Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Gospodarstvo, Financije, Turizam » Grad Osijek - plan razvoja Idite na [1], 2, 3  Sljedeća  :| |:

#1:  Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 07.03.2012. 9:04

Poštovani građani Osijeka!

Svi Vi koji volite svoj grad i koji imate neke ideje za poboljšanje grada na Dravi slobodno ih iznesite ovdje i ostvarite svoje želje na najbolji mogući način, a to je pokretanjem inicijative da grad učinite boljim.

Ja ću započeti sa svojim prijedlogom a Vi onda nastavite sa svojim prijedlozima.

Evo malo razrađena nova ideja za pješačku zonu u centru grada, zatvorene garaže, nove ceste i parkove, izmještanje tržnice i promjena autobusnog pravca.

Za početak moj prijedlog za cestovni promet u užem centru grada.
Glavna namjera ovakvog prometa je izmjestiti sav promet u smjeru istok-zapad na Gundulićevu i Reisnerovu kako bi se smanjio intenzitet prometa u ulici H.Republike. Jagerova mora ostati prometna zbog noćnog trezora FINA-e.
Gradski autobus bi preko Gundulićeve išao u ulicu H.Republike.

NARANČASTA - tržnica
CRVENA - pješačka zona izuzev pristupa garažama
PLAVA TAMNA - garaža
CRNA - dvosmjerna cesta
ZELENA TAMNA - jednosmjerna cesta
ZELENA SVIJETLA - parkovi, zeleni pojas
ŽUTA - pješaćke staze



Ovakvu garažu bih postavio na Gundulićevu, i nadam se da ne bi bila konkurencija garaži Autobusnog kolodvora.



Zadnja promjena: francika; 02.05.2012. 18:21; ukupno mijenjano 3 put/a.

#2:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 07.03.2012. 9:18

A evo još jedna moja već prije objavljena ideja o 50-metarskom bazenu.

Treba stopirati ovu besmislenu gradnju od 200 milijuna kuna na Gradskom vrtu jer ti bazeni nemaju ni tribine, a i lokacija bi mogla biti puno bolja, a da ne kažem da i bazeni ne liče ni na šta i da su precijenjeni skoro 10 puta. Ušteda energije na bazenima sigurno neće biti 180 milijuna kuna kad se bazeni mogu izgraditi i za 20 milijuna kuna.

Ovako nešto sam mislio:





na prostoru lijeve obale Drave na početku staze za trčanje i između benta i promenade. Naravno svuda okolo bi ostavio drveće i posadio još više drveća što se na slici ne vidi.



Bazeni imaju i bazen sa skakaonicom (što ovaj koji se predviđa za Gradski vrt nema) i time bi Osijek bio pokriven svim vodenim sportovima u gradu i samim time stalno popunjen. Naravno da bi velike tripine privukle stalne posjetitelje, a ne kao što neki misle da nema dovoljno posjetitelja, a lokacija je idealna i za objekt i za pristup građanima.
Također u Gradskom vrtu već postoje Gradski bazeni za rekreaciju sportaša i ne trebaju još jedni.

#3:   Autor: PEGY Post Postano: 07.03.2012. 9:23

ja predlažem da industriju i tvornice izbacimo iz grada, treba ostaviti samo banke,fine restorane,ekskluzivne parfimerije, trgovine cipelama i poneku draguljarnicu te trgovinu delikatesama sve otvoreno 0-24.

#4:   Autor: saba Post Postano: 07.03.2012. 11:48

o bože.... francika moj tebi je stvarno dosadno.....

imaš neke dobre ideje, ali zar ti stvarno misliš da će se išta od toga napraviti jer si ti to napisao na forumu?

#5:   Autor: francika Post Postano: 07.03.2012. 12:05

saba je napisao/la (Pogledaj post): › o bože.... francika moj tebi je stvarno dosadno.....

imaš neke dobre ideje, ali zar ti stvarno misliš da će se išta od toga napraviti jer si ti to napisao na forumu?

Naravno da hoće, uvjeren sam u to. Hvala na komplimentu! Smile

#6:   Autor: simo031 Post Postano: 07.03.2012. 22:47

PEGY je napisao/la: ›
ja predlažem da industriju i tvornice izbacimo iz grada, treba ostaviti samo banke,fine restorane,ekskluzivne parfimerije, trgovine cipelama i poneku draguljarnicu te trgovinu delikatesama sve otvoreno 0-24.

To smo već manje-više napravili daj nešto novo...

#7:   Autor: zaljubljena u Osijek Post Postano: 08.03.2012. 0:51

francika, gdje se sada nalazi bazen kakav si tu predložio?

#8:   Autor: francika Post Postano: 08.03.2012. 8:05

zaljubljena u Osijek je napisao/la (Pogledaj post): › francika, gdje se sada nalazi bazen kakav si tu predložio?

Mislim da je u Londonu, ali morao bih provjeriti.

#9:   Autor: PEGY Post Postano: 08.03.2012. 9:45

francika je napisao/la: ›
zaljubljena u Osijek je napisao/la (Pogledaj post): › francika, gdje se sada nalazi bazen kakav si tu predložio?

Mislim da je u Londonu, ali morao bih provjeriti.


http://www.jutarnji.hr/osjecka-copacabana-pretvorit-ce-se-u-najveci-akvapark-u-regiji/1012012/

#10:   Autor: francika Post Postano: 08.03.2012. 10:44

francika je napisao/la (Pogledaj post): ›
zaljubljena u Osijek je napisao/la (Pogledaj post): › francika, gdje se sada nalazi bazen kakav si tu predložio?

Mislim da je u Londonu, ali morao bih provjeriti.

U Londonu je, evo u ovom blogu ima više slika. Samo naravno, kad bi se u Osijeku takav sličan gradio trebao bi biti sa duplo manje tribina (ali isto s tribinama s obe strane) i bez ovih pomoćnih bazena, kako bi se smanjili troškovi izgradnje. Za Osijek bi bilo dovoljno i 2.000-3.000 sjedala. Po meni manje od 2.000 je premalo.

#11:   Autor: zaljubljena u Osijek Post Postano: 08.03.2012. 13:43

francika je napisao/la: ›
francika je napisao/la (Pogledaj post): ›
zaljubljena u Osijek je napisao/la (Pogledaj post): › francika, gdje se sada nalazi bazen kakav si tu predložio?

Mislim da je u Londonu, ali morao bih provjeriti.

U Londonu je, evo u ovom blogu ima više slika. Samo naravno, kad bi se u Osijeku takav sličan gradio trebao bi biti sa duplo manje tribina (ali isto s tribinama s obe strane) i bez ovih pomoćnih bazena, kako bi se smanjili troškovi izgradnje. Za Osijek bi bilo dovoljno i 2.000-3.000 sjedala. Po meni manje od 2.000 je premalo.

jesi li napravio elaborat? sa koliko kuna bi ga ti uspio sagraditi?

#12:   Autor: francika Post Postano: 08.03.2012. 14:26

zaljubljena u Osijek je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
francika je napisao/la (Pogledaj post): ›
zaljubljena u Osijek je napisao/la (Pogledaj post): › francika, gdje se sada nalazi bazen kakav si tu predložio?

Mislim da je u Londonu, ali morao bih provjeriti.

U Londonu je, evo u ovom blogu ima više slika. Samo naravno, kad bi se u Osijeku takav sličan gradio trebao bi biti sa duplo manje tribina (ali isto s tribinama s obe strane) i bez ovih pomoćnih bazena, kako bi se smanjili troškovi izgradnje. Za Osijek bi bilo dovoljno i 2.000-3.000 sjedala. Po meni manje od 2.000 je premalo.

jesi li napravio elaborat? sa koliko kuna bi ga ti uspio sagraditi?

Ja ga ne bih mogao sagradit jer se nisam obogatio u privatizaciji. Ja dajem samo prijedloge, ali mogao bi se napraviti za 50 milijuna kuna a ne za 200 kakav misle napraviti na Gradskom vrtu i to ne sa potrebnim tribinama i bazenom za skakaonicu i na lošijoj lokaciji od ove.

#13:   Autor: francika Post Postano: 10.03.2012. 11:56

Kad smo već kod razvoja grada imam jednu fantastičnu ideju.

S obzirom da grad ima previše objekata i nije potrebno više ništa graditi predlažem da sve velike građevinske firme u Osijeku stave u mirovanje svoju građevinsku djelatnost na nekoliko godina i sav svoj kapital usmjere u otvaranje proizvodnih pogona sa ciljem izvoza.

