Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Lijeva dravska obala dobit će tramvaj

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Đeđa_zaboravih_lozinku_od
Offline
Avatar

Ukupno postova: 161
Lokacija: Osijek
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 19.04.2011. 19:53 
Naslov:  Re: Lijeva dravska obala dobit će tramvaj
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Inspektor Maska je napisao/la (Pogledaj post): › O kakvim parcelama ti pričaš? Usput, ne rade svi na đapićevski način.

Gradnja stanova s preke strane, povezivanje tog mosta obilaznicom do tuđmanovog mosta riješava velik dio prometa i gužve u samom gradu. Tu je i planirani aquapark... meni dovoljno razloga.


kak to rješava velik dio prometa i gužve u samom gradu? misliš da će netko iz višnjevca ići preko mosta do močvare, pa nazad preko mosta cestovnog busom na posao npr. u donji grad? Shocked ma daj, budalaština, i novi most i tramvaj... bitno da je cijeli V rajon - od kauflanda do konzuma i sjeverno uz divaltovu - trenutno bez ikakve veze.. al kao da je bitno tih 15-ak tisuća stanovnika, močvara je ipak ono jel.. prioritet

šta je slijedeće - metro do jagodnjaka? osijek031.com smile

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
debelodjubre
Offline
Ukupno postova: 128
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 1
Post Postano: 19.04.2011. 21:27 
Naslov:  Re: Lijeva dravska obala dobit će tramvaj
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

čekaj malo!!! za prugu u Divaltovoj su pričali da je sranje, onaj egomanijak ju je htio rukama čupati...ali ovo je isplativo, za koga??? za 300 ljudi u tvrđavici i podravlju, lol...e da, ovo nije dizanje kredita , ovo je investicija...kaže general i stv

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Mrky007
Offline
Ukupno postova: 490
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 1
Post Postano: 20.04.2011. 0:15 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Kolko zatucanih na jednom mjestu Sad

Grad preko Drave (zračnom linijom par stotina metara od trga A.S.) raspolaže sa preko 100 hektara svog zemljišta.
I prije par godina na raznim izborima skoro svi su u svojim planovima imali sjevernu obilaznicu...

Takve stvari se ne grade za danas, za sutra nego za prekosutra..za 5-10 godina u buducnost.
Ajde razmislite malo šta se tamo može izgradit u idućih 10-20 godina??
Zapravo vi ne možete razmišljati tako daleko jer živite kao svaki prosječan Hrvat- od danas do sutra. Boli vas za vašu djecu, za unuke..gledate samo kako će vama biti bolje, trošite ono što nemate i tako u nedogled.

Ovaj most će se izgradit za 4-5 godina..Grad će u idućih 5-10 godina tamo prodati to zemljište za gradnju kuća ,stanova, možda aquapark..

Najveći rast BDP-a dolazi iz ulaganja u izgradnju stanova - zašto?
Građevina radi stanove, mješa se beton, dovozi čelik, stavljaju se crijepovi, farbaju se fasade, stavlja se stolarija i prozori, namještaj, pločice... znate li kolko je to zaposlenih??

konačno netko na vlasti ne gleda kako samo odradit nešto na brzinu da dobije iduće izbore nego gradi nešto "sada nevidljivo" za budućnost i onda ga se i za tu viziju proziva jer nam to sada ne treba.
tipično hrvatsko-osječki

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Kugla
Offline
Avatar

Ukupno postova: 467
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 20.04.2011. 7:24 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Gle, nek sagrade još 50 mostova ak treba, ali ne na tom mjestu. Pretpostavljam da si barem jednom prošao dijelom promenade od zimske luke do kompe. Gdje da tamo natrče cestovni most, gdje?? Na što će se taj most povezivati, pogotovo s lijeve strane?

Tu može jedino pješački most da se zatvori krug promenade za pješake, bicikliste, šetače itd koji čak ponekad vole prošetati svojim gradom..

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
fear of the dark
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1099
Lokacija: iza ćoška
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 20.04.2011. 7:39 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ma što se mene tiče neka rade što hoće...
ali da ima stvari kojima bi se trebalo pozabaviti prije toga...ima i to podosta...
tako da je ovo po meni bezvezarija....možda bi imalo više smisla u neko drugo vrijeme...u nekim drugim okolnostima.....
ali sada jednostavno ne....i ne....i ne....
dok je linija od Bikare ipak dobra stvar....bez obzira što neki mislili o tome......

_________________
......mama zar si lagala kad si govorila da dobro uvijek pobjeđuje
i kad ne znaš kojim putem treba putem ljubavi
i da smo ispred Boga isti svi.......
osijek031.com smile osijek031.com smile
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
snaša
Offline
Avatar

Ukupno postova: 820
Lokacija: 7 km od centra
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 20.04.2011. 8:38 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Kak vi ne kužite ?
Radit će se i debelo plaćati samo projekt(i), kao i do sad..
Što su to ovi u gradu (mislim na nešto potrebno i značajno) do sad napravili ? Ništa, e a tako će to i dalje biti.
Što se ne dovrše projekti koji su već plaćeni, nego se samo štancaju novi ?
Slušajte malo gradonačelnika kad daje izjave..projekt onaj, priprema projekta ovog..i sve ostane na tom.
Doći će neki "novi" koji će projekte od ove garniture "procjeniti" kao bezveze (kao što su i ovi kad su došli na vlast) i ajd jovo nanovo.
Ma bolje bi grad vodila moja baba.

_________________
Niti jedan dokaz ne podupire tezu da je život ozbiljan.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 20.04.2011. 8:57 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Kugla je napisao/la (Pogledaj post): › Gle, nek sagrade još 50 mostova ak treba, ali ne na tom mjestu. Pretpostavljam da si barem jednom prošao dijelom promenade od zimske luke do kompe. Gdje da tamo natrče cestovni most, gdje?? Na što će se taj most povezivati, pogotovo s lijeve strane?

Tu može jedino pješački most da se zatvori krug promenade za pješake, bicikliste, šetače itd koji čak ponekad vole prošetati svojim gradom..

Slažem se s tobom, ali radi razvoja grada bolje je da se izgradi cestovni most nego pješački s obzirom da nam je gospodarstvo na zimskim temperaturama i nema se love da se izgradi više mostova.
Mada ja na toj lokaciji ne bih gradio nikakav most nego malo dalje, ipak se slažem da se izgradi cestovni most na tom mjestu jer će se tako najprije rješiti problem izgleda šireg centra grada u koji spada i Tvrđavica koja je sada u katastrofalnom stanju što se tiče urbanizma. Usred grada imamo selo, što nije baš respektabilno ako želimo privući turiste i gospodarstvenike.
Da grad mostove financira lopatom za snijeg, onda bi bolje bilo izgraditi više mostova odjednom i to cestovni u produžetku Kanižličeve (Gundulićeve) koji bi obilazio zološki vrt sa zapadne strane i cestom obilazio Tvrđavicu i Podravlje sa sjeverne strane i u produžetku Cvjetkove koji bi izbio istočno od Podravlja i bio spojen sa cestom do spomenutog mosta na Kanižličevoj.
Ta dva mosta i cestu koja bi ih spajala bi bilo bolje da se prvo izgrade.

U drugoj fazi bi trebalo izgraditi cestovni most kod Nemetina i sjevernu obilaznicu koja bi spajala taj most i most kod Višnjevca.

Treća faza bi bila izgradnja pješačkih mostova i to malo dalje od ove lokacije gdje planiraju graditi ovaj most. Izgradio bi jedan kod kompe, a drugi u produžetku Ribarske (kod bivše bijele lađe).

Prostor predviđen za izgradnju mosta na Gornjodravskoj obali trebalo bi urediti i ostaviti da bude parking za moguću buduću izgradnju cestovnog mosta na toj lokaciji, ali kako sam već rekao s obzirom da se nema love bolje je da se odmah tu izgradi cestovni most, pa tek onda sve ostalo.

I na kraju kad bi sve bilo izgrađeno, mogao bi se izgraditi cestovni most u produžetku Zelenog polja. Onaj most u Cvjetkovoj je potrebniji jer bi ga više vozača koristilo jer bi bio u centru donjeg grada i bio bi također prelazeći ulicu Matije Gupca spojen na Vukovarsku i ne bi opterečivao Hutlerovu koja je ionako već zakrčena već bi je rasterečivao.

Preko mostova na Kanižličevoj i Cvjetkovoj bi trebala ići tramvajska linija kroz Podravlje, Tvrđavicu, Strossmayerovu, Evropsku Aveniju i Matiju Gupca, te obrnuto.

Budući da ne može grad sve to izgraditi u bližoj budućnosti, ipak mi se ova varijanta sa jednim cestovnim mostom na Gornjodravskoj obali i tramvajskom linijom preko njega i Tuđmanovog mosta čini kao odlična ideja kako bi se što prije sredio centar grada i kako bi se 'selo' Tvrđavica u centru grada što prije urbaniziralo, a potom onda preći na ostale cestovne mostove, a pješačke ostaviti za kraj jer i ovi cestovni služe vrlo dobro kao mostovi za pješake.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
oftopik
Offline
Avatar

Ukupno postova: 431
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 20.04.2011. 9:36 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Mrky007 je napisao/la (Pogledaj post): › Kolko zatucanih na jednom mjestu Sad

Grad preko Drave (zračnom linijom par stotina metara od trga A.S.) raspolaže sa preko 100 hektara svog zemljišta.
I prije par godina na raznim izborima skoro svi su u svojim planovima imali sjevernu obilaznicu...

Takve stvari se ne grade za danas, za sutra nego za prekosutra..za 5-10 godina u buducnost.
Ajde razmislite malo šta se tamo može izgradit u idućih 10-20 godina??
Zapravo vi ne možete razmišljati tako daleko jer živite kao svaki prosječan Hrvat- od danas do sutra. Boli vas za vašu djecu, za unuke..gledate samo kako će vama biti bolje, trošite ono što nemate i tako u nedogled.
i


lega, ja sam uvijek za izgradnju i za razvoj grada i najsretniji bi bio kada bi on bio i najljepši i najrazvijeniji i svašta nešto naj u ovoj regiji.

ali lega, koja budućnost? pa u ovom gradu imamo još i zaostatke iz prošlosti koje treba sagraditit, pa zaostatke iz sadašnjosti, pa tek onda možemo graditi za budućnost od 10-15 godina.
Nisu napravljeni podvožnjaci,
nije spojena pruga od bikare do zelenog polja,
nije napravljena nova ramiza izvan grada,
isto tako sjedište unikom izvan grada (eto onda i malo viška zemljišta na jako atraktivnoj lokaciji pa nek se prodaje zamljište i gradi),
nije riješen željeznički koridor (to je hž-ova investicija, ali ako je gradu imalo stalo mogo bi i on nešto ubost pa bi se sigurno brže riješilo, i eto ti opet viška zemljišta)
nije spojena promenada sa šetnicom u donjem gradu
i još tu ima sigurno svačega, al ne mogu se sjetit. mislim da si dobio okvirno sliku.

dakle, to su neki projekti koji su se trebali realizirati još prije koje desetljeće. i kako sad može bit u igri most za budučnost prije ovih projekata, posebno ako se zna da se za njega DIŽE KREDIT (u prijevodu, nemamo viška para)??


