| Autor |
Poruka |
|
Inspektor Maska Ukupno postova: 134 Lokacija: Kamufliran Spol:  Muško
|
fireman911 tko kaže da NE SMIJU izaći. Smiju, ali ne smiju oduzeti prednost prestrojavajući se. Moraju se prestrojiti sigurno kao i na bilo kojoj cesti! U tome je cijela poanta. |
|
|
|
|
|
 |
|
Inspektor Maska Ukupno postova: 134 Lokacija: Kamufliran Spol:  Muško
|
u kružnom toku vozila koja zadržavaju smjer ravno i svoju prometnu traku imaju prednost!!! I to je sva mudrost
|
ALELUJA. Nije njemu teško shvatiti već čovjek jednostavno ne zna prometna pravila pa onda mudruje  |
|
|
|
|
|
 |
|
Dpet Ukupno postova: 25 Spol:  Muško
|
O čemu ti pričaš majke ti?!!
Malo si pobrkao Štrosmayerovu sa autocestom. Lijeva traka nije brža, isto ti je ograničenje 70 kao i u desnoj, a na autocesti imaš naznačene minimalne brzine za pojedinu traku.
Kad se uključuješ na obilaznicu, nailaziš na cestu sa prednošću prolaza što ti pokazuje trokut. Isto tako imaš trokut na ulazu u kružni.
Ako ti sebi takve situacije tumačiš kao "pravilo lijeve strane" ok, ali takvo što ne postoji u prometnim pravilima. |
|
|
|
|
|
 |
|
markonato Ukupno postova: 380 Spol:  Nebitno
|
Pa da dobro kažeš unutarnja traka služi za bicikliste i za one vozače koji se vole voziti u krug jer nesmiju izači jer će oduzeti prednost ovima iz vanjske . Znači tko uđe u unutarnju taj je u kružnom toku i kruži skroz dok ima goriva onda zove pauka da ga odveze jer nesmije izači
|
Stvar je vještine, znanja, kulture drugih vozača, a i samoga izbora da li će netko ići u unutarnju traku ili ne, jer drukčije nije propisano, isto kao što vozim često lijevom trakom na dvotračnoj cesti, a samim tim ako skrećem desno na sljedećem raskrižju moram se sam pobrinuti kada ću se prestrojiti da nikoga ne ugrozim, kao i ovdje na kružnom. Ali suludo bi bilo govoriti da ja imam negdje prednost gdje nemam  |
|
|
|
|
|
 |
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Ne znam zašto je Franciki to teško za shvatiti  Jer u kružnom toku vozila koja zadržavaju smjer ravno i svoju prometnu traku imaju prednost!!! I to je sva mudrost, a pravila lijeve strane neka ostavi za svoje igrice crtanja, jednosmjernih ulica, kružnih tokova, mostova, i kako udaljiti sve ceste od Portanove
|
Zadržavanje svog smjera u vanjskoj traci je izlazak na prvi izlaz desno jer tamo je smjer vanjske trake, no zbog loše projektiranog kružnog toka vozači desne trake imaju mogućnost pratiti smjer kretanja samo na izlasku na vinkovačku jer na drugim izlazima nemaju svoju traku koja vodi van iz kružnog toka već se moraju zaustaviti i propustiti vozila koja imaju prednost iz unutarnje trake. |
|
|
|
|
|
 |
|
Dpet Ukupno postova: 25 Spol:  Muško
|
Jedni šumom, drugi drumom.
Ja kontam Franciku, čovjek hoće reći da bi se u kružnom trebalo voziti tako da ako ideš na idućem izlazu van, ulaziš ili se prestrojavaš u vanjsku. Ako ideš van na drugom ili nekom idućem izlazu ulaziš u unutarnju.
No, zakon ne kaže da se ovi u vanjskoj MORAJU isključiti na prvom izlazu i cijela ideja dvotračnog kružnog pada u vodu. Treba ili mjenjati zakon ili žardinjere po unutarnjoj. |
|
|
|
|
|
 |
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Opasno je pričati da prednost ima vanjska traka jer nema.
No opet kažem da vozači koji misle da vanjska traka ima prednost nisu krivi što su u krivu jer projektant nije dobro isprojektirao kružni tok.
|
U krivu si prijatelju i to jako.
Ne želim da ti se dogodi zlo i da imaš prometnu ali na sudu će ti biti pojašnjeno upravo ovo o čemu pričam:
Kružni tok je obična dvotračna cesta samo zakrivljena. Kad uđeš u njega vrijede ista pravila kao i na bilo kojoj cesti.
Dakle nisi u pravu kada kažeš da vozači iz vanjske trake obavezno moraju izaći van.
Opet ponavljam, to je isto kao da, na primjer, kažeš da vozač koji vozi štrosikom u desnoj traci mora skrenuti u prvu ulicu desno.
Ili još gore - da se vozač iz lijeve trake smije prestrojiti bez da pogleda je li ovaj iz lijeve skrenuo desno.
Ili evo kao hoćeš sjedi ti u svoj auto, ja ću u svoj. Ja ću se voziti vanjskom trakom, ti se zabij iz unutarnje u mene. Idemo na sud pa ćemo vidjeti tko je kriv.
|
Ali lijeva traka je brža a pogotovo u kružnom toku zbog manjeg radijusa i kao brža traka uvijek ima prednost.
No ti izgleda nikada nisi vidio ravnu cestu gdje i desna traka i lijeva traka mogu istovremeno skrenuti desno kao što je u kružnom toku, a još lijevije trake služe za ravno i možda lijevo ako je dopušteno. |
|
|
|
|
|
 |
|
markonato Ukupno postova: 380 Spol:  Nebitno
|
No ti izgleda nikada nisi vidio ravnu cestu gdje i desna traka i lijeva traka mogu istovremeno skrenuti desno kao što je u kružnom toku, a još lijevije trake služe za ravno i možda lijevo ako je dopušteno.
|
Da, ali ne na ovome kružnom kakav je na Đakovštini i svaka daljnja rasprava je suvišna. |
|
|
|
|
|
 |
|
N.N. Ukupno postova: 290 Spol:  Nebitno
|
Svi govore o nekim pravilima ali niko ne potkepljuje konkretnim zakonom... Madarski kruzni tokovi imaju iscrtano obavezno skretanje iz vanjske na prvom izlazu, nasi nemaju i stoga se mozes voziti po vanjskoj dok ti ne nestane goriva. Zna se kako cime se regulira promet na cestama, a u ovom slucaju je regulirano samo da vozila u kruznom toku imaju prednost nad onima koji ulaze i to je to. |
|
|
|
|
|
 |
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Svi govore o nekim pravilima ali niko ne potkepljuje konkretnim zakonom... Madarski kruzni tokovi imaju iscrtano obavezno skretanje iz vanjske na prvom izlazu, nasi nemaju i stoga se mozes voziti po vanjskoj dok ti ne nestane goriva. Zna se kako cime se regulira promet na cestama, a u ovom slucaju je regulirano samo da vozila u kruznom toku imaju prednost nad onima koji ulaze i to je to.
|
To i ja pokušavam ljudima objasniti.
Trebaju znati kako se vozi na svim kružnim tokovima u svijetu i ta pravila primjenjivati i na kružnom toku na Đakovštini.
No pod hitno treba rekonstruirati kružni tok jer je ga je projektirao čovjek koji ne zna projektirati. |
|
|
|
|
|
 |
|
partwish Ukupno postova: 516 Spol:  Muško
|
Svi govore o nekim pravilima ali niko ne potkepljuje konkretnim zakonom... Madarski kruzni tokovi imaju iscrtano obavezno skretanje iz vanjske na prvom izlazu, nasi nemaju i stoga se mozes voziti po vanjskoj dok ti ne nestane goriva. Zna se kako cime se regulira promet na cestama, a u ovom slucaju je regulirano samo da vozila u kruznom toku imaju prednost nad onima koji ulaze i to je to.
|
To i ja pokušavam ljudima objasniti.
Trebaju znati kako se vozi na svim kružnim tokovima u svijetu i ta pravila primjenjivati i na kružnom toku na Đakovštini.
No pod hitno treba rekonstruirati kružni tok jer je ga je projektirao čovjek koji ne zna projektirati.
|
Nemoj samo da ga rekonstruiraju jer bi koštalo vjerojatno kao dva Pelješka mosta i bilo bi kvalitetno ko biciklističke staze u Štrosi. |
|
|
|
|
|
 |
|
N.N. Ukupno postova: 290 Spol:  Nebitno
|
Svi govore o nekim pravilima ali niko ne potkepljuje konkretnim zakonom... Madarski kruzni tokovi imaju iscrtano obavezno skretanje iz vanjske na prvom izlazu, nasi nemaju i stoga se mozes voziti po vanjskoj dok ti ne nestane goriva. Zna se kako cime se regulira promet na cestama, a u ovom slucaju je regulirano samo da vozila u kruznom toku imaju prednost nad onima koji ulaze i to je to.
|
To i ja pokušavam ljudima objasniti.
Trebaju znati kako se vozi na svim kružnim tokovima u svijetu i ta pravila primjenjivati i na kružnom toku na Đakovštini.
No pod hitno treba rekonstruirati kružni tok jer je ga je projektirao čovjek koji ne zna projektirati.
|
Treba se voziti kako ti je oznaceno, ako nije oznaceno da se vanjska mora iskljuciti onda ne moze onaj iz unutarnje voziti kao da ima prednost jer je tako vani. Bilo bi malo opasno kad bi netko dosao iz engleske i poceo primjenjivati njihova pravila. Voznja je vrlo jednostavna radnja, gdje god da se nades u svijetu vozit ces ispravno samo pratis oznake uz cestu i na cesti. |
|
|
|
|
|
 |
|
Artu Ditu Ukupno postova: 34 Spol:  Nebitno
|
Svi govore o nekim pravilima ali niko ne potkepljuje konkretnim zakonom... Madarski kruzni tokovi imaju iscrtano obavezno skretanje iz vanjske na prvom izlazu, nasi nemaju i stoga se mozes voziti po vanjskoj dok ti ne nestane goriva. Zna se kako cime se regulira promet na cestama, a u ovom slucaju je regulirano samo da vozila u kruznom toku imaju prednost nad onima koji ulaze i to je to.
|
To i ja pokušavam ljudima objasniti.
Trebaju znati kako se vozi na svim kružnim tokovima u svijetu i ta pravila primjenjivati i na kružnom toku na Đakovštini.
No pod hitno treba rekonstruirati kružni tok jer je ga je projektirao čovjek koji ne zna projektirati.
|
Pa valjda ti je jasno da ne vrijede ista pravila u svim kružnim tokovima jer to regulira signalizacija( znakovi, pune linije ili semafori). Ovakvo razmišljanje te može odvest u neugodne situacije a i one koji misle da si u pravu |
|
|
|
|
|
 |
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Malo da se "odmorite" od teme pogledajte VIDEO u kojem se vidi koliko su policajci sposobni razumno razmišljati i regulirati promet. Premlaćuju beskućnika i prže električnom palicom koji je par dana poslije umro od batina, ali to ne znači da svi policajci ne znaju razumno razmišljati.
TKO IMA OSJETLJIVO SRCE NEKA NE GLEDA. |
|
|
|
|
|
 |
|
muvifrik
Ukupno postova: 878 Spol:  Nebitno
|
A o čemu ti pričaš?
Lijeva traka je uvijek brža traka, znači ako je ograničenje 70, u lijevoj pičiš maksimalno 70 ili naravno više od toga, a ako ti se šeta autom, onda voziš u desnoj u kojoj se vozi sporije.
Nisam nigdje vidio na autoputu da imaju definirane brzine po trakama, samo jedan znak na kojem piše 130.
Francika, govoriti da na našem kružnom toku treba voziti kao na svim ostalim kt-ima, je isto kao da kažeš da se na svim raskrižjima treba ponašati isto, bez obzira na signalizaciju. Dakle, po tebi, ako policajac regulira promet na raskrižju, ti ćeš ga zanemariti i ponašati se po pravilima kao da on nije tamo.
Kad smo već kod policajaca, mislim da jedino kod nas policajci reguliraju promet u kružnom toku. To govori sve - o tehničkoj izvedbi samog kt-a, isto tako i o (ne)znanju vozača kako se vozi kt-om. |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|