Autor |
Poruka |
MissTake
Ukupno postova: 8773 Lokacija: Somewhere over the Rainbow Spol:  Nebitno
|
|
|
 |
Monstrum
Ukupno postova: 6541 Lokacija: a gdje se VI to točno nalazite Spol:  Muško
|
da mi je vidjet mudraca koji će uskladit sve semafore da taj tramvaj može proći i da se cijeli promet ne začepi, prvo tramvaj s jedne strane, pa onda s druge i da mi je vidjet cijenu vožnje od zadnje stanice s juga do recimo centra. mislim da će izać dionica ko vlak do belog manastira |
|
|
|
|
 |
MissTake
Ukupno postova: 8773 Lokacija: Somewhere over the Rainbow Spol:  Nebitno
|
ja sam čekam kad krenu nepropisna parkiranja vozila dok Šumaheri ispijaju kave u lokalnoj britiji, a cijena, ma prava sitnica, sad će ljudi barem biti zdravih zbog silne rekreacije aka pješačenja |
|
_________________ ► Play ♫♫♫ ılılllıllıı ♫♫♫ ılılllıllıı Pause ll
SVI SMO MI VUCO |
|
|
 |
slavica031
Ukupno postova: 147 Spol:  Nebitno
|
Butra je od 1.4. besplatna svim školarcima i studošima, samo neki su ( kao ja) previše ljeni otići do remize izvaditi tu karticu  |
|
_________________ ...da bi ostvario svoje snove, moraš se prvo probuditi... |
|
|
 |
MissTake
Ukupno postova: 8773 Lokacija: Somewhere over the Rainbow Spol:  Nebitno
|
|
|
 |
slavica031
Ukupno postova: 147 Spol:  Nebitno
|
pa nemaju svi, ali studenti i školarci imaju... to sam htjela reći... a ja vjerujem da bi vam pao mrak na oči u Budimpešti da se vozite sat vremena do lokacije do koje možete doći za 15 minuta laganog hoda... pa tko voli nek izvoli... |
|
_________________ ...da bi ostvario svoje snove, moraš se prvo probuditi... |
|
|
 |
MissTake
Ukupno postova: 8773 Lokacija: Somewhere over the Rainbow Spol:  Nebitno
|
bila sam nekoliko puta u Budimpešti i mogu samo reći da je super povezano sve s busom - trmavajem - metroom... a nisam se kretala užim centrom, već sma bila na mnogo lokacija
a opravdanje da je besplatna vožnja pa se možeš vozikati oko grada da dođeš u centar mi i nije baš nešto stimulirajuće  |
|
_________________ ► Play ♫♫♫ ılılllıllıı ♫♫♫ ılılllıllıı Pause ll
SVI SMO MI VUCO |
|
|
 |
W.M. Felt Ukupno postova: 2158 Spol:  Nebitno
|
Dakle, umjesto redovnih autobusa sa Juga 2 do odredišta na koja ljudi zapravo žele stići, mi ćemo sagraditi desetak kilometara tramvajske pruge i nekakav čudotvoran nadvožnjak za tramvaj. Vrijednost radova - prava sitnica. Bolje da odmah iz proračuna uplatimo par desetaka milijuna eura Osijek-Koteksu i ostalima, a da stvari ostanu po starom - barem ćemo ljudima uštedjeti živce (što im je glavna cesta zatvorena već mjesecima) i novce (koje će plaćati za tramvaj koji će se voziti unaokolo satima, a stići sporije od vrlo lijenog pješaka).
Izgleda da sam opasno neupućen u svjetske trendove. Naime, još nikad nisam bio u većem gradu u kojem se uvodi tramvaj kao prijevozno sredstvo, a da već odavno tamo ne postoji. Nisam čak primijetio niti da ga bilo koji grad vraća, nakon što ga je ukinuo. Volio bih primjer jednog takvog, da odem vidjeti.
Možda se varam - možda velike svjetske metropole, zagušene autima i uskim cestama, upravo namjeravaju te nedovoljno velike prometnice iskoristiti za tramvajske pruge - možda se koncepcija podzemnih željeznica pokazala promašajem. Valjda to rade zbog ekologije - zaista, već zamišljam London po kojemu u onim sabijenim ulicama umjesto milijuna automobila piče tramvaji, radi zdravijeg zraka. Možda će, u svijetlu novih ušteda na svim poljima - pa i električnoj energiji - umjesto na struju, nakačiti tramvaje na konje i mule. Konjska govna možda smrde, ali ne truju zrak kao autobusi. |
|
|
|
|
 |
Tram111
Ukupno postova: 121 Spol:  Nebitno
|
Mislim da su mišljenja pojedinaca ovdje sasvim nebitna, jer ipak struka,a i činjenice govore svoje. Cilj tramvajskog prometa i nije da brzo dođeš na neko odredište, jer za to služe, automobili, motori i sl.,a bit tramvaja je da se izbjegne gradska gužva, globalno zagađenje, visina održavanja takvih vozila, i još niz drugih aspekata koje ti očito ne razumiješ
To je tvoja sramota što nisi bio tamo da vidiš, tako da si i više nego opasno neupučen, a onda ovdje ispoljavaš svoje misli, a ne činjenice.
Ne moramo čak ni odlaziti daleko, jer je prvi na listi gradova koji vračaju tramvaje u gradski prijevoz Dubrovnik, pa onda nadalje Birmingham, Edinburgh, Strasbourg, Sydney, Paris.....itd.
Evo imaš primjer ne jednog, već više njih, pa kad ih sve obiđeš slobodno napiši koji post,a do tada se pokri ušima zbog svog ne znanja!!!! |
|
|
|
|
 |
Frost
Ukupno postova: 6403 Lokacija: EU Spol:  Muško
|
U današnjem svijetu ekologijom zaluđene planete, tramvaj se ističe kao savršeno sredstvo gradskog prijevoza. |
|
_________________ When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. |
|
|
 |
nisam za
Ukupno postova: 307 Lokacija: desna obala Spol:  Nebitno
|
Mislim da se o ovoje bespotrebnoj pruzi pričalo i uz neku drugu temu.
Ponoviti ću, ovom gradu je potrebna veza sjever-jug a ne dugačka paralelna linija istok-zapad.
Ovom prugom je Sjenjak ostao isto daleko od centra kao što je i bio. Isto tako ljudi moraju ići preko pruge ili ispod pruge da bi došli do bržeg i redovitijeg gradskog prijevoza ili će se voziti prvo do Mačkamame a onda do Kolodvora pa tek tada u centar.
Isto tako je i sa Jugom II, centar Juga dio oko Alastora i Opatijska ulica s ovom prugom ne dobiva ništa, niti će prije doći do centra niti jeftinije. |
|
|
|
|
 |
Tram111
Ukupno postova: 121 Spol:  Nebitno
|
Ja osobno nisam niti rekao da je ova trasa dobro rješenje, sigurno da trenutno ima boljih, jer kao što sam ranije rekao, ovo je rađeno po ideji staroj 20 i više godina, kada je to imalo smisla i kada je grad imao sasvim drugu tendenciju razvoja i proširenja. U cijeloj priči je pohvalno što se uopće širi tramvajska mreža, a možemo se nadati da će tako nastaviti i neka druga vlast (ma koja to bila), jer tramvaji i pruga su DUGOROČNO isplativa investicija za jedan grad. Po meni bi sada recimo bilo dobro spojiti prugu na aveniji sa divaltovom i to preko jedne manje trase trpimirovom, nije velika investicija, a dobili bi tu poprečnu vezu. |
|
|
|
|
 |
Tram111
Ukupno postova: 121 Spol:  Nebitno
|
Organizacija prometa na toj trasi je smiješna naspram nekih sličnih, tako da sam siguran da sa time neće biti nikakvih problema.
cijenu možeš vrlo lako izračunati-dionica nove pruge je 5 km, od mačkamame do trga 1km, što je zajedno 6km puta 1.3kn kilometar= 7,8kn (to je grubi izračun, ali nebi smjela biti veća razlika). |
|
|
|
|
 |
hyppolita
Ukupno postova: 306 Lokacija: Osijek Spol:  Žensko
|
Šta sve neće reći da bi povećali nakladu.... |
|
_________________ Uvijek mi navuće osmijeh sunce moje malo ... |
|
|
 |
morgan
Ukupno postova: 3964 Lokacija: gone to North Pole Spol:  Nebitno
|
"Cilj tramvajskog prometa i nije da brzo dođeš na neko odredište, "
možda nije cilj tramvaju ali čovjeku je...ako koristiš javni prijevoz to je prvenstveno zbog njegove prednosti da je svijet sam za sebe i da ne ovisi previše o ostalim sudionicima u prometu.
mislim da se nitko ne buni zbog tramvaja kao takvog nego zbog nebuloze oko postavljanja ovakve trase.
bi li ti putovao do Zagreba preko Budimpešte? to je to...
negdje si spomenuo da je ovo isplativo na duži rok ali ako nema ljudi kojima odgovara ovakva linija teško da će se išta isplatiti i vratiti. |
|
_________________ Zašto bi se izlagali mamurluku? Ostanite pijani
Kad čovjek umre, ne zna da je umro, i to je samo teško drugima.
Isto je i kada je čovjek glup. |
|
|
 |
 |
|