Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

Koliko bogova?!

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema

Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
davorccc

Ukupno postova: 1400
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 2Upozorenja : 2
Post Postano: 09.08.2007. 12:36 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Tko je stvorio grčke, rimske, egipatske, babilonske .... bogove?

Čovjek.

Mada mislim da je čovjek smislio BOGA jer nije imao neko drugo odjašnjenje za nadnaravno, neku energiju, sve nepoznato i poznato da neduljim.
Možda sam u pravu, možda ne, previše je pitanja, a i ? . Možda znamo već sve odgovore, a kriva smo pitanja postavljali.

Ukupno postova: 5
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 09.08.2007. 17:27 
Naslov:  

"We are all atheists about most of the gods that societies have ever believed in. Some of us just go one god further."
Richard Dawkins

Kad smo kod Adamsa:

". . imagine a puddle waking up one morning and thinking, 'This is an interesting world I find myself in, an interesting hole I find myself in, fits me rather neatly, doesn't it? In fact it fits me staggeringly well, must have been made to have me in it!'

This is such a powerful idea that as the sun rises in the sky and the air heats up and as, gradually, the puddle gets smaller and smaller, it's still frantically hanging on to the notion that everything's going to be alright, because this world was meant to have him in it, was built to have him in it; so the moment he disappears catches him rather by surprise."

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
insomnia

Ukupno postova: 2665
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 13.08.2007. 10:17 
Naslov:  

PasserBy je napisao/la: ›
"We are all atheists about most of the gods that societies have ever believed in. Some of us just go one god further."
Richard Dawkins

Kad smo kod Adamsa:

". . imagine a puddle waking up one morning and thinking, 'This is an interesting world I find myself in, an interesting hole I find myself in, fits me rather neatly, doesn't it? In fact it fits me staggeringly well, must have been made to have me in it!'

This is such a powerful idea that as the sun rises in the sky and the air heats up and as, gradually, the puddle gets smaller and smaller, it's still frantically hanging on to the notion that everything's going to be alright, because this world was meant to have him in it, was built to have him in it; so the moment he disappears catches him rather by surprise."

odlično mi je ovo! !!

Skoči u forum: