Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Osječki aerodrom profitira i od Exita u Novom Sadu

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Leteci mungos
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6728
Lokacija: Priory of Semen
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 13.10.2010. 15:48 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Hm, meni je ta prica o prodavanju turizma malo nategnuta. Je li netko radio istrazivanje koliko turista bi doslo u Osijek/Baranju avionom da postoji veza s npr. Frankfurtom, Muenchenom, Berlinom?

Jedno su nase zelje [ako pretpostavimo da su rijeke turista zelja svih nas] koje projiciramo u price o turizmu, a drugo realnost.

Tko danas cini turiste u Baranji? Tko posjecuje Baranju? Je li dostignut predratni broj uopce?

Zamislimo da se sutra otvori 5 izravnih svakodnevnih linija s 5 vecih europskih gradova. Tko bi iz tih gradova dolazio u Osijek? Bi li to bili turisti?! Ili ljudi u tranzitu? Ili nesto trece?!

Na mnoga pitanja [na koja bi nam TZ ili ZLO trebali dati odgovore] ne znaju se odgovori, ali svi bi davali novac za ovo ili ono, svi bi linije za ovaj ili onaj grad, a praksa je pokazala da se ni Ryanair avion nije napunio i da Osjecani zapravo jako, jako malo putuju (avionom).

Da su to vasi novci, biste li se jednako tako lako razbacivali tvrdnjama kako nam treba svakodnevna linija CA (ni one izvanredne nisu bile popunjene ni do pola), kako nam treba veza s ovim ili onim gradom?!

_________________
Omnium gadgetum mecum porto!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
scero
Offline
Ukupno postova: 82
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 13.10.2010. 15:57 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

antonov je napisao/la:
scero je napisao/la :
meni se sviđa ova ideja da Tz narpavi neku akciju od 3 dana ali pitanje je kolko je tih ljudi sto dođu iz frankfurta turisti a kolko su ti letovi za nase iseljenike.. mislim da je skoro 90% to nasih ljudi i da bi se moralo malo vise uloziti na to trziste da se privuku turisit preko te linije


pa zato i treba nesto pokrenuti da dovucemo uz nase ljude i strance i da imamo mozda vise letova tokom tjedna a ne samo dva...ne mozete ocekivati da samo direktorica tamo nesto napravi...po meni tu treba sjesti vise strana za isti stol, prvenstveno vlasnicka struktura i svi dati ponesto truda i to bi islo, ako ne bar se probalo....
a ne ovako svi bi pare, a niko nista ne bi ulagao i onda je najlakse mjenjati i vrijedjati trenutnu postavu u ZL Osijek...ali ocito je da netko tu nema interesa...


Evo i Munogs ti je gore napisao slicno .
Vjerovatno su svi za takvu ideju da se napravi ta akcija recimo 3-4 nocenja ali treba vidjet ikolko bi turista doslo i kakva je struktura dosadasnjih letova. ja sam uvjeren da je 90% nasih ljudi u tim avionima a jako malo turista .
Mislim da bi prvo trebali na velikim sajmova pojacat reklamiranje kontinetalnog turizma a tek onda uz to radit takve akcije.
Frankfurt prolazi zbog nasih ljudi tamo, prosao bi i Stutgart a mozda i Munchen a sve ostalo bi propalo nakon par letova kad bi se istorsilo ovo malo ljudi ovdje sto zeli putovati.JA bi prvi voli oLOndon recimo ali realno sumnajm da bi ta linija presla 50% popunjenosti.

CA je po meni druga prica..rade sa minusom i prema drugim destinacijama pa bi mogli bar 1 liniju iz Osijeka radit sa gubitkom.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
W.M. Felt
Offline
Ukupno postova: 2158
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 13.10.2010. 16:03 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Leteci mungos je napisao/la:
Zamislimo da se sutra otvori 5 izravnih svakodnevnih linija s 5 vecih europskih gradova. Tko bi iz tih gradova dolazio u Osijek? Bi li to bili turisti?! Ili ljudi u tranzitu? Ili nesto trece?!

Na mnoga pitanja [na koja bi nam TZ ili ZLO trebali dati odgovore] ne znaju se odgovori, ali svi bi davali novac za ovo ili ono, svi bi linije za ovaj ili onaj grad, a praksa je pokazala da se ni Ryanair avion nije napunio i da Osjecani zapravo jako, jako malo putuju (avionom).


Za napredak treba izaći iz granica naše jadne države. Ne lete samo Osječani malo, već i ostali nam sugrađani. Prije svega zato što nemamo novaca, i zato što nas je malo.

Treba privući putnike u tranzitu, treba aerodrom bolje povezati sa Beogradom i Budimpeštom, pa i Zagrebom i BiH. Možda se na taj način ukrade koji putnik, ako mu vrijeme leta i cijena odgovara.

No treba pokušati privući i putnike turiste. Ako je linija u 3 dana, može im se organizirati 3-dnevna ponuda.

Možda treba aerodrom orijentirati na cargo promet.

Možda ništa od toga neće upaliti, treba pokušati. No ako danas ljudi koji tamo rade nisu u stanju organizirati čak ni transport putnika sa aerodroma u grad, tj. 2 busa tjedno, ili malo više taksija kad avion slijeće, onda nema smisla pričati o bilo čemu drugom.

Prvo smjene, onda planovi.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
PEGY
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2664
Lokacija: Seychelles
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 13.10.2010. 16:04 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

ma nek privatiziraju taj aerodrom već jednom, nek to prodaju žitu ili agrokoru da se stvari srede i gotovo i da se zna tko je gazda, jer bez pravog gazde sve se samo razvlači bez veze

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Leteci mungos
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6728
Lokacija: Priory of Semen
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 13.10.2010. 16:19 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

PEGY je napisao/la: ma nek privatiziraju taj aerodrom već jednom
Eh, da... ne prodaje se nesto kad lose posluje. Prodaje se nasto sto drzava to sanira.

Ni uljara se nije prodala prije 10 godina, nego je drzava prvo prije par godina modernizirala tvornicu i ulozila 350 milijuna kuna. E, tek sad ce se takva prodati za kunu ili neku sitju.

Onako bi kupac morao ulagati tih 350 milijuna kuna, a to nisu mali novci. Zato smo se svi mi udruzili i skupili tih nasih peneza i njemu sagradili tvornicu.

Problem ZLO je u tome sto ni drzava nema vise love za modernizaciju, a ni zracna luka nema bas neku divnu perspektivu u gradu koji nema elektrificiranu prugu, postenu rijecnu luku, prometnu povezanost i sl.

_________________
Omnium gadgetum mecum porto!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
antonov
Offline
Avatar

Ukupno postova: 293
Lokacija: Grad na Dravi
Spol: Muško Muško
Post Postano: 13.10.2010. 16:37 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

W.M. Felt je napisao/la :
No ako danas ljudi koji tamo rade nisu u stanju organizirati čak ni transport putnika sa aerodroma u grad, tj. 2 busa tjedno, ili malo više taksija kad avion slijeće, onda nema smisla pričati o bilo čemu drugom.
Prvo smjene, onda planovi.


kako ti znas da ti ljudi tamo to nisu probali organizirati? i sve ostalo sto spominjemo cargo...?
netko mozda s druge strane u tome ne vidi lovu pa su onda ljudi sa ZL Osijek neposobni!?
nije li to malo zlocesto!?
sta prijasnja vlast u ZL Osijek nije nesto konkretno napravila? nije bilo recesije, bilo je lakse...
prestali smo nesto spominjati vlasnike ZL Osijek...di su oni su svemu tome...?

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
scero
Offline
Ukupno postova: 82
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 13.10.2010. 16:41 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

pa Drzava je vlasnik a kao sto vidimo u ostalim temama - drzava je super vlasnik Sad

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
av8or
Offline
Avatar

Ukupno postova: 189
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 14.10.2010. 2:04 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

antonov je napisao/la :

evo pošto ja blebetam pojasni mi molim te koji su to bjesni novci utučeni, i sta se to konkretno napravilo....??? jer smatram da to nije dovoljno a isti taj aerodrom je manje više isti godinama....sta je to vlasnička struktura napravila osim sto je proširila gate, a agregate za avione nam i dalje vuče Ferguson... i onda kad to prezentiras vani ljudima smiju ti se...

Bijesne pare, druže moj bijesne... Ne znam koliko ti je poznato, predvidjalo se da će obnova ZL Klisa koštati cca. 20tak mil kuna, medjutim čak i tada davnih 90ih neki mudriji su dovodili u pitanje ekonomsku opravdanost... medjutim kako to kod nas uvijek ide, obnovila se ZL Klisa, za rekordnih, koliko se barem priznalo 37 mil. kuna!!!! Kada smo već kod Fergusona, hvala bogu da još ide, medjutim ne znam jel znas te 2002 ZL Klisa je imala desetak plazmica, a niti jedna nije koštala manje od 20-tak tisuća kuna!!!! Zar je to bilo prijeko potrebno?????

antonov je napisao/la :

zasto ta vlasnička struktura ne riješi autobusnu liniju za za Klisu, pa da ljudi sa glavne ceste na +35 ne moraju ići pješke do aerodromske zgrade par kilometara, ako nece GPP zasto ne bi to radio Panturist...zato sto tu nitko ne vidi novce,a i Panturistu je Ryanair direktna konkurencija....

Ček...ček.... ajmo posložiti više jabuke i šljive.... jer ovako zaista više ne ide....
Koliko je meni poznato vlasnička struktura imenuje NO, koji imenuje Upravitelja/icu, čiji je posao da oraganizira što bolje poslovanje svoje radne jedinice......
A kada smo već kod veze sa gradom, koliko je meni poznato ZL Klisa posjeduje autobus, a ako ne laže njihova web stranica, povezali su grad i ZL par sati prije predviđenog leta.... Pohvalno!!

antonov je napisao/la :

zalosno je da nasa nacionalna kompanija Croatia Airliners ne zeli letjeti iz Osijeka tijekom cijele godine...gdje je tu ta vlasnička struktura da to malo pogura...?

zasto ta ista vlasnicka struktura ne postavi plakate ili bilo kakav drugi propagandni materijal za ZL Osijek u krugu od recimo 150-200 km, pa da se obuhvati Bosna, Srbija i Mađarska...

Istina što se tiče CA... žalosno... Medjutim isto tako je žalosno što je prošle godine let OS-ZG imao fantastičnu prosječnu popunjenost manju od 5%.....5%!!!!! Alo!!!!!
Isto tako je fantastično što osječki mediji stvaraju pompu kontra Zagreba, ne znam jel se sječaš famozne babe koja je krivila i Obamu i papu što je ona morala putovati od OS do ZD nekih 12 sati ako se dobro sjećam!!!!! Kao nije joj nitko rekao!!!! Nije ni čudo što ljudi ne putuju, kada sami sebi podmećemo....
A što se plakata i brošura tiče....mislim da je to glupo. Avio-kompanije, agencije i ostala društva bi se trebali oglašavati, reklamirati i privlačiti konzumente, a ne ZL..... Što bi postigla ZL svojim oglašavanjem bez nekog reda letenja???? Šta da ti ljudi dodju na aerodrom gledati famozne plazme od 20tak tisuća kunica???
antonov je napisao/la :

zasto turistička zajednica grada i županije ne napravi neki aranžman da se od srijede do nedjelje kada Ryan leti dovlaće stranci i da i se prezentira i grad Osijek, Kopački rit, Baranja, Vukovar, Aljmaš, Đakovo, slavonske vinarije, domaći specijaliteti, stare građevine...a mislim da imamo šta pokazati...

svi bi mi lovu a nitko nista konkretno i sa malo vise volje i truda ne bi ulozio i napravio, a lova nece pasti preko noci...i bez ulaganja.

a kad se trebamo slikati svi smo tu...Smile

Dobro pitanje.... zašto TZ nije poduzetniji... mene prosto čudi kako to da prošlu godinu nismo imali redovitu liniju Osijek-Mostar..... Da je jedan dio vlasničke strukture bio malo poduzetniji, moglo se hodočaščenju dati jedna ekonomska nota...hehehe.... (Morao sam....bilo je jače od mene....)
Šalu na stranu, zar si zaboravio HNS-ov projekt, povezivanja Dubrovnika i Osijeka...
Dobra ideja, sve 5, medjutim konzumenti nisu prepoznali te naše tkz. ljepote.... Lego, more je ipak more..... Medjutim, to je dobra škola. Nadam se da su sada neki ipak uvidjeli da od tkz. Slavonsko-Baranjskog masovnog turizma nema ništa, već treba pronaći neki novi model, tj. prilagoditi se nekom drugom tržištu!! Da li će pronaći ili ne.... ostaje nam da vidimo....

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: