ho.

Skriveno: 
Igraju: Damir Bartol Indoš, Tanja Vrvilo, Helge Hinteregger, Ivan Marušić-Klif
Grlena glazba: Helge Hinteregger
Nadzorne slike: Ivan Marušić-Klif
Šahtofonija: Damir Bartol Indoš
Svjetlo: Damir Kruhak
Prospekt igre: Dario Dević
Fotografije: Ratko Mavar
Prva igra: Muzički bijenale Zagreb, 12. travnja 2011.

Ova igra predstavlja sve faktore u stvarnome ratu i još općenitije dijalektike svih sukoba. Kriegspiel se odvija u solsticiju u kojem klima nije presudna, a noć nikada ne pada prije završetka sukoba. Šahtofon većim dijelom okomit prema svjetlu zove se Sjever, šahtofon većim dijelom paralelan sa svjetlom zove se Jug. Svaka strana zna što druga strana radi. Bočno kretanje izlaže vlastiti suprotni bok, bočni napadač će biti bočno napadnut. Urlici za Sadea preko bijele slike dolaze iz velike daljine: IN GIRUM IMUS NOCTE ET CONSUMIMUR IGNI - kružimo kroz noć i proždire nas vatra.

Izvori: Alice Becker-Ho & Guy Debord A Game of War; Guy Debord's film In girum imus nocte et consumimur igni; Guy Debord Sick Planet, Comments on the Society of the Spectacle, Panegyric; Gilles Delleuze & Felix Guattary A Thousand Plateaus: Capitalism and Schizophrenia; Magha The Shishupala Vadha, The Cramps & The Novas The Crusher.

Damir Bartol Indoš (1957, HR) diplomirao je komparativnu književnost i filozofiju na Filozofskom fakultetu  u Zagrebu s teatrološkom temom: Antonin Artaud  – Kazalište okrutnosti. Tijekom studija sudjeluje u radu neoavangardne studentske kazališne grupe Kugla Glumište: Doček proljeća, Mekani brodovi, Bijela soba, Cirkus plava zvijezda, Ljetno popodne sve do Akcije 16:00, iz 1981., kada dolazi do podjele na meku i tvrdu frakciju. Kao inicijator tvrde frakcije, nazvane Grupa Kugla, tijekom 1980-ih radi niz predstava-performansa: Afera Gigan, Neprigušeni titraji, Šesti allelomorf, Zeinimuro, Opasnost od jelena, Rocking, Subotica i detalji otpora, Magellan, Laboren exercens.

Kao DB Indoš-Kuća ekstremnog muzičkog kazališta, tijekom 1990-ih, ostvaruje niz projekata i gostovanja u svijetu s raznim stranim i domaćim umjetnicima (Elliott Sharp, Charles Gayle, Helge Hinteregger, Zlatko Burić, Henning Fremann, Pere Oliver Yorgens, Nicole Hewitt, Vilim Matula, Ana Karić, Tanja Vrvilo, Emil Matešić, Irma Omerzo, Selma Banich…): Ratna kuhinja, Konjski rep, Sin, O šahu i boli, Lajka-prvi pas u svemiru, Školski autobus ili razgovori s djecom, Njihanje…

Od 2005., u koprodukciji s Kulturom promjene – Teatar ITD i autorskom suradnjom s Tanjom Vrvilo realizira predstave s glumcima, performerima, glazbenicima i plesačima Kineski rulet, Vilovanje, Zeleno, zeleno, Teretni čovjek, Knjiga mrtvih (korežija sa Zlatkom Burićem), Anti Edip, Cefas, Kriegspiel – Igra rata.  Sudjelovao je na raznim međunarodnim festivalima u zemlji i svijetu (Eurokaz-Zagreb, Edinburgh fringe festival, Klang arten festival Linz, Franklin Furnace NY, Tjedan suvremenog plesa – Zagreb, Kopenhagen – kulturna prijestolnica Europe 1996, Roskilde festival, Dartington -  Exeter, Cardiff summer festival, Tacheles – Berlin,Unikum – Klagenfurt, Szene – Beč, Euro-scene Leipzig, Unidram – Potsdam, Tanz Quartier – Beč, Translacije – Piotrkow, Wroclaw festival, Muzičko Bijenale Zagreb -2011, Colchester arts centre, Rich Mix-London, Jerwood dance house-Ipswich, Studio Lowry- Manchester, Lakeside theatre-Colchester…). U bivšoj alatnici tvornice Jedinstvo pokrenuo je radionicu i izvedbeni prostor pod naslovom  Parainstut Indoš.