Zadnja promjena: oftopik; 20.04.2011. 9:43; ukupno mijenjano 1 put.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Noelle
Offline
Ukupno postova: 34
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 20.04.2011. 9:38 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

sumnjam da stanovnici oaza Tvrđavice i Podravlja uopće žele da im se narušava mir i da ih se urbanizira. Stanovnici Podravlja bi sigurno bili zahvalni kad bi se napravio neki most npr. na mjestu drevnog Hadrijanovog mosta kod Javora, ali ne cestovni jer bi se onda sigurno narušila ta seoska idila. Put

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Mrky007
Offline
Ukupno postova: 490
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 1
Post Postano: 20.04.2011. 10:02 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

oftopik je napisao/la: ›
Mrky007 je napisao/la (Pogledaj post): › Kolko zatucanih na jednom mjestu Sad

Grad preko Drave (zračnom linijom par stotina metara od trga A.S.) raspolaže sa preko 100 hektara svog zemljišta.
I prije par godina na raznim izborima skoro svi su u svojim planovima imali sjevernu obilaznicu...

Takve stvari se ne grade za danas, za sutra nego za prekosutra..za 5-10 godina u buducnost.
Ajde razmislite malo šta se tamo može izgradit u idućih 10-20 godina??
Zapravo vi ne možete razmišljati tako daleko jer živite kao svaki prosječan Hrvat- od danas do sutra. Boli vas za vašu djecu, za unuke..gledate samo kako će vama biti bolje, trošite ono što nemate i tako u nedogled.
i


lega, ja sam uvijek za izgradnju i za razvoj grada i najsretniji bi bio kada bi on bio i najljepši i najrazvijeniji i svašta nešto naj u ovoj regiji.

ali lega, koja budućnost? pa u ovom gradu imamo još i zaostatke iz prošlosti koje treba sagraditit, pa zaostatke iz sadašnjosti, pa tek onda možemo graditi za budućnost od 10-15 godina.
Nisu napravljeni podvožnjaci,
nije spojena pruga od bikare do zelenog polja,
nije napravljena nova ramiza izvan grada,
isto tako sjedište unikom izvan grada (eto onda i malo viška zemljišta na jako atraktivnoj lokaciji pa nek se prodaje zamljište i gradi),
nije riješen željeznički koridor (to je hž-ova investicija, ali ako je gradu imalo stalo mogo bi i on nešto ubost pa bi se sigurno brže riješilo, i eto ti opet viška zemljišta)
nije spojena promenada sa šetnicom u donjem gradu
i još tu ima sigurno svačega, al ne mogu se sjetit. mislim da si dobio okvirno sliku.

dakle, to su neki projekti koji su se trebali realizirati još prije koje desetljeće. i kako sad može bit u igri most za budučnost prije ovih projekata, posebno ako se zna da se za njega DIŽE KREDIT (u prijevodu, nemamo viška para)??


evo baš većina toga što si nabrojao je prevdiđena izgradit priej tog mosta..Evo tekst iz jutarnjeg od prekjučer:

Željeznički čvor planiramo maknuti iz središta grada

18.4.2011 13:51:00 | Autor/Izvor: Nikola Patković/Jutarnji list/PressCut

Osijek ima perspektivu i sve preduvjete da postane istinska metropola Slavonije i Baranje. No,pred Osijekom je na tom putu još puno posla, projekata,akcija,bilo da je riječ o gospodarstvu, razvoju komunalne i prometne infrastrukture ili obrazovanju, kulturi i sportu. U vizijama aktualne osječke Gradske uprave na čelu s gradonačelnikom Krešimirom Bubalom brojni su projekti,no u ovom trenutku jedan od ključnih zadataka Gradske uprave su nova gospodarska ulaganja.

Nekada smo bili industrijsko središte, a danas postajemo snažno trgovačko središte, što se najbolje vidi na nedavnom otvorenju novih 150 tisuća četvornih metara trgovačkih centara u Portanovi i Avenue Mallu, koji u Osijek dovode ljude iz cijele regije i susjednih zemalja. Nedavno je u naš Dom zdravlja, primjerice, došlo četiri autobusa Vinkovčana na liječnički pregled, nakon čega su išli u Portanovu. Do kraja godine očekujemo i otvorenje Eurodoma, pri čemu već sada imamo interes i za nove centre u poslovnoj zoni Jug. No, želja nam je osigurati i nova ulaganja u proizvodne djelatnosti, a tu smo daleko odmaknuli u pregovorima za pokretanje Tvornice etanola, u čemu imamo i podršku potpredsjednika Vlade g. Miloševića.

Ovih dana završavamo popunjavanje gospodarske zone Tenja, u kojoj će biti zaposleno oko 500 ljudi, a u suradnji s Vladom očekujemo i konačan početak radova u zoni Nemetin,koja je po perspektivi proglašena zonom broj dva u Hrvatskoj. No, paralelno stini neophodno je osigurati i dobru prometnu i komunalnu infrastrukturu.

Što se čini u tom smjeru?

U sljedećih mjesec dana u suradnji s HC-om očekujem početak radova na južnom kraku Južne obilaznice, čime će se značajno rasteretiti gradski promet, kao i skori nastavak gradnje koridora 5C. Velik problem nam je to što je cijeli grad ispresijecan željezničkim prugama, pri čemu dnevno imamo 90 ulazaka vlakova u Osijek i zbog toga česte zastoje u prometu. Sada smo intenzivirali razgovore s HŽ-om, zajedno ćemo raditi studiju izmještanja željezničkog prometnog čvorišta iz središta grada, kao i podvožnjak u Ulici sv. L. B. Mandića. Istovremeno počinjemo projektirati novi cestovno-pješački most preko Drave u središtu grada, a do 2. lipnja trebao bi biti otvoren i najmoderniji Autobusni kolodvor u Hrvatskoj.

Što je s obrazovanjem, s obzirom na činjenicu da je Osijek sveučilišni grad?

Sa Sveučilištem imamo odličnu suradnju i nastavit ćemo je razvijati gradnjom prometnica i parkirališta u kampusu, a istovremeno nam je jedan od prioriteta gradnja Tehnološkog parka, za što skupljamo iskustva iz inozemstva. Nastavljamo obnavljati škole, a projektiraju se i tri nove osnovne škole. Kada već govorimo o tom području društvenih djelatnosti, moram spomenuti i nove bazene koje planiramo graditi u suradnji s budućom Vladom. Jedan od najvažnijih projekata nam je i stavljanje Tvrde na popis UNESCO-ove svjetske baštine.

Koliko Osijek koristi pretpristupne fondove EU?

Poznato je da je naša Regionalna razvojna agencija, koju smo osnovali u suradnji s Osječko-baranjskom županijom, najuspješnija u Hrvatskoj po povlačenju novaca iz fondova EU. Dosad je u grad došlo 13 projekata ukupne vrijednosti sedam milijuna eura. Trenutačno sudjelujemo u 12 projekata koji su nam odobreni, a ukupna im je vrijednost 6,4 milijuna eura, a priprema se i niz drugih međunarodnih projekata.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 20.04.2011. 10:04 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

oftopik je napisao/la (Pogledaj post): ›
Mrky007 je napisao/la (Pogledaj post): › Kolko zatucanih na jednom mjestu Sad

Grad preko Drave (zračnom linijom par stotina metara od trga A.S.) raspolaže sa preko 100 hektara svog zemljišta.
I prije par godina na raznim izborima skoro svi su u svojim planovima imali sjevernu obilaznicu...

Takve stvari se ne grade za danas, za sutra nego za prekosutra..za 5-10 godina u buducnost.
Ajde razmislite malo šta se tamo može izgradit u idućih 10-20 godina??
Zapravo vi ne možete razmišljati tako daleko jer živite kao svaki prosječan Hrvat- od danas do sutra. Boli vas za vašu djecu, za unuke..gledate samo kako će vama biti bolje, trošite ono što nemate i tako u nedogled.
i


lega, ja sam uvijek za izgradnju i za razvoj grada i najsretniji bi bio kada bi on bio i najljepši i najrazvijeniji i svašta nešto naj u ovoj regiji.

ali lega, koja budućnost? pa u ovom gradu imamo još i zaostatke iz prošlosti koje treba sagraditit, pa zaostatke iz sadašnjosti, pa tek onda možemo graditi za budućnost od 10-15 godina.
Nisu napravljeni podvožnjaci,
nije spojena pruga od bikare do zelenog polja,
nije napravljena nova ramiza izvan grada,
isto tako sjedište unikom izvan grada (eto onda i malo viška zemljišta na jako atraktivnoj lokaciji pa nek se prodaje zamljište i gradi),
nije riješen željeznički koridor (to je hž-ova investicija, ali ako je gradu imalo stalo mogo bi i on nešto ubost pa bi se sigurno brže riješilo, i eto ti opet viška zemljišta)
nije spojena promenada sa šetnicom u donjem gradu
i još tu ima sigurno svačega, al ne mogu se sjetit. mislim da si dobio okvirno sliku.

dakle, to su neki projekti koji su se trebali realizirati još prije koje desetljeće. i kako sad može bit u igri most za budučnost prije ovih projekata, posebno ako se zna da se za njega DIŽE KREDIT??

Ovaj most je odlična investicija jer će ponuda placeva i stambenih objekata biti veća zbog urbanizacije Tvrđavice, a zbog veće ponude cijene nekretnina u cijelom gradu će pasti što će privući ljude izvan Osijeka da se dosele u Osijek. Povećanje broja stanovnika će donositi više love gradskom proračunu i grad će se brže razvijati što je većini građana u interesu. Urbanističkim uređenjem lijeve obale i šireg centra, grad će biti privlačniji turistima i investitorima u gospodarstvu, te će se na taj način otvoriti više radnih mjesta a grad će imati dodatnih prihoda.

Male sredine ne privlače investitore, tako da je jedini način da se grad razvije je da se ulaže u njegov razvoj.

Naravno da sve nenapravljene projekte treba odmah rješavati ali ne treba dovoditi u pitanje izgradnju ovog mosta jer je on puno važniji, zbog razloga koje sam naveo, od bilo koje druge investicije.

Kada se nešto gradi treba prvo graditi temelje a tek onda nusprostorije ili ako nisu na istoj lokaciji onda može i paralelno, ako se ima love. Upravo zbog suprotnog načina razmišljanja grad nikad nije doživio značajniji razvitak. Određene interesne skupine gospodarstvenika sprječavaju razvoj grada godinama jer im odgovara Osijek koji nije razvijen i jer bi se njihovo carstvo srušilo ukoliko bi se počeli tražiti pravi krivci za to.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
oftopik
Offline
Avatar

Ukupno postova: 431
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 20.04.2011. 10:14 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Mrky007 je napisao/la (Pogledaj post): ›
oftopik je napisao/la: ›

lega, ja sam uvijek za izgradnju i za razvoj grada i najsretniji bi bio kada bi on bio i najljepši i najrazvijeniji i svašta nešto naj u ovoj regiji.

ali lega, koja budućnost? pa u ovom gradu imamo još i zaostatke iz prošlosti koje treba sagraditit, pa zaostatke iz sadašnjosti, pa tek onda možemo graditi za budućnost od 10-15 godina.
Nisu napravljeni podvožnjaci,
nije spojena pruga od bikare do zelenog polja,
nije napravljena nova ramiza izvan grada,
isto tako sjedište unikom izvan grada (eto onda i malo viška zemljišta na jako atraktivnoj lokaciji pa nek se prodaje zamljište i gradi),
nije riješen željeznički koridor (to je hž-ova investicija, ali ako je gradu imalo stalo mogo bi i on nešto ubost pa bi se sigurno brže riješilo, i eto ti opet viška zemljišta)
nije spojena promenada sa šetnicom u donjem gradu
i još tu ima sigurno svačega, al ne mogu se sjetit. mislim da si dobio okvirno sliku.

dakle, to su neki projekti koji su se trebali realizirati još prije koje desetljeće. i kako sad može bit u igri most za budučnost prije ovih projekata, posebno ako se zna da se za njega DIŽE KREDIT (u prijevodu, nemamo viška para)??


evo baš većina toga što si nabrojao je prevdiđena izgradit priej tog mosta..Evo tekst iz jutarnjeg od prekjučer:

Željeznički čvor planiramo maknuti iz središta grada

18.4.2011 13:51:00 | Autor/Izvor: Nikola Patković/Jutarnji list/PressCut


Ovih dana završavamo popunjavanje gospodarske zone Tenja, u kojoj će biti zaposleno oko 500 ljudi, a u suradnji s Vladom očekujemo i konačan početak radova u zoni Nemetin,koja je po perspektivi proglašena zonom broj dva u Hrvatskoj. No, paralelno stini neophodno je osigurati i dobru prometnu i komunalnu infrastrukturu.

Što se čini u tom smjeru?

U sljedećih mjesec dana u suradnji s HC-om očekujem početak radova na južnom kraku Južne obilaznice, čime će se značajno rasteretiti gradski promet, kao i skori nastavak gradnje koridora 5C. Velik problem nam je to što je cijeli grad ispresijecan željezničkim prugama, pri čemu dnevno imamo 90 ulazaka vlakova u Osijek i zbog toga česte zastoje u prometu. Sada smo intenzivirali razgovore s HŽ-om, zajedno ćemo raditi studiju izmještanja željezničkog prometnog čvorišta iz središta grada, kao i podvožnjak u Ulici sv. L. B. Mandića. Istovremeno počinjemo projektirati novi cestovno-pješački most preko Drave u središtu grada, a do 2. lipnja trebao bi biti otvoren i najmoderniji Autobusni kolodvor u Hrvatskoj.




većina? riječ je samo o hž-u. drago mi je da se to rješava, ali to su dvije stavke, a ne većina.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Mrky007
Offline
Ukupno postova: 490
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 1
Post Postano: 20.04.2011. 10:20 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Progooglaj pa ćeš vidit da je ipak većina tih projekata u projektiranju i da će se dovršiti prije tog mosta .
Vodovod će ove ili iduće godine radit sjeverni kolektor od promenade do DGO i onda kad se to rješi ima smisla radit šetnicu do DGO.
Spojit će se Bikara i Zeleno polje, preselit će se unikom, radit će se pruga do Višnjevca..i sve to u iduće 2-3 godine a most recimo za 4-5 godina

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
silvio
Offline
Ukupno postova: 54
Spol: Muško Muško
Upozorenja : 1
Post Postano: 20.04.2011. 10:35 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika je napisao/la: ›
Kugla je napisao/la (Pogledaj post): › Gle, nek sagrade još 50 mostova ak treba, ali ne na tom mjestu. Pretpostavljam da si barem jednom prošao dijelom promenade od zimske luke do kompe. Gdje da tamo natrče cestovni most, gdje?? Na što će se taj most povezivati, pogotovo s lijeve strane?

Tu može jedino pješački most da se zatvori krug promenade za pješake, bicikliste, šetače itd koji čak ponekad vole prošetati svojim gradom..

Slažem se s tobom, ali radi razvoja grada bolje je da se izgradi cestovni most nego pješački s obzirom da nam je gospodarstvo na zimskim temperaturama i nema se love da se izgradi više mostova.
Mada ja na toj lokaciji ne bih gradio nikakav most nego malo dalje, ipak se slažem da se izgradi cestovni most na tom mjestu jer će se tako najprije rješiti problem izgleda šireg centra grada u koji spada i Tvrđavica koja je sada u katastrofalnom stanju što se tiče urbanizma. Usred grada imamo selo, što nije baš respektabilno ako želimo privući turiste i gospodarstvenike.
Da grad mostove financira lopatom za snijeg, onda bi bolje bilo izgraditi više mostova odjednom i to cestovni u produžetku Kanižličeve (Gundulićeve) koji bi obilazio zološki vrt sa zapadne strane i cestom obilazio Tvrđavicu i Podravlje sa sjeverne strane i u produžetku Cvjetkove koji bi izbio istočno od Podravlja i bio spojen sa cestom do spomenutog mosta na Kanižličevoj.
Ta dva mosta i cestu koja bi ih spajala bi bilo bolje da se prvo izgrade.

U drugoj fazi bi trebalo izgraditi cestovni most kod Nemetina i sjevernu obilaznicu koja bi spajala taj most i most kod Višnjevca.

Treća faza bi bila izgradnja pješačkih mostova i to malo dalje od ove lokacije gdje planiraju graditi ovaj most. Izgradio bi jedan kod kompe, a drugi u produžetku Ribarske (kod bivše bijele lađe).

Prostor predviđen za izgradnju mosta na Gornjodravskoj obali trebalo bi urediti i ostaviti da bude parking za moguću buduću izgradnju cestovnog mosta na toj lokaciji, ali kako sam već rekao s obzirom da se nema love bolje je da se odmah tu izgradi cestovni most, pa tek onda sve ostalo.

I na kraju kad bi sve bilo izgrađeno, mogao bi se izgraditi cestovni most u produžetku Zelenog polja. Onaj most u Cvjetkovoj je potrebniji jer bi ga više vozača koristilo jer bi bio u centru donjeg grada i bio bi također prelazeći ulicu Matije Gupca spojen na Vukovarsku i ne bi opterečivao Hutlerovu koja je ionako već zakrčena već bi je rasterečivao.

Preko mostova na Kanižličevoj i Cvjetkovoj bi trebala ići tramvajska linija kroz Podravlje, Tvrđavicu, Strossmayerovu, Evropsku Aveniju i Matiju Gupca, te obrnuto.

Budući da ne može grad sve to izgraditi u bližoj budućnosti, ipak mi se ova varijanta sa jednim cestovnim mostom na Gornjodravskoj obali i tramvajskom linijom preko njega i Tuđmanovog mosta čini kao odlična ideja kako bi se što prije sredio centar grada i kako bi se 'selo' Tvrđavica u centru grada što prije urbaniziralo, a potom onda preći na ostale cestovne mostove, a pješačke ostaviti za kraj jer i ovi cestovni služe vrlo dobro kao mostovi za pješake.

.....čuj, sve to super izgleda što si predložio i nije loš plan cestovnog prometa ali se samo dio neslažem sa tobom...mostovi kod Kompe, Kanižličeve, Nemetin, Bjela lađa, Zeleno polje itd. je još nekako moguče izvesti ali u nastavku Cvjetkove ulice je stvarno nemoguče...ne zato što sam ja iz Donjeg grada, ne zato što bi most išao preko Donjogradske šetnice ili što bi se povečao promet u tim ulicama...zato što nije moguče "provuči" takvu cestu kroz ulicu...da, Cvjetkova na djelu Vukovarske i M.Gupca izgleda velika i široka ali se sa nastavkom toliko sužava, da se zadnjih 150 metara jedva mogu običi dva auta, i na samom kraju uz dravu sječe se u "S" križanje sa Kišpatićevom ulicom...neznam dali si to bio ti ili neki drugi koji se samnom prepirao u prijašnjim raspravama o tom mostu i cestovnom planu grada...predložio je baš sve to pa čak i rušenje dijela Cvjetkove i još nekih kuča i zgrada u Osijeku...a što se tiče mosta i tramvajske pruge na lijevoj obali Drave, ne znam možda je uredu a možda ne...i onako sve što smo izgradili prijašnjh godina nekome je smetalo ali smo se kasnije navikli i koristimo obilno...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
paradox1991
Offline
Avatar

Ukupno postova: 47
Spol: Nebitno Nebitno
Zabranjen pristup
Post Postano: 20.04.2011. 10:57 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

ma da ne povjeruješ...uvjek se nađu jedni te isti pljuvati po nečemu...nije vam valjao hsp,sad vam ne valja hdssb pa tko bi vama ugodio,pa luđi su oni što to hoće graditi,ma netreba vam ništa dati,treba nas vratiti u vrijeme kad su konji vukli tramvaje i kad je umjesto asfalta na vukovarskoj bio cunder jel bolje nismo ni zaslužili...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: