Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

Započinje rekonstrukcija Trpimirove ulice kod podvožnjaka; gradit će se kružni tok na raskrižju Trpimirove i Vukovarske

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Online
Avatar

Ukupno postova: 44763
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.04.2019. 12:22 
Naslov:  Započinje rekonstrukcija Trpimirove ulice kod podvožnjaka; gradit će se kružni tok na raskrižju Trpi
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Danas su u gradskoj upravi gradonačelnik Ivan Vrkić i direktor tvrtke Osijek-Koteks potpisali ugovor o izvođenju radova na rekonstrukciji dijela Ulice kneza Trpimira (od kružnog toka kod Svilane do raskrižja s Vukovarskom ulicom).

Riječ je o 300 metara dugoj dionici gdje će se popraviti oštećeni asfaltni sloj na ovom vrlo prometnom dijelu grada, ali će se ujedno riješiti i problem oborinske odvodnje gradnjom nove crpne stanice čime će se spriječiti „poplave“ ispod podvožnjaka kod svakog jačeg kišnog nevremena.



Radovi su vrijedni 2,5 milijuna kuna, a rok za dovršetak je 90 radnih dana od dana uvođenja u posao, no u Osijek-Koteksu su uvjereni kako će oni biti završeni i prije tog roka. Građani se mole za strpljenje jer će na tom dijelu Trpimirove biti uspostavljena privremena regulacija prometa, sa samo jednom prometnom trakom u svakom smjeru.

Gradonačelnik Vrkić je istaknuo kako je ovo nastavak projekta rekonstrukcije cijele Trpimirove ulice od južnog ulaza u grad do cestovnog mosta na Dravi. Po završetku ove dionice, započet će sljedeća faza tog projekta, a to je gradnja kružnog toka na raskrižju Trpimirove i Vukovarske ulice. Taj kružni tok se procjenjuje na 20 milijuna kuna, a obzirom da je potrebno uskladiti protočnost prometa za vozače i sigurnost pješaka, izgradit će se pješački prijelazi s poluotokom ukrašenim zelenilom kako bi pješaci sigurnije mogli prelaziti cestu u svakom smjeru.



Nakon toga planira se proširenje Trpimirove do cestovnog mosta u četverotračnu cestu. Ukupna vrijednost projekta obnove Trpimirove procjenjuje se na deset milijuna eura.

Vrkić je najavio još jedan veliki projekt kojeg će Grad uskoro započeti s Hrvatskim cestama, a to je proširenje istočnog ulaza u Osijek do luke Tranzit i ulaza u Nemetin u četverotračnu cestu.



Na tiskovnoj konferenciji postavljeno je i pitanje zašto Grad, poput općine Čepin, nije zabranio teškim kamionima promet kroz gradske ulice i natjerao ih da koriste južnu i zapadnu obilaznicu, pa su se gradonačelnik i njegovi suradnici „našli u čudu“ obećavši da će ispitati što se može učiniti.







Tekst: Osijek031.com
Foto: Inja Pavlić/Foto-arhiv031, Osijek031.com


Zadnja promjena: Redakcija 031; 05.04.2019. 9:20; ukupno mijenjano 1 put.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Ro3y
Offline
Ukupno postova: 132
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 04.04.2019. 13:19 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Katastrofa.

Koliko vidim prema nacrtima, nema mjesta za pjesake i bicikliste.

Sadasnja gradska vlast podilazi automobilima u gradu i od grada pravi autoput.

Umjesto da se smanjuje kolicina automobila u gradu, oni samo omogucuju ulaz jos vise automobila u siri centar grada.

_________________
Fuš King!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocjena: 5  
rodaroda
Offline
Avatar

Ukupno postova: 174
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.04.2019. 17:57 
Naslov:  Re: Započinje rekonstrukcija Trpimirove ulice kod podvožnjaka; gradit će se kružni tok na raskrižju
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

GDJE SU BICIKLISTIČKE STAZE?
Opet se projektira bez mozga, kao i prethodna dva kružna toka na koja će se ovaj nadovezivati!
I onda će opet radovi kasniti, odvodnja će biti očajna, troškovnik će biti božesačuvaj pa će odgovorni imati izgovor da se nije imalo novaca za biciklističke i ostalu pošteno riješenu infrastrukturu.

Molim nadležne da bar jednom u životu probicikliraju tim potezom (od Divaltove do Vukovarske Trpimirovom) pa da probaju zamisliti kako je ljudima koji tim putem prolaze biciklom bar dva puta na dan. Nemaju svi građani auto, zamislite!
U selu bar možeš doći biciklom od točke A do točke B, ali, eto, u Osijeku gradu se to ne može.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: