Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Gospodarstvo, Financije, Turizam » Poslovanje GPP-a (Gradski i prigradski prijevoz putnika) Idite na Prethodna  1, 2, [3], 4  Sljedeća  :| |:

#31:   Autor: Jošava Post Postano: 28.08.2015. 11:39

.

Zadnja promjena: Jošava; 09.09.2015. 19:00; ukupno mijenjano 1 put.

#32:   Autor: inflameswetrust Post Postano: 04.09.2015. 12:21

Jošava je napisao/la (Pogledaj post): ›
Informatizacijom sustava su omogućeni brojni statistički podatci koje je trebalo analizirati i prema tim rezultatima djelovati


Informatizacija sustava nije nužna kako bi se došlo do statističkih podataka, nego samo olakšava njihovo dobivanje. Ali slažem se s tim da po njima treba raditi dalje.

Generalno, kod GPP-a, ali i kod svih vlasti koje dolaze i prolaze, nije mi jasno zašto konačno ne naprave kvalitetnu prometnu strategiju javnog prijevoza...Sve se svodi na cijenu karte gore-dolje i predizborna obećanja o tramvajskoj pruzi do svakog sela...

#33:   Autor: Jošava Post Postano: 04.09.2015. 14:24

.

Zadnja promjena: Jošava; 09.09.2015. 19:00; ukupno mijenjano 1 put.

#34:   Autor: inflameswetrust Post Postano: 04.09.2015. 14:44

Jošava je napisao/la: ›
Kad bi se mene pitalo, ja bih prvo pokrio sam grad tramvajskim prugama, dok će oni, kako si dobro primijetio, isplanirati tramvajske pruge do Belog brda, Čepina, Bilja...


Da, tramvaj prije svega služi za gradski prijevoz, a ja bih rekao da bi bilo ključno povezati Bikaru i Zeleno polje, te napraviti još jednu poveznicu između sjeverne i južne pruge. U protivnom, imamo dvije linije koje su zasebne jedna od druge, i čim je negdje nekakav krkljanac, nastaju veliki problemi.

Makar, ideja o tramvaju u prigradska naselja i nije nužno loša, tramvaj je najefikasnije javno prometalo kroz dugi period, ali opet, ne prije nego se sredi stanje u gradu, i ne sve najednom, po naški, "predizborno".

Citat: ›
U nekom od prethodnih postova sam stavio link na najbolji javni prijevoz jednog engleskog grada iz čega se vidi što i kako oni čine, pa ako ovi naši nemaju ideja neka prepisuju.

I sve to onda uzeti u obzir i napraviti kvalitetno rješenje.


Hm...dobro je uzeti kvalitetan primjer za usporedbu, ali ne direktno c/p. Ako Osijek želi biti stvarno urbani grad sa dobrom prometnom povezanošću, ključno je osigurati integrirani prometni sustav sa SVIM vidovima javnog prijevoza.

No...

#35:   Autor: Jošava Post Postano: 04.09.2015. 19:00

,

Zadnja promjena: Jošava; 09.09.2015. 18:59; ukupno mijenjano 1 put.

#36:   Autor: Jošava Post Postano: 05.09.2015. 15:32

.

Zadnja promjena: Jošava; 09.09.2015. 18:59; ukupno mijenjano 1 put.

#37:  Re: Poslovanje GPP-a (Gradski i prigradski prijevoz putnika) Autor: Jošava Post Postano: 05.09.2015. 17:47

,

Zadnja promjena: Jošava; 09.09.2015. 18:59; ukupno mijenjano 1 put.

#38:   Autor: Jošava Post Postano: 05.09.2015. 18:04

,

Zadnja promjena: Jošava; 09.09.2015. 18:59; ukupno mijenjano 1 put.

#39:   Autor: Jošava Post Postano: 05.09.2015. 21:22

,

Zadnja promjena: Jošava; 09.09.2015. 18:58; ukupno mijenjano 1 put.

#40:   Autor: Jošava Post Postano: 06.09.2015. 22:07

...

Zadnja promjena: Jošava; 09.09.2015. 18:58; ukupno mijenjano 1 put.

