Autor |
Poruka |
fatalni_cevap
Ukupno postova: 541 Lokacija: Osijek Spol:  Žensko
|
ma da ne povjeruješ...uvjek se nađu jedni te isti pljuvati po nečemu...nije vam valjao hsp,sad vam ne valja hdssb pa tko bi vama ugodio,pa luđi su oni što to hoće graditi,ma netreba vam ništa dati,treba nas vratiti u vrijeme kad su konji vukli tramvaje i kad je umjesto asfalta na vukovarskoj bio cunder jel bolje nismo ni zaslužili...
|
tada smo bar bili najrazvijeniji u hrvatskoj!
a ovo pokusavam povezat sa 1. aprilom al ne ide hahh.
pa gdje je onaj nadvoznjak na cepinskoj kojeg 15 godina svaka vlast obecava   |
|
_________________ Potpis |
|
|
 |
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
.....čuj, sve to super izgleda što si predložio i nije loš plan cestovnog prometa ali se samo dio neslažem sa tobom...mostovi kod Kompe, Kanižličeve, Nemetin, Bjela lađa, Zeleno polje itd. je još nekako moguče izvesti ali u nastavku Cvjetkove ulice je stvarno nemoguče...ne zato što sam ja iz Donjeg grada, ne zato što bi most išao preko Donjogradske šetnice ili što bi se povečao promet u tim ulicama...zato što nije moguče "provuči" takvu cestu kroz ulicu...da, Cvjetkova na djelu Vukovarske i M.Gupca izgleda velika i široka ali se sa nastavkom toliko sužava, da se zadnjih 150 metara jedva mogu običi dva auta, i na samom kraju uz dravu sječe se u "S" križanje sa Kišpatićevom ulicom...neznam dali si to bio ti ili neki drugi koji se samnom prepirao u prijašnjim raspravama o tom mostu i cestovnom planu grada...predložio je baš sve to pa čak i rušenje dijela Cvjetkove i još nekih kuča i zgrada u Osijeku...a što se tiče mosta i tramvajske pruge na lijevoj obali Drave, ne znam možda je uredu a možda ne...i onako sve što smo izgradili prijašnjh godina nekome je smetalo ali smo se kasnije navikli i koristimo obilno...
|
Da, samnom si se prepirao oko toga. Znam za tu 'S' cestu na raskrižju sa Kišpatićevom i da je Cvjetkova uža pri kraju ali najbolje bi bilo baš tamo da se izgradi cestovni most ukoliko je 'moguće' jer je to najbolja lokacija. Ukoliko bi to zaista bio prezahtjevan zahvat onda bi most trebao biti u produžetku Hutlerove. Ako kojim slučajem ni tamo nema mjesta za most onda jedino preostaje u produžetku Zelenog polja iako je to najlošija lokacija jer većina vozača donjeg grada bi u tom slučaju išla na Tuđmanov most i time se ne bi rasteretila Trpimirova ulica što je prvenstvena namjera cestovnog mosta u donjem gradu, a izgradnjom u Cvjetkovoj ili Hutlerovoj bi.
U Cvjetkovoj bi bilo idealno jer obilazi Podravlje s istočne strane i rasterećuje promet u Trpimirovoj i Hutlerovoj.
U Hutlerovoj ne bi bilo loše jer bi rasterečivao promet u Trpimirovoj ali istovremeno bi se dosta povećao promet na križanju Hutlerove sa Gupčevom i Vukovarskom što nije dobro. Također na lijevu obalu bi izbijao na kuće u Podravlju pa se ne bi moglo produžiti sa cestom ravno prema Biljskoj cesti.
U produžetku Zelenog polja je zadnja varijanta jer bi jako malo vozača koristilo taj most, kako sam već rekao, tako da se ne bi postiglo nikakvo rasterećenje prometa na Trpimirovoj i u Hutlerovoj. |
|
|
|
|
 |
silence
Ukupno postova: 1135 Spol:  Nebitno
|
OMG ..nitko ovdje ništa ne poklanja, daje- to su i moji novci koji mi se svaki mjesec oduzimaju od osobnog dohotka za kojekakve poreze i prireze na drzavnoj i regionalnoj razini...tako da tu demagogiju ostavi za neke predizborne skupove |
|
|
|
|
 |
Angelium
Ukupno postova: 874 Spol:  Nebitno

|
Ja ne vjerujem da postoje mozgovi koji mogu prigovarat i srat vječito po nečemu.
Zar nije logično ako se gradi most da se njime odmah "provuku " i tračnice, nego za par godina kada se Osijek bude širio preko (a to je neminovno, makar je nekima to teško priznati) ponovo rezat i radit most.
Sjetite se samo kolike godine su tračnice na Vinkovačkoj stajale netaknute.
U svakom slučaju, veća mi je fora tramvaj preko mosta nego tramvaj do Bikare preko kružnog toka
|
Jel? A što ako sadašnji popis stanovništva pokaže da Lijeva obala ima manje stanovnika nego prije 10 godina? Koji će onda biti argument za gradnju mosta? Pada broj stanovnika ali eto da budu bolje povezani uz sadašnja dva mosta koja mogu koristiti evo i treći. Vijeće MO Lijeva Obala je istaknulo kako taj most nije potreban...
A što ako se proglasi ornitološki rezervat kako se planira pa se na području Podravlja zabrani bilo kakva daljnja izgradnja van postojećih izgrađenih parcela? Kome će onda most služiti ? Opet samo Zoo hotelu, koji, gle čuda  , je u najmu lokalnih HDSSB-ovaca  - trla baba lan.... |
|
|
|
|
 |
Mrky007 Ukupno postova: 490 Spol:  Nebitno
|
Malo griješiš. Izgradnja se obično finacira iz komunalnih davanja koja se daju za izgradnju velikih zgrada, trgovačkih centara i slično.. Npr Avenue Mall i portanova su dali svako preko 30-40 milijuna Kn sto je zajedno skoro 20 % proračuna.
Eurodom će plaćati više od milijun kuna za komunalne doprinose po kvadraturi objekta kad se otvori a već sada je dao sigurno 30-40 milijuna kn.
lova od prireza obično ide za socijalna i druga davanja. |
|
|
|
|
 |
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Ja ne vjerujem da postoje mozgovi koji mogu prigovarat i srat vječito po nečemu.
Zar nije logično ako se gradi most da se njime odmah "provuku " i tračnice, nego za par godina kada se Osijek bude širio preko (a to je neminovno, makar je nekima to teško priznati) ponovo rezat i radit most.
Sjetite se samo kolike godine su tračnice na Vinkovačkoj stajale netaknute.
U svakom slučaju, veća mi je fora tramvaj preko mosta nego tramvaj do Bikare preko kružnog toka
|
Jel? A što ako sadašnji popis stanovništva pokaže da Lijeva obala ima manje stanovnika nego prije 10 godina? Koji će onda biti argument za gradnju mosta? Pada broj stanovnika ali eto da budu bolje povezani uz sadašnja dva mosta koja mogu koristiti evo i treći. Vijeće MO Lijeva Obala je istaknulo kako taj most nije potreban...
A što ako se proglasi ornitološki rezervat kako se planira pa se na području Podravlja zabrani bilo kakva daljnja izgradnja van postojećih izgrađenih parcela? Kome će onda most služiti ? Opet samo Zoo hotelu, koji, gle čuda  , je u najmu lokalnih HDSSB-ovaca  - trla baba lan....
|
Ukoliko na vrijeme počnemo graditi u ornitološkom rezervatu to bi sigurno utjecalo na smanjenje broja komaraca po glavi stanovnika, a izgradnja dotičnog mosta će to omogućiti.
Da me samo 2 komarca manje ugrizu svake godine ja bih bio zadovoljan, a mislim da ni ostali građani ne bi imali ništa protiv. |
Zadnja promjena: francika; 20.04.2011. 11:42; ukupno mijenjano 1 put. |
|
|
|
 |
silence
Ukupno postova: 1135 Spol:  Nebitno
|
ok ima i drugih prihoda, ali to prisvajanje ono..mi vam dajemo, nije to donacija ... nisu ti novci ničija prćija, to je novac od grada (gradjana) koji se treba utrošiti za dobrobit tih istih gradjana |
|
|
|
|
 |
simo031
Ukupno postova: 6329 Lokacija: Ludoland Spol:  Muško
|
Hoću tramvaj i za Tenje  ... Ovi busevi su uvijek prepuni, a osim toga sam projekt bi bio puno jednostavniji, jer do Tenje ne treba graditi mostove, krčiti šume i isušivati močvare....
P.S. Zna li itko što je zapelo sa rasvjetom na biciklističkoj stazi za Tenju?  |
|
_________________ http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto? |
|
|
 |
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Hoću tramvaj i za Tenje... Ovi busevi su uvijek prepuni, a osim toga sam projekt bi bio puno jednostavniji, jer do Tenje ne treba graditi mostove, krčiti šume i isušivati močvare....
|
A šta ne dogovorite suradnju sa Ryanair-om, a i metro bi bilo jednostavno napraviti do Tenja jer preko oranica ne moraš ništa rušiti da bi mogao iskopati metro. |
|
|
|
|
 |
Mrky007 Ukupno postova: 490 Spol:  Nebitno
|
Zato se i svake 4 godine biraju ljudi na vlasti.
Nažalost zbog toga često rade projekti koji su vidljivi odmah u te 4 gdoine, a ovakvi projekti koji će se primjetiti tek za 10ak trebaju ipak malo razmišljanja i vizije i svaka čast onima koji se odluče tako raditi.
Ponavljam još jednom, Grad Osijek preko Drave raspolaže sa više od 100 hektara svog zemljišta.. Kad shvatite što Osijek i osječani time dobivaju bit će vam jasan i most.
građevina pokreće sve..ali baš sve, od crijepa do parketa, od prozora do umivaonika..sve treba ugradit u novi stan. |
|
|
|
|
 |
simo031
Ukupno postova: 6329 Lokacija: Ludoland Spol:  Muško
|
Nikad ne pripisujem zloći ono što se jednako tako može objasniti glupošću.  |
|
_________________ http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto? |
|
|
 |
Mrky007 Ukupno postova: 490 Spol:  Nebitno
|
znaš kako ono kažu za nekretnine : LOKACIJA, LOKACIJA, LOKACIJA.
pogledaj zračnu udaljenost od katedrale :
a)lijeva obala
b)tenja
tu još dodaj i ovo gradsko zemljište a koje je oko Tenje vjerovato u državno vlasništvu.. |
|
|
|
|
 |
simo031
Ukupno postova: 6329 Lokacija: Ludoland Spol:  Muško
|
Poznate su mi, i svjestan sam svih tih činjenica ,
ali ja i dalje želim tramvaj ... (što ne znači da je to objektivno i realno za očekivati)
 |
|
_________________ http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto? |
|
|
 |
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Poznate su mi, i svjestan sam svih tih činjenica ,
ali ja i dalje želim tramvaj ... (što ne znači da je to objektivno i realno za očekivati)
|
E da se prije izgradio taj most mogao si kupiti jeftino plac u Osijeku, a ne bi gradio kuću u Tenji i plakao za tramvajem.  |
|
|
|
|
 |
oftopik
Ukupno postova: 431 Spol:  Nebitno
|
Malo griješiš. Izgradnja se obično finacira iz komunalnih davanja koja se daju za izgradnju velikih zgrada, trgovačkih centara i slično.. Npr Avenue Mall i portanova su dali svako preko 30-40 milijuna Kn sto je zajedno skoro 20 % proračuna.
Eurodom će plaćati više od milijun kuna za komunalne doprinose po kvadraturi objekta kad se otvori a već sada je dao sigurno 30-40 milijuna kn.
lova od prireza obično ide za socijalna i druga davanja.
|
al ova će se nepotrebna izgradnja financirat kreditom... a ko će to otplačivat? |
|
|
|
|
 |
 |
|