Redakcija 031 je napisao/la: ›
[i]Stoga izričito kako naša namjera ni u kom slučaju nije bila plasirati neprimjerene poruke u javnost, već, koristeći šaljivu formu bećarca dati naglasak na slavonski lokalni identitet i originalnost ukorijenjene u hrvatski tradicionalni kolorit, što inače i krasi Osječko pivo kao prepoznatljivi slavonski pivski brand.
Upravo ste plasirali neprimjerene poruke, jer tekstovi nisu šaljivi tipa: "Ide deda, ko da mu se neda..." nego su seksistički.
Jedino kako je Osječko prepoznatljiv pivski brand, jest po ekipi ispred trgovine koja već od rane zore natače, a s ovakvom reklamnom kapanjom su se upravo prilagodili toj ekipi.
Redakcija 031 je napisao/la: ›
Bećarac povezuje sve važnije vrline slavonskog mentaliteta - veselje, pjesmu, slavlje, erotičnost i humor.
Iako je bećarac jedan od zaštitnih znakova Slavonije prepoznatljiv je i omiljen i među ne-Slavoncima.
Sada je jasno da djelatnike Osječke pivovare valja sažalijevati. Za nekoliko godina, oni će očito biti u potrazi za novim poslom.
Šteta je samo novaca koji je bačen na ovu sramotu. Uzela je novac neka strana firma - Mekken, a mogli su ga isplatiti i nekom pijancu u osječkom parku, koji bi nakon dva-tri besplatna piva sigurno došao do istog rezultata.
"Joj ne znam šta "DA" ti kažem, grad je sranje, nemoj me ništa pitat, al pivo je super".
Koje bogatstvo vokabulara, kolorit, aliteracije, asonance, kakve doskočice, igre značenjima, humor pršti na sve strane.
To je ta osječka urbana mladež. Tako izgubljena, da ju naprosto moraš žaliti. Nevjerojatno mi je da je Osijek toliki patuljak uspoređujući ga sa Splitom. Gdje je ljudima mašta, spontanitet pa na kraju krajeva i intelekt kojeg navodno grade u svim tim silnim gimnazijama.
Npr. ovo je školski primjer di urbana mladež treba "spustiti" pivovari u istoj formi bećarca što misli o reklami. Ali naravno duhovito, a i dvosmisleno.
Kad ste vi vidjeli zadnji puta neki dobar grafit u gradu, koji dočarava duh vremena.
"Ode Vida ode Glava" jeli to maksimum??
Nažalost osječana prepoznaješ odmah i nepogrešivo na interentskim forumima, po enormnoj količini vulgarizama u pisanoj formi..
Nisam to prije primjećivao, ali sada sam nažalost to spoznao.
Dajte se upristojite, barem kada pišete..
Mislim, stvarno neukusne reklame, pogotovo ona sa prirodno se nosi, svoju travu ne kosi. Ako ove reklame već neće povečati prodaju Osječkog, a to znamo da neće, onda će nas svakako zacementirati kao jednu od primitivnijih sredina u Hrvatskoj. Bravo marketinškoj ekipi iz Pivovare, znam da je i puno žena u tom timu što cijelu ovu priču čini još morbidnijom. Sramota.
Naravno da je pitanje seksizma smiješno, to uopće nije niti pitanje. Zato se i oni brane od toga. Bećarci imaju sadržanu u sebi erotsku poskočicu, to nije upitno.
Zapravo, uopće seksizam u reklamama nije upitan, da netko tako reve i baca loše na klupi u npr. DGO-u bio bi prezren, upozoren ili bi možda dobio i po lampi što je nepametan.
Prikazuju jedan odbačen društveni stereotip kao prihvatljiv te se uz to brane od onoga čega se ne moraju braniti, a kako bi skrenuli pozornost. Suptilno muljaju jer im je jasno u čemu je problem i od te pogreške nema čupanja pa se levati uhvatili seksizma...
To je ono "kako mali Ivica vidi Slavonce"...
Na razini domaće zadaće učenika osnovne škole i što je najbolje Osječkoj pivovari je to netko prodao. He, he... a mogli su bacati kamenčiće u Dravu - tob' blilo pametnije od kupovine ovako loših reklamnih sadržaja...
Zadnja promjena: andjusticeforall; 15.06.2012. 12:23; ukupno mijenjano 1 put.
u principu me nije briga hoće li oni profitirati ili ne.. činjenica stoji: ova reklama je imala odlicnu priliku promijeniti sliku slavonije i slavonaca no...
levati su se poigrali s nekoliko loših rima i tako sve nas predstavili kao čobane koji dovikuju butrama, loču ispred bajte i... jednostavno čobane!
sta se cudite, sav marketing za Osječko se vec odavno radi negdje vani. (citaj: izvan Slavonije)
Otkad su Bruketa i Zinic radili etiketu, na Osječkom nema vise obrisa grada. Jos samo da maknu naziv i vise ne bih znao koje pivo pijem.
Sve reklame za pivo su debilne, pa i ova nije slucajno tako napravljena. Ali to te iste tvornice smatraju svoje konzumente takvima, pa stoga i takve debilne i stereotipne reklame prave, jer valjda ti konzumenti ne bi mogli razumjeti profinjenost reklame poput one za Heineken sa muskim i zenskim ormarom i vristanjem.. to je valjda izvan domena njihovih mozgova.. i to se radi samo ovdje u HR, kad gledas strane reklame uvijek su zanimljive. Sjetim se jos i Pana s onim idiotskim licima i sisatom Đurđom kojoj kipi iz grudnjaka.
bas me zanima koliko su love ulupali na ovo sranje.
bolje bi im bilo da poprave okus i kvalitetu, pa da se Osječko konacno pocne piti zbog toga, a ne samo zbog lokal patriotizma..
Cilj reklame je postignut, art of trolling in effect once more, na raznoraznim portalima se vrte reklame osječkog piva, a da nitko za njih nije platio, i osječkom pivu se priča u svakakvim tonovima.
Svinje seksističke će nakon brižne reakcije udruge babe sise i tako to rado posegnuti za osječkim pivom.
Svaki marketing je dobar marketing, vjerujte da je tako. ako ne vjerujete guglajte, uvjerit će te se.
Al pivo je super spotovi su snimani sa dečima iz Osijeka i Petrijevaca. U Petrijevcima ekipa zna reć piva.
Mali dokaz da Pivovara dobija hrpu besplatnog marketinga:
mislim da je reklama pokvarila dojam o slavoncima skroz, i da trebate svi vi uvređeni slavonci s foruma tužit pivovaru.
al se ne možete ustat iz fotelje jer pišete dobre komentare na forum.
da se može nekako onlajn nekog tužit, vjerujem da bi bilo napeto, al dobro, sad na fejsbuku nemojte stisnit lajk i šteta je učinjena.
bazinga madafaka
- Dakle da odmah pojasnim riječ je o izmišljenoj reklami ili bolje rečeno skeču koji je osmišljen u sunčano prijepodne 13. lipnja 2012. dok je autor ovih redaka isjedio u parku. Isti je dan ali popodne i snimljena. Nije pokušaj ismijavanja reklame za Osječko pivo (koja mi se iskreno ne sviđa) niti pokušaj da se snimi nova TV reklama. Riječ je jednostavno o dva kratka skeča i verziji koju je taj dan snimila osječka GERILAFilm iz ljubavi prema svom najdražem pivu - OSJEČKOM!!! Posebne zahvale legosima Dundi, Hrci i Goranu.... (Igor Sambolec)