Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Lijeva dravska obala dobit će tramvaj

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
fatalni_cevap
Offline
Avatar

Ukupno postova: 541
Lokacija: Osijek
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 20.04.2011. 11:00 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

paradox1991 je napisao/la :
ma da ne povjeruješ...uvjek se nađu jedni te isti pljuvati po nečemu...nije vam valjao hsp,sad vam ne valja hdssb pa tko bi vama ugodio,pa luđi su oni što to hoće graditi,ma netreba vam ništa dati,treba nas vratiti u vrijeme kad su konji vukli tramvaje i kad je umjesto asfalta na vukovarskoj bio cunder jel bolje nismo ni zaslužili...

tada smo bar bili najrazvijeniji u hrvatskoj!

a ovo pokusavam povezat sa 1. aprilom al ne ide hahh.

pa gdje je onaj nadvoznjak na cepinskoj kojeg 15 godina svaka vlast obecava osijek031.com smileosijek031.com smile

_________________
Potpis
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 20.04.2011. 11:06 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

silvio je napisao/la :
francika je napisao/la:
Kugla je napisao/la :
Gle, nek sagrade još 50 mostova ak treba, ali ne na tom mjestu. Pretpostavljam da si barem jednom prošao dijelom promenade od zimske luke do kompe. Gdje da tamo natrče cestovni most, gdje?? Na što će se taj most povezivati, pogotovo s lijeve strane?

Tu može jedino pješački most da se zatvori krug promenade za pješake, bicikliste, šetače itd koji čak ponekad vole prošetati svojim gradom..

Slažem se s tobom, ali radi razvoja grada bolje je da se izgradi cestovni most nego pješački s obzirom da nam je gospodarstvo na zimskim temperaturama i nema se love da se izgradi više mostova.
Mada ja na toj lokaciji ne bih gradio nikakav most nego malo dalje, ipak se slažem da se izgradi cestovni most na tom mjestu jer će se tako najprije rješiti problem izgleda šireg centra grada u koji spada i Tvrđavica koja je sada u katastrofalnom stanju što se tiče urbanizma. Usred grada imamo selo, što nije baš respektabilno ako želimo privući turiste i gospodarstvenike.
Da grad mostove financira lopatom za snijeg, onda bi bolje bilo izgraditi više mostova odjednom i to cestovni u produžetku Kanižličeve (Gundulićeve) koji bi obilazio zološki vrt sa zapadne strane i cestom obilazio Tvrđavicu i Podravlje sa sjeverne strane i u produžetku Cvjetkove koji bi izbio istočno od Podravlja i bio spojen sa cestom do spomenutog mosta na Kanižličevoj.
Ta dva mosta i cestu koja bi ih spajala bi bilo bolje da se prvo izgrade.

U drugoj fazi bi trebalo izgraditi cestovni most kod Nemetina i sjevernu obilaznicu koja bi spajala taj most i most kod Višnjevca.

Treća faza bi bila izgradnja pješačkih mostova i to malo dalje od ove lokacije gdje planiraju graditi ovaj most. Izgradio bi jedan kod kompe, a drugi u produžetku Ribarske (kod bivše bijele lađe).

Prostor predviđen za izgradnju mosta na Gornjodravskoj obali trebalo bi urediti i ostaviti da bude parking za moguću buduću izgradnju cestovnog mosta na toj lokaciji, ali kako sam već rekao s obzirom da se nema love bolje je da se odmah tu izgradi cestovni most, pa tek onda sve ostalo.

I na kraju kad bi sve bilo izgrađeno, mogao bi se izgraditi cestovni most u produžetku Zelenog polja. Onaj most u Cvjetkovoj je potrebniji jer bi ga više vozača koristilo jer bi bio u centru donjeg grada i bio bi također prelazeći ulicu Matije Gupca spojen na Vukovarsku i ne bi opterečivao Hutlerovu koja je ionako već zakrčena već bi je rasterečivao.

Preko mostova na Kanižličevoj i Cvjetkovoj bi trebala ići tramvajska linija kroz Podravlje, Tvrđavicu, Strossmayerovu, Evropsku Aveniju i Matiju Gupca, te obrnuto.

Budući da ne može grad sve to izgraditi u bližoj budućnosti, ipak mi se ova varijanta sa jednim cestovnim mostom na Gornjodravskoj obali i tramvajskom linijom preko njega i Tuđmanovog mosta čini kao odlična ideja kako bi se što prije sredio centar grada i kako bi se 'selo' Tvrđavica u centru grada što prije urbaniziralo, a potom onda preći na ostale cestovne mostove, a pješačke ostaviti za kraj jer i ovi cestovni služe vrlo dobro kao mostovi za pješake.

.....čuj, sve to super izgleda što si predložio i nije loš plan cestovnog prometa ali se samo dio neslažem sa tobom...mostovi kod Kompe, Kanižličeve, Nemetin, Bjela lađa, Zeleno polje itd. je još nekako moguče izvesti ali u nastavku Cvjetkove ulice je stvarno nemoguče...ne zato što sam ja iz Donjeg grada, ne zato što bi most išao preko Donjogradske šetnice ili što bi se povečao promet u tim ulicama...zato što nije moguče "provuči" takvu cestu kroz ulicu...da, Cvjetkova na djelu Vukovarske i M.Gupca izgleda velika i široka ali se sa nastavkom toliko sužava, da se zadnjih 150 metara jedva mogu običi dva auta, i na samom kraju uz dravu sječe se u "S" križanje sa Kišpatićevom ulicom...neznam dali si to bio ti ili neki drugi koji se samnom prepirao u prijašnjim raspravama o tom mostu i cestovnom planu grada...predložio je baš sve to pa čak i rušenje dijela Cvjetkove i još nekih kuča i zgrada u Osijeku...a što se tiče mosta i tramvajske pruge na lijevoj obali Drave, ne znam možda je uredu a možda ne...i onako sve što smo izgradili prijašnjh godina nekome je smetalo ali smo se kasnije navikli i koristimo obilno...

Da, samnom si se prepirao oko toga. Znam za tu 'S' cestu na raskrižju sa Kišpatićevom i da je Cvjetkova uža pri kraju ali najbolje bi bilo baš tamo da se izgradi cestovni most ukoliko je 'moguće' jer je to najbolja lokacija. Ukoliko bi to zaista bio prezahtjevan zahvat onda bi most trebao biti u produžetku Hutlerove. Ako kojim slučajem ni tamo nema mjesta za most onda jedino preostaje u produžetku Zelenog polja iako je to najlošija lokacija jer većina vozača donjeg grada bi u tom slučaju išla na Tuđmanov most i time se ne bi rasteretila Trpimirova ulica što je prvenstvena namjera cestovnog mosta u donjem gradu, a izgradnjom u Cvjetkovoj ili Hutlerovoj bi.

U Cvjetkovoj bi bilo idealno jer obilazi Podravlje s istočne strane i rasterećuje promet u Trpimirovoj i Hutlerovoj.
U Hutlerovoj ne bi bilo loše jer bi rasterečivao promet u Trpimirovoj ali istovremeno bi se dosta povećao promet na križanju Hutlerove sa Gupčevom i Vukovarskom što nije dobro. Također na lijevu obalu bi izbijao na kuće u Podravlju pa se ne bi moglo produžiti sa cestom ravno prema Biljskoj cesti.
U produžetku Zelenog polja je zadnja varijanta jer bi jako malo vozača koristilo taj most, kako sam već rekao, tako da se ne bi postiglo nikakvo rasterećenje prometa na Trpimirovoj i u Hutlerovoj.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
silence
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1135
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 20.04.2011. 11:19 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

paradox1991 je napisao/la:
,ma netreba vam ništa dati,treba nas vratiti u vrijeme kad su konji vukli tramvaje i kad je umjesto asfalta na vukovarskoj bio cunder jel bolje nismo ni zaslužili...


OMG ..nitko ovdje ništa ne poklanja, daje- to su i moji novci koji mi se svaki mjesec oduzimaju od osobnog dohotka za kojekakve poreze i prireze na drzavnoj i regionalnoj razini...tako da tu demagogiju ostavi za neke predizborne skupove

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Angelium
Offline
Avatar

Ukupno postova: 874
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 2Upozorenja : 2
Post Postano: 20.04.2011. 11:29 
Naslov:  Re: Lijeva dravska obala dobit će tramvaj
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Inspektor Maska je napisao/la :
Ja ne vjerujem da postoje mozgovi koji mogu prigovarat i srat vječito po nečemu.

Zar nije logično ako se gradi most da se njime odmah "provuku " i tračnice, nego za par godina kada se Osijek bude širio preko (a to je neminovno, makar je nekima to teško priznati) ponovo rezat i radit most.

Sjetite se samo kolike godine su tračnice na Vinkovačkoj stajale netaknute.

U svakom slučaju, veća mi je fora tramvaj preko mosta nego tramvaj do Bikare preko kružnog toka Smile


Jel? A što ako sadašnji popis stanovništva pokaže da Lijeva obala ima manje stanovnika nego prije 10 godina? Koji će onda biti argument za gradnju mosta? Pada broj stanovnika ali eto da budu bolje povezani uz sadašnja dva mosta koja mogu koristiti evo i treći. Vijeće MO Lijeva Obala je istaknulo kako taj most nije potreban...
A što ako se proglasi ornitološki rezervat kako se planira pa se na području Podravlja zabrani bilo kakva daljnja izgradnja van postojećih izgrađenih parcela? Kome će onda most služiti ? Opet samo Zoo hotelu, koji, gle čuda Very Happy, je u najmu lokalnih HDSSB-ovaca Very Happy - trla baba lan....

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Mrky007
Offline
Ukupno postova: 490
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 1
Post Postano: 20.04.2011. 11:32 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

silence je napisao/la:
paradox1991 je napisao/la:
,ma netreba vam ništa dati,treba nas vratiti u vrijeme kad su konji vukli tramvaje i kad je umjesto asfalta na vukovarskoj bio cunder jel bolje nismo ni zaslužili...


OMG ..nitko ovdje ništa ne poklanja, daje- to su i moji novci koji mi se svaki mjesec oduzimaju od osobnog dohotka za kojekakve poreze i prireze na drzavnoj i regionalnoj razini...tako da tu demagogiju ostavi za neke predizborne skupove


Malo griješiš. Izgradnja se obično finacira iz komunalnih davanja koja se daju za izgradnju velikih zgrada, trgovačkih centara i slično.. Npr Avenue Mall i portanova su dali svako preko 30-40 milijuna Kn sto je zajedno skoro 20 % proračuna.

Eurodom će plaćati više od milijun kuna za komunalne doprinose po kvadraturi objekta kad se otvori a već sada je dao sigurno 30-40 milijuna kn.

lova od prireza obično ide za socijalna i druga davanja.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 20.04.2011. 11:38 
Naslov:  Re: Lijeva dravska obala dobit će tramvaj
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Angelium je napisao/la :
Inspektor Maska je napisao/la :
Ja ne vjerujem da postoje mozgovi koji mogu prigovarat i srat vječito po nečemu.

Zar nije logično ako se gradi most da se njime odmah "provuku " i tračnice, nego za par godina kada se Osijek bude širio preko (a to je neminovno, makar je nekima to teško priznati) ponovo rezat i radit most.

Sjetite se samo kolike godine su tračnice na Vinkovačkoj stajale netaknute.

U svakom slučaju, veća mi je fora tramvaj preko mosta nego tramvaj do Bikare preko kružnog toka Smile


Jel? A što ako sadašnji popis stanovništva pokaže da Lijeva obala ima manje stanovnika nego prije 10 godina? Koji će onda biti argument za gradnju mosta? Pada broj stanovnika ali eto da budu bolje povezani uz sadašnja dva mosta koja mogu koristiti evo i treći. Vijeće MO Lijeva Obala je istaknulo kako taj most nije potreban...
A što ako se proglasi ornitološki rezervat kako se planira pa se na području Podravlja zabrani bilo kakva daljnja izgradnja van postojećih izgrađenih parcela? Kome će onda most služiti ? Opet samo Zoo hotelu, koji, gle čuda Very Happy, je u najmu lokalnih HDSSB-ovaca Very Happy - trla baba lan....

Ukoliko na vrijeme počnemo graditi u ornitološkom rezervatu to bi sigurno utjecalo na smanjenje broja komaraca po glavi stanovnika, a izgradnja dotičnog mosta će to omogućiti.
Da me samo 2 komarca manje ugrizu svake godine ja bih bio zadovoljan, a mislim da ni ostali građani ne bi imali ništa protiv.


Zadnja promjena: francika; 20.04.2011. 11:42; ukupno mijenjano 1 put.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
silence
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1135
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 20.04.2011. 11:40 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Mrky007 je napisao/la:




ok ima i drugih prihoda, ali to prisvajanje ono..mi vam dajemo, nije to donacija ... nisu ti novci ničija prćija, to je novac od grada (gradjana) koji se treba utrošiti za dobrobit tih istih gradjana

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
simo031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6329
Lokacija: Ludoland
Spol: Muško Muško
Post Postano: 20.04.2011. 11:41 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Hoću tramvaj i za Tenje Crying or Very sad ... Ovi busevi su uvijek prepuni, a osim toga sam projekt bi bio puno jednostavniji, jer do Tenje ne treba graditi mostove, krčiti šume i isušivati močvare....

P.S. Zna li itko što je zapelo sa rasvjetom na biciklističkoj stazi za Tenju? Smile

_________________
http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto?
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 20.04.2011. 11:45 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

simo031 je napisao/la :
Hoću tramvaj i za Tenje... Ovi busevi su uvijek prepuni, a osim toga sam projekt bi bio puno jednostavniji, jer do Tenje ne treba graditi mostove, krčiti šume i isušivati močvare....

A šta ne dogovorite suradnju sa Ryanair-om, a i metro bi bilo jednostavno napraviti do Tenja jer preko oranica ne moraš ništa rušiti da bi mogao iskopati metro.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Mrky007
Offline
Ukupno postova: 490
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 1
Post Postano: 20.04.2011. 11:45 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

silence je napisao/la:
Mrky007 je napisao/la:




ok ima i drugih prihoda, ali to prisvajanje ono..mi vam dajemo, nije to donacija ... nisu ti novci ničija prćija, to je novac od grada (gradjana) koji se treba utrošiti za dobrobit tih istih gradjana


Zato se i svake 4 godine biraju ljudi na vlasti.
Nažalost zbog toga često rade projekti koji su vidljivi odmah u te 4 gdoine, a ovakvi projekti koji će se primjetiti tek za 10ak trebaju ipak malo razmišljanja i vizije i svaka čast onima koji se odluče tako raditi.
Ponavljam još jednom, Grad Osijek preko Drave raspolaže sa više od 100 hektara svog zemljišta.. Kad shvatite što Osijek i osječani time dobivaju bit će vam jasan i most.
građevina pokreće sve..ali baš sve, od crijepa do parketa, od prozora do umivaonika..sve treba ugradit u novi stan.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
simo031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6329
Lokacija: Ludoland
Spol: Muško Muško
Post Postano: 20.04.2011. 11:49 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika je napisao/la:
simo031 je napisao/la :
Hoću tramvaj i za Tenje... Ovi busevi su uvijek prepuni, a osim toga sam projekt bi bio puno jednostavniji, jer do Tenje ne treba graditi mostove, krčiti šume i isušivati močvare....

A šta ne dogovorite suradnju sa Ryanair-om, a i metro bi bilo jednostavno napraviti do Tenja jer preko oranica ne moraš ništa rušiti da bi mogao iskopati metro.

Nikad ne pripisujem zloći ono što se jednako tako može objasniti glupošću. Smile

_________________
http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto?
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Mrky007
Offline
Ukupno postova: 490
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 1
Post Postano: 20.04.2011. 11:50 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

simo031 je napisao/la:
Hoću tramvaj i za Tenje Crying or Very sad ... Ovi busevi su uvijek prepuni, a osim toga sam projekt bi bio puno jednostavniji, jer do Tenje ne treba graditi mostove, krčiti šume i isušivati močvare....

P.S. Zna li itko što je zapelo sa rasvjetom na biciklističkoj stazi za Tenju? Smile


znaš kako ono kažu za nekretnine : LOKACIJA, LOKACIJA, LOKACIJA.

pogledaj zračnu udaljenost od katedrale :
a)lijeva obala
b)tenja

tu još dodaj i ovo gradsko zemljište a koje je oko Tenje vjerovato u državno vlasništvu..

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
simo031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6329
Lokacija: Ludoland
Spol: Muško Muško
Post Postano: 20.04.2011. 12:03 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Mrky007 je napisao/la:
simo031 je napisao/la:
Hoću tramvaj i za Tenje Crying or Very sad ... Ovi busevi su uvijek prepuni, a osim toga sam projekt bi bio puno jednostavniji, jer do Tenje ne treba graditi mostove, krčiti šume i isušivati močvare....

P.S. Zna li itko što je zapelo sa rasvjetom na biciklističkoj stazi za Tenju? Smile


znaš kako ono kažu za nekretnine : LOKACIJA, LOKACIJA, LOKACIJA.

pogledaj zračnu udaljenost od katedrale :
a)lijeva obala
b)tenja

tu još dodaj i ovo gradsko zemljište a koje je oko Tenje vjerovato u državno vlasništvu..

Poznate su mi, i svjestan sam svih tih činjenica ,
ali ja i dalje želim tramvaj ... (što ne znači da je to objektivno i realno za očekivati)
Smile

_________________
http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto?
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 20.04.2011. 12:20 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

simo031 je napisao/la :
Mrky007 je napisao/la:
simo031 je napisao/la:
Hoću tramvaj i za Tenje Crying or Very sad ... Ovi busevi su uvijek prepuni, a osim toga sam projekt bi bio puno jednostavniji, jer do Tenje ne treba graditi mostove, krčiti šume i isušivati močvare....

P.S. Zna li itko što je zapelo sa rasvjetom na biciklističkoj stazi za Tenju? Smile


znaš kako ono kažu za nekretnine : LOKACIJA, LOKACIJA, LOKACIJA.

pogledaj zračnu udaljenost od katedrale :
a)lijeva obala
b)tenja

tu još dodaj i ovo gradsko zemljište a koje je oko Tenje vjerovato u državno vlasništvu..

Poznate su mi, i svjestan sam svih tih činjenica ,
ali ja i dalje želim tramvaj ... (što ne znači da je to objektivno i realno za očekivati)
Smile

E da se prije izgradio taj most mogao si kupiti jeftino plac u Osijeku, a ne bi gradio kuću u Tenji i plakao za tramvajem. osijek031.com smile

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
oftopik
Offline
Avatar

Ukupno postova: 431
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 20.04.2011. 12:22 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Mrky007 je napisao/la :
silence je napisao/la:
paradox1991 je napisao/la:
,ma netreba vam ništa dati,treba nas vratiti u vrijeme kad su konji vukli tramvaje i kad je umjesto asfalta na vukovarskoj bio cunder jel bolje nismo ni zaslužili...


OMG ..nitko ovdje ništa ne poklanja, daje- to su i moji novci koji mi se svaki mjesec oduzimaju od osobnog dohotka za kojekakve poreze i prireze na drzavnoj i regionalnoj razini...tako da tu demagogiju ostavi za neke predizborne skupove


Malo griješiš. Izgradnja se obično finacira iz komunalnih davanja koja se daju za izgradnju velikih zgrada, trgovačkih centara i slično.. Npr Avenue Mall i portanova su dali svako preko 30-40 milijuna Kn sto je zajedno skoro 20 % proračuna.

Eurodom će plaćati više od milijun kuna za komunalne doprinose po kvadraturi objekta kad se otvori a već sada je dao sigurno 30-40 milijuna kn.

lova od prireza obično ide za socijalna i druga davanja.


al ova će se nepotrebna izgradnja financirat kreditom... a ko će to otplačivat?

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: