s [VIDEO] Na jesen konačno započinje izgradnja podvožnjaka na Čepinskoj [1/1]
Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

[VIDEO] Na jesen konačno započinje izgradnja podvožnjaka na Čepinskoj

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 55075
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 26.07.2021. 13:15 
Naslov:  [VIDEO] Na jesen konačno započinje izgradnja podvožnjaka na Čepinskoj
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Problem prijelaza na jednoj od najfrekventnijih osječkih prometnica, u Ulici Sv. Leopolda Mandića ili kako ju Osječani zovu Čepinskoj, prisutan je već desetljećima, izvještava Osječka televizija.

Prosječno 25.000 vozila prođe ovom dionicom dnevno. Opterećenje u vršnom jutarnjem satu iznosi oko 1700 vozila, a u poslijepodnevnom vršnom satu oko 2000 vozila. Na ovom pružnom prijelazu bilježi se 30-ak zastoja dnevno u ukupnom trajanju od 150 minuta. Čekajući ispred brklje da prođe vlak, prosječan vozač izgubi oko 7,5 minuta.

No, rješenje problema konačno je na vidiku. Započinje se s izgradnjom podvožnjaka na Čepinskoj. Riječ je o kapitalnom projektu vrijednom 93 milijuna kuna koji će se u potpunosti financirati van proračuna, iz EU sredstava i nacionalnih fondova.

A kako će točno izgledati budući podvožnjak na Čepinskoj? Cesta će se denilevirati ispod sadašnje trase u duljini od 500 metara, štp znači da željeznička pruga više neće biti na tlu već na mostu. Projekt se sastoji od željezničkog mosta i novog cestovnog mosta za preuzimanje popratnih cesta koje povezuju Osijek u smjeru istok-zapad.

Projekt je službeno započeo, a dolazak radnih strojeva očekuje se u rujnu ili listopadu. Radovi bi trebali trajati dvije godine, a tijekom tog razdoblja promet na ovoj dionici bit će otežan ili potpuno obustavljen, pa će se promet preusmjeravati na alternativne pravce: s Juga na S-cestu te iz centra grada na zapadnu obilaznicu.

Na rješenje ovog problema čekalo se desetljećima pa se ove dvije godine, uz povremene obustave prometa, ne čine kao cijela vječnost. Za razliku od čekanja na prolazak vlaka, zaključuje Osječka televizija.





Tekst: Osijek031.com
Foto: Screenshot video


Zadnja promjena: Redakcija 031; 26.07.2021. 16:01; ukupno mijenjano 1 put.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
pirko
Offline
Ukupno postova: 78
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 26.07.2021. 16:00 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Projekt je totalno bespotreban, čekati 5 minuta na prolazak vlaka je smiješan, a ako je problem, moglo bi se raditi na modernizaciji željezničke signalizacije što u konačnici ne bi sigurno koštalo 100 milijuna kuna i 2 godine još otežanije prometne protočnosti.

Nadalje, taj naprometniji dio grada je najzapostavljeniji u smislu održavanja i obnavljanja prometnica. Kod Interspara oštri rubovi "zakrpa" doslovno kidaju gume.

Netko je odlučio uložiti u oporavak građevinske mafije.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
slavkbrk
Offline
Ukupno postova: 81
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 1
Post Postano: 26.07.2021. 21:49 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Sramotan komentar.Neznanje,neinformiranost.Bas bez veze.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
!Klick
Offline
Ukupno postova: 259
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 26.07.2021. 22:17 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

pirko je napisao/la: ›
Projekt je totalno bespotreban, čekati 5 minuta na prolazak vlaka je smiješan, a ako je problem, moglo bi se raditi na modernizaciji željezničke signalizacije što u konačnici ne bi sigurno koštalo 100 milijuna kuna i 2 godine još otežanije prometne protočnosti.

Nadalje, taj naprometniji dio grada je najzapostavljeniji u smislu održavanja i obnavljanja prometnica. Kod Interspara oštri rubovi "zakrpa" doslovno kidaju gume.

Netko je odlučio uložiti u oporavak građevinske mafije.
De ne lupetaj.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
akoide
Offline
Ukupno postova: 822
Spol: Muško Muško
Post Postano: 27.07.2021. 22:12 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Pirkov komentar nije baš bez veze. Nisam protiv podvožnjaka, ali i bez podvožnjaka moglo se boljom signalizacijom, kako kaže pirko, drastično smanjiti vrijeme spuštenosti brklje, po mojoj slobodnoj procjeni barem na polovinu. Koliko sam osobno vidio, većini vlakova treba manje od jedne minute da prođu brklju, a ona je bila spuštena prosječno 5 minuta.
Naime niti jedan vlak tuda ne ide brže od 40km/h ili cca 12m/s. Više nego dovoljno je da se brklja spusti kad je vlak udaljen 1km od nje. To je cca 80 sekundi. Neka vlaku teba 60 sekundi da prođe brklju, to je ukupno 140 sekundi ili 2 minute i 20 sekundi. Dakle vrijeme čekanja bi tada bilo slično kao na normalnom semaforu.
Ekipa iz HŽa bi se slatko nasmijala ovoj mojoj računici.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
akoide
Offline
Ukupno postova: 822
Spol: Muško Muško
Post Postano: 28.07.2021. 22:08 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Koliko vidim po slikama nije predviđena biciklistička staza uz podvožnjak. Ljudi moji je li to moguće, ili ja loše vidim?

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: