Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

Predstavljena prometna studija na temu prometa i parkiranja po završetku obnove Tvrđe

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 53473
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 21.03.2021. 13:11 
Naslov:  Predstavljena prometna studija na temu prometa i parkiranja po završetku obnove Tvrđe
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

U srpnju prošle godine započela je realizacija 127 milijuna kuna vrijednog projekta obnove kompletne infrastrukture u staroj gradskoj jezgri Tvrđi ukupne površine od preko 30.000 m2. Radovi na sjeveroistočnom dijelu Tvrđe dobrano su se zahuktali, a sve bi trebalo biti gotovo početkom 2023. izvještava Osječka TV.

Osječka Tvrđa je pravi spomenički biser kakav rijetko koji grad ima, ali ne služi na čast Gradu iz razloga što je to jedina zona u Osijeku koja nije pod naplatom parkiranja i koristi se kao najveće nekontrolirano parkiralište u gradu.

Upravo iz tog razloga, usporedno s projektom obnove, gradska uprava mora riješiti dugogodišnji problem prometa i parkiranja u Tvrđi. U zgradi Stare pekare tim je povodom predstavljena prva prometna studija na tu temu.




Ovom studijom predlažu se alternativna rješenja prometa u mirovanju u Tvrđi od strane Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu na čelu s prof. Tihomirom Jukićem kao voditeljem tima u kome su još sudjelovali kolege sa zagrebačkog Građevinskog i Filozofskog fakulteta.

Prema Jukićevim riječima, u konačnici to će ipak biti pješačka zona, uz dopuštanje prometa nužnim uslugama poput dostave, protokola ili interventnih vozila, dok će jedan manji dio u rubnim dijelovima Tvrđe biti namijenjen parkiranju stanovnika Tvrđe. Parkirnih mjesta za ostale građane bit će jako malo i bit će skupa.



No, to će biti moguće samo ako se osiguraju alternativna parkirna mjesta u bližoj okolici. Naime, važećim Urbanističkim planom Tvrđe predviđa se garaža na mjestu današnje Remize gdje se trenutno parkiraju autobusi, a koja bi sa svojih 350 parkirnih mjesta trebala zadovoljiti potrebe današnjeg života u Tvrđi.

Autori studije svjesni su da se problem prometa i parkiranja u Tvrđi ne može riješiti preko noći niti preko koljena, već postepenim zatvaranjem ulica starog dijela grada za promet motornih vozila osim iznimnih slučajeva.

Prometna studija samo je temeljni dokument za javnu raspravu svih dionika uključenih u ovu problematiku, od struke do običnih građana, posebice onih koji u Tvrđi žive ili rade.



Tekst: Osijek031.com
Foto: Screenshot OSTV

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
hellraiser
Offline
Ukupno postova: 62
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 21.03.2021. 15:50 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Pozitivne promjene po pitanju parkiranja u Tvrđi primijetiti će se čim zaposlenici Grada Osijeka koji žive u Istarskoj prestanu parkirati u Tvrđi.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: