#15: Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika,
Postano: 05.04.2012. 13:38
Prometna infrastruktura je potrebna Osijeku više od ičega za razvoj gospodarstva.
Đabe nam sva druga infrastruktura, ako nismo dobro povezani sa ostalim gradovima, a najbolja povezanost sa ostalim gradovima bila bi autocesta jer omogućava najbolju komunikaciju i transport te mogučnost obavljanja posla u jednom danu za razliku od brze ceste s kojom to ne bi bilo moguće.
S obzirom da se Osijek nema namjeru širiti u skorije vrijeme preko Drave na lijevu obalu izuzev možda na područje Tvrđavice i Podravlja, autocesta bi trebala ići sjeverno od Tvrđavice i Podravlja jer bi u tom slučaju bila najbliže gradu Osijeku (na udaljenosti od 2 km), a i grad bi se bez problema mogao širiti na južnu stranu (koja je terenski pogodnija za širenje) prema Livani i Tenji.
Da autocesta ide južno od Čepina to bi bilo predaleko od grada i grad bi se raštrkao previše na Čepin i okolna sela i Osijek bi tada jako puno izgubio na urbanitetu i teritorijalnom jedinstvu tj. na cjelovitosti područja grada a što bi negativno utjecalo na predodžbu grada Osijeka i njegovu prepoznatljivost, jer bi više ličio na niz razbacanih sela na okupu nego na grad koji je gospodarski centar Slavonije i Baranje.
No najvažnije je i što bi Osijek izgledao 100 puta privlačnije gledajući ga sa Baranjske strane jer bi se bolje vidjele sve građevine grada zbog blizine od 2 km što se sa veće udaljenosti ne bi vidjelo pogotovo zbog ravničarskog terena. Prolazak pored grada bi bio duži jer bi autocesta prolazila uzduž cijelog grada, osim građevina u gradu vidjeli bi se i mostovi i industrijske zone, a to je ono što je privlačno posjetiteljima i što bi ih potaklo na ulaganje jer svatko želi ulagati u privlačan i vekliki grad s prosperitetom, a ne u grad koji se ni ne vidi s autoceste. Pa kakav je to grad koji se ni ne vidi s autoceste !?
Autocesta bi povezivala Osijek sa sjevernom Slovenijom, Austrijom, zapadnom Mađarskom, Varaždinom, Koprivnicom, Viroviticom, Slatinom, Vukovarom, Vinkovcima i Srbijom te omogućavla obavljanje posla u jednom danu, kako sam već rekao, što je nužno za učinkovitu gospodarsku djelatnost i njezin održivi razvoj.
Evo ljudi što bi Osijeku trebalo, a ne brza cesta.
Autocesta Varaždin-Lipovac koja bi izmađu Valpova i Petrijevaca prešla u Baranju, išla južno od Darde i Bilja a sjeverno 2 km od Osijeka, te prešla Dravu između Osijeka i Nemetina te nastavila prema Lipovac između Vinkovaca i Vukovara.
Još bi uz to išle brze ceste Osijek-Erdut i Vukovar-Županja, pa bi tako Osijek bio perfektno povezan i sa Vojvodinom te Županjom i Bosnom.
A zamislite samo kakav ugled bi grad dobio kad bi na autocesti imao Odmorište Park prirode Kopački rit.
A uz cestu par ovakvih Jumbo plakata.
Zadnja promjena: francika; 28.04.2012. 15:16; ukupno mijenjano 1 put.
|