S grupom Bad Company rekonstruira svoj performans Čovjek stolac i izvodi u Memories are made of this, stalni je suradnik Teatra ITD, voditelj radionica „Puh“ – Kultura promjene SC, „Artikulacije“ sa studentima ALU-Zagreb, SPROUT projekt – Galerija SC. Član je Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika i ULUPUH-a, dobitnik medalje grada Zagreba za promicanje alternativne kulture za 2009. god.
Tanja Vrvilo (1966, HR) diplomirala glumu na Akademiji dramske umjetnosti,  Zagrebu,  na poslijediplomskom studiju književnosti na FF u Zagrebu, članica HZSU. Od kraja 1980-ih glumi u mnogim kazališnim projektima, a posljednjih godina kao suautorica i glumica radi s Damirom Bartolom –  Indošem (Kineski rulet, Vilovanje, Zeleno, zeleno, Teretni čovjek, Anti-Edip: Anarhizam i shizofonija, Cefas, Kriegspiel – Igra rata), Zlatkom Burićem Knjiga mrtvih, Bacačima sjenki (Ekspozicija) Borisa Bakala i Katarine Pejović.

Sudjelovala na mnogim domaćim i stranim festivalima te vodila brojne izvedbene i filmske radionice. Prevodi i piše tekstove o filmu i kazalištu za radijske emisije (Treći program HRT-a), časopise, publikacije i školske udžbenike iz Medijske kulture. Kustosica brojnih redovitih i festivalskih programa s fokusom na japanskoj kinematografiji (redoviti ciklusi suvremenog japanskog filma u MM centru SC-a, HFS – kino Tuškanac), s Petrom Milatom višegodišnji program Vizualnog kolegija u Multimedijalnom institutu MaMa, kustosica Motovun Film Festivala (programi Japanskog filma jeze, Interaktivnog filma te Ruskog filma u Zagrebu i Motovunu), prvog Festivala mediteranskog filma (program Politike filmskih slika), programi Filmski modusi koreografije, Nađena tijela (Centar za dramsku umjetnost), Oni koji nestaju, Filmovi za nefašistički život (Moje tvoje naše – Rijeka), Goli film predavanje na simpoziju u Modernoj galeriji u Ljubljani na izložbi Sve je to film!

Eksperimentalni film u Jugoslaviji 1951.-1991., kustosica programa Hrvatski antifilm … Iz sistema ispao Film! i predavanje Politike filmskog kustostva na tokijskom Yebisu International Festival for Art and Alternative Visions 2011. u Tokyo Metropolitan Museum of Photography; Idejna je začetnica i umjetnička direktorica međunarodnog kustoskog festivala-simpozija Filmske mutacije: festival nevidljivog filma, inovativnog modusa suradnje domaćih i stranih filmologa i autora za analizu ustrajnosti i mutacija filmoloških fenomena, čije će se peto izdanje odvijati od 30. studenoga do 4. prosinca 2011. u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, u Art kinu Croatia u Rijeci te u Slovenskoj kinoteci u Ljubljani.


Petak, 11. studenoga 2011. u 21 sat

LOVE WILL TEAR US APART
Saša Božić

Skriveno: 
Koncept : Saša Božić
Koreografija: Saša Božić i Petra Hrašćanec
Izvedba: Petra Hrašćanec
Izbor glazbe: Saša Božić i Petra Hrašćanec
Producentica: Štefica Bartolin
Fotografije i video: Danko Stjepanović
Produkcija: de facto


Love will tear us apart solo je kreiran za izvođačicu Petru Hrašćanec. Sam rad žanrovski vrluda između rock-koncerta, ispovjedne forme i apstraktnog plesa. Pitanje vlasništva nad izvedbom isprva stavljeno u apstraktni plesni okvir bavljenja tijelom i politikom pogleda, ekstremno se proširuje u širi umjetnički i socijalni okvir.

Ljubav iz naslova prenešena je u ljubav spram plesa,čina plesa samog, dok rad raspravlja razliku između plesa i njegove realizacije kao društvenog događanja kroz konstituciju pojma izvođačice same. Izvođačica Petra Hrašćanec izvodi plesne numere, odabrane ljubavne pjesme, dok u pauzama saznajemo naoko efemerne detalje o nastanku same produkcije, raspličući suptilnu mrežu odnosa moći koja definira čin izvedbe. Gledatelj je pozvan da aktivno preuzme odgovornost u lancu hijerarhije izvođačkog čina.

Saša Božić, kazališni redatelj i dramaturg, prisutan u polju europskog suvremenog plesa. Kao dramaturg, izvan Hrvatske surađuje s priznatim koreografima poput Isabele Schaad (Berlin), Simone Aughterloney (Berlin), Francesca Scavette (Oslo), Martine Pisani (Pariz) i Dalije Aćin (Beograd). Potpisuje dramaturgiju za nagrađivane predstave poput „Ogoljeno“ (Zagrebački plesni ansambl-Nagrada hrvatskog glumišta 2008. za Najbolju plesnu predstavu, koreografija: Snježana Abramović Milković), „Nos Vamos a ver“ (Kazalište Novi život, Zagreb, Grand prieux festivala Zlatni lav u Umagu, koreografija: Ksenija Zec), „Isto“ (Zagrebački plesni ansambl, Nagrada hrvatskog glumišta za najbolju koreografiju Kseniji Zec, 2005).

Za zajednički projekt s beogradskom umjetnicom Dalijom Aćin „Handle with a great care“ nagrađen je prvom nagradom Jardin d' Europe, najprestižnijeg europskog plesnog festivala Impulstanz u Beču 2008. Kazališni pojekti sudjeluju mu na festivalima poput Eurokaza, Bitefa, Transeuropa festivala u Hildesheimu, Karantena u Dubrovniku, itd.Trenutno svoje projekte ostvaruje u europskim kazališnim kućama poput Hebbel am Ufer u Berlinu, Kaaiteatrom iz Brusselesa, Pact Zollverein u Essenu, Gesneralee u Zurichu, Nacionalni plesni centar u Oslu i Beogradsko dramsko pozorište. Zajedno s Barbarom Matijević vodi kazališnu grupu de facto.


Subota, 12. studenoga 2011. u 21 sat

SOUND & VISION
Kneippkopf
G.A.P.

Skriveno: 
Kneippkopf

Glazbena manufaktura utemeljena u Zagrebu 2007. od strane Ivice Smolića pod okriljem projekta Zunft. Kneippkopfove kompozicije nastaju dekonstrukcijom, obradom i kolažiranjem snimki rijetkih zvučnih fenomena (field recording, pronađeni zvučni zapisi). Dosadašnje predstavljanje imao je u Barutani (Osijek) 2007. i Galeriji SC (Zagreb) 2009. godine.

G.A.P.

Glazba G.A.P.-a konstruirana je na tematskom materijalu koji pomiče granice glazbenog razvoja. Improvizacija se razvija na dvije razine – na individualnoj i grupnoj. Zvuk je maštovit i raznolik, a u njegovu kreianju sudjeluju: saksofoni (sopran, alt i tenor), flauta, piccolo, udaraljke, kontrabas i elektronika. Raznolikost instrumentarija omogućava nastupe u različitim formacijama: od solističkog, preko dua do kvarteta.

Luka Peršić – soprano i alto saksofon,flauta, synthesizer, laptop
Jerko Valdevit – tenor saksofon, klarinet, flauta i piccolo, chromatic harmonica, piano
Maroje Peršić – doublebass, electric bass
Nikola Šurmanović – bubnjevi i udaraljke

Diskografija: 1998 Feathers, wood & aluminium (NEW MUSIC FROM CROATIA), Anubis Records ACD 002, Various artists; 1998 Konture Dinida, Anubis Records ACD010, G.A.P.; 2002 Plays The Most Requested Songs, Anubis Records ACD029, G.A.P.

Festivali: Torneo Internazionale di Musica (Perugia, Italy) 1998; International Festival of Film & Video 1998 (Pecsz, Hungary); Biennale Zagreb 1999; Earwing Jazz Festival (Zagreb) 2000, 2001; Big Ear Festival (Budapest, Hungary) 2001; Cerkno Jazz Festival (Cerkno, Slovenia) 2001; Festival of improvised music (Kanjiža, Serbia) 2006.


Ponedjeljak, 14. studenoga 2011. u 21 sat

ROBERTA, ROBERTA
Roberta Milevoj i Matija Debeljuh

Skriveno: 
Roberta, Roberta

Autori: Roberta Milevoj i Matija Debeljuh
Koreograf / izvođač: Roberta Milevoj
Video: Matija Debeljuh
Dramaturg: Sandro Siljan
Dizajn svjetla: Dario Družeta
Asistent koreografa: Tomislav Feller

Kako bi izbjegli klišeje i ponavljanje vokabulara, koreografi često zadaju plesačima vježbe u kojima moraju zaboraviti sve što su prethodno naučili o plesu i izvoditi kao da počinju ispočetka – od nule. Međutim, što kada mogućnost postane nužnost, a koreografska vježba životna situacija?
Roberta, Roberta je autorski projekt Roberte Milevoj i Matije Debeljuha u kojem, izvođačica podržana video projekcijama, iznosi pred publiku autobiografski trenutak u kojem je nužno nanovo ipisati vlastito tijelo kako bi mogla nastaviti plesati. (Sandro Siljan)

Roberta Milevoj je rođena u Puli. Prva plesna iskustva stječe u Studiju za stvaralačke djelatnosti ZARO. Profesionalno plesno obrazovanje nastavlja u Zagrebu i inozemstvu sudjelujući u brojnim međunarodnim programima i radionicama. Od 1998. surađuje s brojnim plesnim ansamblima i nezavisnim grupama (Liberdance, Sodaberg, Montažstroj, Tala, dance_lab collective, Marmot, ZPA, Studio za suvremeni ples). Jedna je od su-osnivačica umjetničke organizacije dance_lab collective unutar koje realizira svoj prvi autorski rad „Trio“. 2010. dobitnica je Nagrade hrvatskog glumišta za najbolju žensku ulogu u predstavi Nastup.

Matija Debeljuh je rođen u Puli. Diplomirao je Dizajn vizualnih komunikacija na Umjetničkoj akademiji u Splitu. U svojem radu istražuje izražajne mogućnosti slike na području video umjetnosti, filma i fotografije. Izlagao je na više skupnih i samostalnih izložbi (Pula, Zagreb, Split, Atena, Vilnius, New York) te sudjelovao na video i filmskim festivalima u zemlji i inozemstvu.

Love will tear us apart


Sound & Vision


Roberta, Roberta




 Stranica prilagođena ispisu
11-09-2011 11:46:44 am :: hlo
zanima me gdje mogu kupiti kartu i cijena. tenks
11-09-2011 05:17:39 pm :: Redakcija 031
hlo je napisao/la: ›
zanima me gdje mogu kupiti kartu i cijena. tenks


Ulazak na sve programe je besplatan.
Advertisement Advertisement Advertisement






Na prodaju 5 prelepih ...
Odg. Kavalir King Char...
Servis japanski za kav...
Prodajem willerov gobl...

Moj profil

Korisničko ime:
Lozinka:


Zaboravljena lozinka
Novi korisnik!

Posjetitelji

Ukupno online:276

Registrirani online (): Nitko