#41:   Autor: simo031 Post Postano: 07.09.2015. 5:32

Jošava je napisao/la: ›
O ekonomičnosti i ekologiji.
Iz ove tablice možemo izračunati prosječnu potrošnju goriva po autobusu na 100 prijeđenih kilometara i kad to izračunamo dobijemo prosjek od 37 litara/100km.

Na netu sam potražio koliko u prosjeku troše različiti modeli autobusa i ovo su podaci sa specijalizirane stranice koja se bavi ovom problematikom. Podaci su iz 2009. što znače da se odnose na starije modele autobusa medju kojima i oni koji se nalaze u floti GPP-a (MAN Lions) :
-Neoplan Cityliner (nova generacija)...............23l
-Mercedes Travego (troosovinac)....................27l
-Mercedes Tourismo(troosovinac)....................28l
-Setra S 415 UL.............................................22l
-Man Lions Regio............................................30l
-Scania Irizar Centri (nova generacija).............25l
-King Long......................................................24l
-Higer V8 (midi bus)........................................18l
-Isuzu Turkiz..................................................15l
-Scania Irizar PB (troosovinac).........................27l
-Bova Futura (midi bus)....................................18l
-Irisbus Evaday...............................................25l
-Marbus Viveo................................................21l
-Iveco Daily....................................................11l

To su rezultati testova objavljeni u Velikim Točkovima....

No u floti GPP-a ima i nekoliko manjih autobusa koji prometuju do Tvrđavice i Podravlja čija potrošnja je upola manja (cca 15lit) i dva koja se voze na plin.

Podaci iz ovog testa bi trebali biti vjerodostojni s obzirom da su rađeni u gotovo idealnim uvjetima kakvi vladaju i kod nas (sve ravno, bez brda i udolina), no usprkos tome i gornjoj primjedbi, vidimo da je prosječna potrošnja u GPP-u veća za 20% .

Na prvi pogleda to nije puno, ali ako taj višak potrošnje pretvorimo u novac to je min. 2 milijuna kuna veći trošak nego što bi trebao biti. Kako je do njega došlo ne želim spekulirati jer ne poznajem način na koji se u GPPu provodi unutarnja kontrola.

Moguće i da je toliko veća potrošnja zbog zastarjelog voznog parka ili zbog nekvalitenog održavanja itsl.
Nijedan od GPPovih dizelaša ne udovoljava EURO 6 normi koja jamči još manju potrošnju, većina GPP-ovih autobusa ne udovoljava ni EURO 5 normi, već eventualno EURO 4 normi.
Problem je i u tome što se te norme ne donose samo na potrošnju, već i ekologiju, odnosno zagađenje ispušnim plinovima, ali i zagađenje BUKOM na koje društvo u GPPu, ali i ekipa iz odgovornih institucija za kontrolu iste (Sanitarna insp.) tome uopće ne pridaju pažnju.

Dakle, kad bi u GPPu mislili na ove "sitnice" i kad bi sve to lijepo stavili na papir i proanalizirali pa izračunali koliko si kroz uštedu samo na gorivu mogu godišnje priuštiti novih autobusa, ja sam siguran da bi vrlo brzo bila obnovljena cijela autobusna flota.


Troši li tvoj automobil onoliko koliko je proizvođač naveo prilikom kupnje?

#42:   Autor: Jošava Post Postano: 07.09.2015. 11:34

...

Zadnja promjena: Jošava; 09.09.2015. 18:57; ukupno mijenjano 1 put.

#43:   Autor: Jošava Post Postano: 08.09.2015. 14:58

...

Zadnja promjena: Jošava; 09.09.2015. 18:57; ukupno mijenjano 2 put/a.

#44:   Autor: simo031 Post Postano: 08.09.2015. 15:20

Jošava je napisao/la (Pogledaj post): › To je dobar znak jer sugerira da gradski očusi planiraju u skoroj budućnosti obnoviti vozni park.


osijek031.com smile

#45:   Autor: Jošava Post Postano: 09.09.2015. 18:56

Tko je pročit'o,pročit'o.
Osijek031.com » Gospodarstvo, Financije, Turizam » Poslovanje GPP-a (Gradski i prigradski prijevoz putnika) Idite na Prethodna  1, 2, [3], 4  Sljedeća  :| |:


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 3 / 4.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::