Daleko najviše neugodnih iskustava sam imao sa prodavačicama u Biljemerkantu.
Jednom sam pred kraj radnog vremena (10 do 21h) došao kupiti vino, piše da je na akciji 15,99kn, kad ono mi na blagajni naplati 3kn više. Rekoh da tamo lijepo istaknuto piše da je na akciji. Prodavačica se počela pravdati da oni njima iz uprave mijenjaju cijene svakog 1. u mjesecu i da one nisu stigle izmjeniti sve cijene u trgovini, također mi se izjadala da ona na svakih 14 dana ima pravo jedan dan slobodno itd itd. Bilo je kasno i nisam stigao u drugu trgovinu i kupio sam to vino. U protivnom bih je stjerao u kurac, i nju lijenu i njene kolegice koje se očito povode onom "ne možeš ti mene toliko malo platiti koliko ja malo mogu raditi", jer one za cijeli radni dan nisu uspjeli izmjeniti cijenu na tom vinu. Znam, radi se o pišljive 3kn, ali se isto tako radi o mojim pravima kao kupca i o principu kao i o njihovoj lijenosti.
Isto tako, u Merkatoru sam jednom kupovao četku za WC, piše ispod nje da je 13kn. Dođem na blagajnu, naplati mi 36kn. Rekoh, nešt ne štima. Dođe voditeljica odjela i uvjeri se zajedno samnom da zaista ispod proizvoda piše da je 13kn. Objašnjenje je bilo da su se ove jeftine sve prodale, a da je netko od kupaca ove skupe četke pomakao pod cijenu jeftinih. Rekoh, baš ljudi nemaju pametnijeg posla nego vama preslagivat proizvode i cijene po policama. I ona mi se počela žaliti kako oni ne stignu stalno pregledavat police i vamo tamo. Ovaj put nije bio kraj radnog vremena pa sam ju stjerao u kurac.
Uglavnom, poanta je da se greške rade, ali su prava kupaca jedno, odvojeno od toga i moraju se poštovati. Isto tako, važno je biti upoznat sa pravima koja imamo. Zašto bi mene netko zajebao pa makar i za 3kn svojom, a ne mojom greškom?
P.S. Pureću Ninju uvijek kupujem i uz Dimcek mi je najbolja i najkvalitetnija salama. Ima cca 20g proteina na 100g proizvoda i gotovo 0% masti što je fantastično!
