Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

Iranski veleposlanik zaustavio tramvaj!

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 45997
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 05.07.2019. 20:01 
Naslov:  Iranski veleposlanik zaustavio tramvaj!
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Tročlano izaslanstvo ambasade Islamske Republike Iran u Hrvatskoj, na čelu s veleposlanikom Mohammadom Rezom Sadeghijem, prijateljem i bivšim savjetnikom aktualnog predsjednika Irana Hassana Rohania, ipak neće morati platiti naknadu štete GPP-u niti prekršajnu kaznu zbog zaprečavanja prolaza tramvaja kroz Županijsku ulicu. Službeni vozač brzo pronađen je i već nakon nekoliko minuta pomaknuo je službeni Mercedes te omogućio prolaz tramvaju.

Nakon što je polovicom lipnja bio spriječen sudjelovati na Festivalu puta svile u Osijeku, Iranski veleposlanik jučer je posjetio župana Ivana Anušića te obišao Fakultet agrobiotehničkih znanosti. Za posjeta Županiji automobil s diplomatskim tablicama ostavili su na službenom parkiralištu ispred vijećnice u Županijskoj 4. No, dvadesetak centimetara bliže tramvajskoj pruzi nego što je trebalo kako bi tramvaji mogli neometano prolaziti. Vozaču tramvaja nije dugo trebalo da pronađe kolegu iz iranskog veleposlanstva i već nakon nekoliko minuta put tramvaju bio je slobodan.

U GPP-u nemaju podatak o toj prometnoj blokadi jer nije trajala duže od 15 minuta pa vozač nije morao obavijestiti nadležne. Inače, u Županijskoj ulici slične se situacije često događaju i tramvajski promet zaustavlja se na puno duže vrijeme. Vozači više paze na to da ne zauzmu previše prostora pločnika ispred sebe i ne obaziru se previše na stanje iza automobila, što posebno vrijedi na one izvan Osijeka koji nisu navikli na prilagođavanje tramvajskom prometu.

U slučaju nemogućnosti prolaska, vozač tramvaja obavještava prometnika, on policiju i pauk-službu (dok je radila u Osijeku). Nakon dolaska službenih osoba vozač nepropisno parkiranog vozila dobiva prekršajnu kaznu i obvezan je naknaditi štete GPP-u. Visina te „kazne“ ovisi o broju zaustavljenih tramvaja u nizu i dužini vremena u kojem je vozilom onemogućio prometovanje tramvaja. Osim o trajanju zastoja i broju nanizanih tramvaja, visina naknade štete GPP-u ovisi i o mjestu zastoja, jer ako zastoj ne utječe na prometovanje linijom na okretištima u Podgrađu ili starom okretištu u Višnjevcu koja mogu poslužiti kao alternativa u takvim slučajevima, kazna je manja.

Otkako u Osijeku nema pauk-službe, GPP je u posebno nepovoljnom položaju, jer prema propisima nitko ne smije dirati i silom pomicati vozilo koje smeta, čak niti policija pa putnici u tramvaju često čekaju nadajući se brzom povratku vozača ili nastavljaju putovanje na drugi način. Ranije je „pauk“ takva vozila podizao i odvozio, no otkad je posljednji koncesionar pauk-službe odustao od posla, a novi nije izabran, u GPP-u su prisiljeni čekati povratak vozača kako bi pomaknuo automobil

Ponekad se zastoj produži i vlasnik vozila ne javlja se niti nakon što ga policija identificira preko registracijskih oznaka vozila. Krajem siječnja zbog jednog se automobila u Strossmayerovoj ulici nanizalo čak pet tramvaja i stajali su punih 36 minuta. Nekoliko dana prije, tramvaj je u Županijskoj ulici iz istog razloga stajao 33 minute. Najduži zastoj što ga u GPP-u bilježe trajao je pet sati, dogodio se u Županijskoj ulici jedne noći 2010. Godine, a najveći broj zastoja tramvaja događa se zimi.

U takvim slučajevima u promet se uključuju autobusi. Dok se ponovno ne uspostavi linija na gubitku su i GPP i putnici. Stoga često u podsjećamo građane da vozilo ne ostavljaju u blizini tramvajske pruge. Prema statistikama najveći je broj takvih prekršaja u zimskim mjesecima
“, kaže Sanja Mršo, voditeljica marketinga i odnosa s javnošću te gradske tvrtke.

Čak 70-ak posto vozača koji su nepažljivo ostavili vozilo nedovoljno udaljeno od tramvajske pruge i omeli normalno odvijanje tramvajskog prometa, odmah je pristalo na nagodbu s GPP-om. U takvom slučaju, bez odlaska na sud, GPP odobrava popust od 25 posto i obročno plaćanje“, zaključuje Mršo.

Inače, najniža kazna s popustom iznosi 421,25 kuna. Kažnjavanje nesavjesnih vozača zbog nepropisno parkiranih vozila u blizini tramvajske pruge počelo je još 2009. godine.





Tekst i foto: Goran Flauder

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
akoide
Offline
Ukupno postova: 433
Spol: Muško Muško
Post Postano: 05.07.2019. 21:00 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Eto to je pametno rješenje, naplata kazne i troškova GPPu. Puno korisnije nego pauk. Pauk je bio čisti lopovluk. Ipak je i u Osijeku čini se ostalo nešto pametnih ljudi, nisu baš svi pametni otišli.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: