evo pošto ja blebetam pojasni mi molim te koji su to bjesni novci utučeni, i sta se to konkretno napravilo....??? jer smatram da to nije dovoljno a isti taj aerodrom je manje više isti godinama....sta je to vlasnička struktura napravila osim sto je proširila gate, a agregate za avione nam i dalje vuče Ferguson... i onda kad to prezentiras vani ljudima smiju ti se...
|
Bijesne pare, druže moj bijesne... Ne znam koliko ti je poznato, predvidjalo se da će obnova ZL Klisa koštati cca. 20tak mil kuna, medjutim čak i tada davnih 90ih neki mudriji su dovodili u pitanje ekonomsku opravdanost... medjutim kako to kod nas uvijek ide, obnovila se ZL Klisa, za rekordnih, koliko se barem priznalo 37 mil. kuna!!!! Kada smo već kod Fergusona, hvala bogu da još ide, medjutim ne znam jel znas te 2002 ZL Klisa je imala desetak plazmica, a niti jedna nije koštala manje od 20-tak tisuća kuna!!!! Zar je to bilo prijeko potrebno?????
zasto ta vlasnička struktura ne riješi autobusnu liniju za za Klisu, pa da ljudi sa glavne ceste na +35 ne moraju ići pješke do aerodromske zgrade par kilometara, ako nece GPP zasto ne bi to radio Panturist...zato sto tu nitko ne vidi novce,a i Panturistu je Ryanair direktna konkurencija....
|
Ček...ček.... ajmo posložiti više jabuke i šljive.... jer ovako zaista više ne ide....
Koliko je meni poznato vlasnička struktura imenuje NO, koji imenuje Upravitelja/icu, čiji je posao da oraganizira što bolje poslovanje svoje radne jedinice......
A kada smo već kod veze sa gradom, koliko je meni poznato ZL Klisa posjeduje autobus, a ako ne laže njihova web stranica, povezali su grad i ZL par sati prije predviđenog leta.... Pohvalno!!
zalosno je da nasa nacionalna kompanija Croatia Airliners ne zeli letjeti iz Osijeka tijekom cijele godine...gdje je tu ta vlasnička struktura da to malo pogura...?
zasto ta ista vlasnicka struktura ne postavi plakate ili bilo kakav drugi propagandni materijal za ZL Osijek u krugu od recimo 150-200 km, pa da se obuhvati Bosna, Srbija i Mađarska...
|
Istina što se tiče CA... žalosno... Medjutim isto tako je žalosno što je prošle godine let OS-ZG imao fantastičnu prosječnu popunjenost manju od 5%.....5%!!!!! Alo!!!!!
Isto tako je fantastično što osječki mediji stvaraju pompu kontra Zagreba, ne znam jel se sječaš famozne babe koja je krivila i Obamu i papu što je ona morala putovati od OS do ZD nekih 12 sati ako se dobro sjećam!!!!! Kao nije joj nitko rekao!!!! Nije ni čudo što ljudi ne putuju, kada sami sebi podmećemo....
A što se plakata i brošura tiče....mislim da je to glupo. Avio-kompanije, agencije i ostala društva bi se trebali oglašavati, reklamirati i privlačiti konzumente, a ne ZL..... Što bi postigla ZL svojim oglašavanjem bez nekog reda letenja???? Šta da ti ljudi dodju na aerodrom gledati famozne plazme od 20tak tisuća kunica???
zasto turistička zajednica grada i županije ne napravi neki aranžman da se od srijede do nedjelje kada Ryan leti dovlaće stranci i da i se prezentira i grad Osijek, Kopački rit, Baranja, Vukovar, Aljmaš, Đakovo, slavonske vinarije, domaći specijaliteti, stare građevine...a mislim da imamo šta pokazati...
svi bi mi lovu a nitko nista konkretno i sa malo vise volje i truda ne bi ulozio i napravio, a lova nece pasti preko noci...i bez ulaganja.
a kad se trebamo slikati svi smo tu...
|
Dobro pitanje.... zašto TZ nije poduzetniji... mene prosto čudi kako to da prošlu godinu nismo imali redovitu liniju Osijek-Mostar..... Da je jedan dio vlasničke strukture bio malo poduzetniji, moglo se hodočaščenju dati jedna ekonomska nota...hehehe.... (Morao sam....bilo je jače od mene....)
Šalu na stranu, zar si zaboravio HNS-ov projekt, povezivanja Dubrovnika i Osijeka...
Dobra ideja, sve 5, medjutim konzumenti nisu prepoznali te naše tkz. ljepote.... Lego, more je ipak more..... Medjutim, to je dobra škola. Nadam se da su sada neki ipak uvidjeli da od tkz. Slavonsko-Baranjskog masovnog turizma nema ništa, već treba pronaći neki novi model, tj. prilagoditi se nekom drugom tržištu!! Da li će pronaći ili ne.... ostaje nam da vidimo....