Autor |
Poruka |
DonQuijote
Ukupno postova: 4291 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
npr. može biti ljubazniji prema putnicima, uslužniji... |
|
|
|
|
 |
steam
Ukupno postova: 811 Lokacija: Zagreb Spol:  Muško
|
Ne poznajem dobro obveze vozača autobusa, ali možda imaju instrukciju otvarati samo prednja vrata i provjeravati karte putnicima na ulazu. Moguće je brojkama utvrditi rade li svi to dovoljno revno. |
|
_________________ --
Don't rub the lamp if you don't want the genie to come out. |
|
|
 |
muvifrik
Ukupno postova: 878 Spol:  Nebitno
|
offtopic:
a šta svi studiraju pravo i ekonomiju ako ne mogu dobiti posao?
ontopic:
što se tiče kako će tko zaraditi A kategoriju, evo vozači bi mogli biti pristojniji i kulturniji, stajati svakome na zebri, ne izletavati ko manijaci samo zato što iza imaju naljepnicu gdje piše da imaju prednost (ak ti ne mogu stat zato što vozim brže, ne znači da me moraš natjerati da se zabijem u tebe). naravno, ima onih koji poštivaju sve gore navedeno, ali ima i onih koji to ne rade. |
|
|
|
|
 |
barba Ukupno postova: 209 Lokacija: svemir Spol:  Nebitno
|
Svi oni koji ne vide način na koji vozač može biti bolji radnik trebaju lobotomiju, i to metkom u čelo
pa svatko može biti bolji radnik, može pozdraviti, može biti pristojno odjeven,može ne pušit cigaru dok vozi, može pričekat putnika koji trči na bus, može....uostalom šta se trudim... lobotomija je rješenje |
|
|
|
|
 |
MissTake
Ukupno postova: 8773 Lokacija: Somewhere over the Rainbow Spol:  Nebitno
|
nadam se da ovo povećanje neće dobiti oni koji ispišu veći broj kazni
npr. može biti ljubazniji prema putnicima, uslužniji...
|
još da te vozači i kavom ponude kad uđeš?
<moraju voziti-paziti na promet, paziti tko ulazi na prednja i ostala vrata, da li su butre poništene, nadopunjavati butre, vraćati iznose ako to putnik zaželi, davati informacije ... -a lijepo piše da se sa vozačem ne smije razgovarati za vrijeme vožnje> |
|
_________________ ► Play ♫♫♫ ılılllıllıı ♫♫♫ ılılllıllıı Pause ll
SVI SMO MI VUCO |
|
|
 |
RKL
Ukupno postova: 226 Spol:  Nebitno
|
Slažem se s teorijom da dobre radnike treba stimulirati, a loše sankcionirati. Tako stvari funkcioniraju svugdje u normalom svijetu. Nadam se samo da će uvijet za nagradu uistinu biti učinkovitost, a ne stranačka pripadnost.
No, jedna druga stvar mi je u tom članku zaokupirala pažnju, ali vidim ovdje da nije prenesena. Naime u Glasu piše da su u okviru "Medićevih inovacija" u tijeku pregovori s bankama, kako bi se u autobuse postavili šalteri banaka?!
Prvo sam se nasmijao, a kasnije zabrinuo.
Nije li banka mjesto gdje bi se trebao osjećati sigurno i gdje ćeš imati liniju diskrecije, a ne pun tramvaj ljudi i školaraca koji dobacuju? Što to znači, da će pored tog šalterčića biti i zaštitar? ta će službenica, dakle, nakon više škole raditi u tramvaju? Hoće li se projekt nazvati i "s Faxa u tramvaj"?
Jedino što mogu zamisliti je kako će lakše biti dobiti kredit za automobil, budući da će se iz prve ruke vidjeti da se ne posjeduje auto, a i moći će se podići novac na licu mjesta kako bi se platila preskupa vozna karta od 10 kuna.
I taj Medić je neki marketinški stručnjak?! Pa nemojte me nasmijavati... |
|
|
|
|
 |
PreacheR
Ukupno postova: 1076 Lokacija: Osijek, JUG II Spol:  Muško
|
Svi oni koji ne vide način na koji vozač može biti bolji radnik trebaju lobotomiju, i to metkom u čelo
pa svatko može biti bolji radnik, može pozdraviti, može biti pristojno odjeven,može ne pušit cigaru dok vozi, može pričekat putnika koji trči na bus, može....uostalom šta se trudim... lobotomija je rješenje
|
Sve to stoji što kažeš, al tko će vrednovati učinak tih vozača. Možda pošalju nekog babca s tefterom da bilježi koliko putnika je vozač pozdravio, a koliko nije i da li je pušio ili nije, da li se obrijao i odrezao nokte... |
|
|
|
|
 |
maniche
Ukupno postova: 1173 Lokacija: Iza tebe Spol:  Nebitno
|
Svi oni koji ne vide način na koji vozač može biti bolji radnik trebaju lobotomiju, i to metkom u čelo
pa svatko može biti bolji radnik, može pozdraviti, može biti pristojno odjeven,može ne pušit cigaru dok vozi, može pričekat putnika koji trči na bus, može....uostalom šta se trudim... lobotomija je rješenje
|
malo krelac a?
eto ti ćeš prvi nakon što te vozač autobusa pozdravi nazvati gpp i reći "ej čiko čiko, dajte onom vozaču na relaciji jug-ggo kategoriju A, upravo me pozdravio..čak mi se i nasmijao".
kako to inače biva, nitko ne zove da nekog pohvali nego samo da se žali.
znači neki vozač može biti uljudan i pristojan cijeli mjesec i onda 30-tog ne vidi neku babu kako mahnito trči iz sporedne ulice, krene a baba odmah sjeda na telefon, zove gpp i priča kako ima bolesne noge, kako joj je vozač zalupio vrata pred nosom i još joj pokazao srednji prst.
tup , kategorija B. |
|
|
|
|
 |
kirbajac Ukupno postova: 78 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
svaka čast Mediću! osobno sam imao priliku da mi čovjek drži jedno besplatno predavanje na ekonomskom fakultetu vezano za pronalazak posla i zapošljavanje i moram reći da je stvarno izuzetna osoba i puno je utjecao na mene. čovjek je prvo od BIOS-a napravio sjajnu instituciju i drago mi je da sada GPP vodi naprijed! treba nam više takvih ljudi u gradu! još jednom, svaka čast gospodine Mediću! |
|
|
|
|
 |
ABC Ukupno postova: 4 Spol:  Nebitno
|
Nije mi jasno zašto nitko ne spominje da su A i C grupe uvijetovane jedna sa drugom. Da pojasnim, ako 5 djelatnika npr. vozača zasluži A grupu odgovorna osoba mora "iskopati" 5 vozača za C grupu zaslužili oni to ili ne. A=C |
|
|
|
|
 |
divkovi1 Ukupno postova: 49 Spol:  Nebitno
|
Valjda zato sto to nigdje u clanku ne pise...
Mozda vi u GGPu znate vise
U idealnom svijetu ideja bi bila hvale vrijedna, ali nisam bas uvjeren kako ce ovaj nacin ista dobroga poluciti.
Pitanje je tko ce ocjenjivati djelatnike?
Kako ocijeniti djelatnika koji ne radi po ucinku?
(npr. vatrogasac u krugu - mora li covjek podmetati pozare po pogonu kako bi bio ucinkovit ili ce nadredjenom biti dovoljno to sto nema pozara?)
Hoce li biti povlastenih i ne povlastenih osoba od strane ljudi koji ocjenjuju? (npr. rodbinske veze, kumstva i sl.)
Jos ako je istinita gornja tvrdnja koju sam citirao, a posto znam o kakvoj se drzavi radi...  |
|
|
|
|
 |
ABC Ukupno postova: 4 Spol:  Nebitno
|
U svakom poslu postoje razlike u kvaliteti obavljanja posla pa tako i kod vozaca. U GPP-u je specificno da je vecina vozaca tramvaja zapravo razlicitih struka (kuhari, konobari,... ,a ima i elektricara, bravara,tokara...)koji su naknadno zavrsili skolu za vozaca. U takvoj situaciji nije nista cudno kada neki vozaci kvalitetnije odrade svoj posao od drugih (npr. kod sitnijih kvarova ili nekih drugih vanrednih situacija ima toga dosta sto bi se moglo uzeti u obzir ). E sada se pitam zasto neko mora ispastati iako svoj posao odradjuje u zadanim normama i kako se osijeca onaj sa A grupom znajuci da je zbog njega netko strpan u C . |
|
|
|
|
 |
Sharon
Ukupno postova: 1469 Lokacija: Osijek Spol:  Žensko
|
He,he sva sreća pa ne manjka gradskih firmi gdje se može utopiti ovako vrhunski menadžment! Baš me zanima kako bi prošao na pravom tržištu rada, u ozbiljnim tvrtkama gdje ne znači ništa to što ti je stari na ekonomskom fakultetu.
A ovaj sistem A/B/C klasa djelatnika već vidim u kakvu karikaturu će se pretvoriti kad ga dohvate homo-balkanikusi u gradskoj firmi... Već jednom vidjeh ovakve pokušaje jednoj firmi (ne državnoj niti gradskoj) - vrlo brzo se odustalo kad se skužilo da jedan šef namješta rezultate svojoj rođakinji za koju je imao ozbiljnih ambicija na konto ove smijurije, bez obzira što je bila totalna neznalica i lijenčina. Na papiru (namještenom) bila je prva liga, a uprava u Zg nije imala pojma što rade pa zamalo nasjeli. |
|
|
|
|
 |
abcd Ukupno postova: 5 Spol:  Nebitno
|
taj gpp definitivno propada.
Ukinuli su pola linija, koje su poznate jos od pravjeka. U kojem to gradu busevi voze samo unutar grada, a ljudi iz mjesta udaljenog 15 minuta idu panturistom  . Ne bi me cudilo da nas za dvije godine panturist vozi po gradu.
Prelose.
Nije vezano za temu, al morala sam nadodat. |
|
|
|
|
 |
maniche
Ukupno postova: 1173 Lokacija: Iza tebe Spol:  Nebitno
|
Naravno da je vezano..
veličaju se ovakvi idiotski potezi dok se u isto vrijeme kvaliteta prijevoza ne povećava..naprotiv... |
|
_________________ "Ne budi kao onaj koji skuplja znanje učenih i mudrost mudrih, a prema
Istini se odnosi kao jedan od glupih." |
|
|
 |
 |
|