Na taj način će se kapital umnožiti, velike građevinske firme profitirati a pritom neće visiti na državnoj sisi, smanjit će se nezaposlenost, a i svi obrtnici će moći opstati jer će za njih imati više posla u građevini ako se ovi veliki monopolisti sklone sa tržišta.
Jedino što bi ti monopolisti trebali raditi u građevinskoj djelatnosti, trebali bi biti na usluzi sa logistikom svim malim obrtnicima i iznajmljivati im svoje građevinske strojeve i opremu koji im ne trebaju u novootvorenim proizvodnim pogonima.

#14:   Autor: PEGY Post Postano: 10.03.2012. 12:47

francika je napisao/la (Pogledaj post): › imam jednu fantastičnu ideju.



Ma ni moguće!?

#15:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 05.04.2012. 13:38

Prometna infrastruktura je potrebna Osijeku više od ičega za razvoj gospodarstva.

Đabe nam sva druga infrastruktura, ako nismo dobro povezani sa ostalim gradovima, a najbolja povezanost sa ostalim gradovima bila bi autocesta jer omogućava najbolju komunikaciju i transport te mogučnost obavljanja posla u jednom danu za razliku od brze ceste s kojom to ne bi bilo moguće.

S obzirom da se Osijek nema namjeru širiti u skorije vrijeme preko Drave na lijevu obalu izuzev možda na područje Tvrđavice i Podravlja, autocesta bi trebala ići sjeverno od Tvrđavice i Podravlja jer bi u tom slučaju bila najbliže gradu Osijeku (na udaljenosti od 2 km), a i grad bi se bez problema mogao širiti na južnu stranu (koja je terenski pogodnija za širenje) prema Livani i Tenji.
Da autocesta ide južno od Čepina to bi bilo predaleko od grada i grad bi se raštrkao previše na Čepin i okolna sela i Osijek bi tada jako puno izgubio na urbanitetu i teritorijalnom jedinstvu tj. na cjelovitosti područja grada a što bi negativno utjecalo na predodžbu grada Osijeka i njegovu prepoznatljivost, jer bi više ličio na niz razbacanih sela na okupu nego na grad koji je gospodarski centar Slavonije i Baranje.
No najvažnije je i što bi Osijek izgledao 100 puta privlačnije gledajući ga sa Baranjske strane jer bi se bolje vidjele sve građevine grada zbog blizine od 2 km što se sa veće udaljenosti ne bi vidjelo pogotovo zbog ravničarskog terena. Prolazak pored grada bi bio duži jer bi autocesta prolazila uzduž cijelog grada, osim građevina u gradu vidjeli bi se i mostovi i industrijske zone, a to je ono što je privlačno posjetiteljima i što bi ih potaklo na ulaganje jer svatko želi ulagati u privlačan i vekliki grad s prosperitetom, a ne u grad koji se ni ne vidi s autoceste. Pa kakav je to grad koji se ni ne vidi s autoceste !?

Autocesta bi povezivala Osijek sa sjevernom Slovenijom, Austrijom, zapadnom Mađarskom, Varaždinom, Koprivnicom, Viroviticom, Slatinom, Vukovarom, Vinkovcima i Srbijom te omogućavla obavljanje posla u jednom danu, kako sam već rekao, što je nužno za učinkovitu gospodarsku djelatnost i njezin održivi razvoj.


Evo ljudi što bi Osijeku trebalo, a ne brza cesta.

Autocesta Varaždin-Lipovac koja bi izmađu Valpova i Petrijevaca prešla u Baranju, išla južno od Darde i Bilja a sjeverno 2 km od Osijeka, te prešla Dravu između Osijeka i Nemetina te nastavila prema Lipovac između Vinkovaca i Vukovara.

Još bi uz to išle brze ceste Osijek-Erdut i Vukovar-Županja, pa bi tako Osijek bio perfektno povezan i sa Vojvodinom te Županjom i Bosnom.




A zamislite samo kakav ugled bi grad dobio kad bi na autocesti imao Odmorište Park prirode Kopački rit.
A uz cestu par ovakvih Jumbo plakata.



Zadnja promjena: francika; 28.04.2012. 15:16; ukupno mijenjano 1 put.
Osijek031.com » Gospodarstvo, Financije, Turizam » Grad Osijek - plan razvoja Idite na [1], 2, 3  Sljedeća  :| |:


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 3.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::