Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Vijesti » Rok trajanja radova – nekoliko mjeseci? Idite na Prethodna  1, 2, 3, 4, 5, [6], 7  Sljedeća  :| |:

#76:   Autor: audiworld Post Postano: 12.04.2013. 11:54

!Klick je napisao/la (Pogledaj post): › Seljačino jedna, ti nekome govoriš da je trolčina a prvi uvijek ubaciš politiku u svaku temu. Kako ti nije neugodno uopće i postojati ovdje a kamoli kao ljudsko biće!


Takve riječi uputi mami i tati.pljuc!

P.s. Zato što je istina da si trollčina. A isto tako je istina, da nažalost, u ovome gradu sve ovisi o politici. I da bojanje dječejg igrališta ovisi o političkim vezama..eto, zato!

P.p.s. Ja ne editiram ja samo uz naznaku p.s. Ili p.p.s. dopišem odgovor na tvoja trollanja, a ne kao ti lupam post za postom i to još svojim postom...
To naravno svi znaju, znaš i ti, samo ne znaš kako da si spasiš obraz i oporaviš ego. Ti svaki moj post, gotovo svaki, citiraš i vidi se što je napisano u originalu što je edit.. Tako da, probaj ego liječiti čitajući pravopis..


Zadnja promjena: audiworld; 12.04.2013. 12:22; ukupno mijenjano 2 put/a.

#77:   Autor: simo031 Post Postano: 12.04.2013. 12:02

Zašto nitko drugi nije odgovorio na post korisnika @!Klick o trolanju?

#78:   Autor: simo031 Post Postano: 12.04.2013. 12:16

osijek031.com smile Opet editirano da se promjeni značenje prethodno napisanog...

#79:  Re: Rok trajanja radova – nekoliko mjeseci? Autor: simo031 Post Postano: 12.04.2013. 12:24

osijek031.com smile Što na kraju radim? Lupam post za postom, ili citiram? osijek031.com smile

#80:  Re: Rok trajanja radova – nekoliko mjeseci? Autor: simo031 Post Postano: 25.08.2013. 18:54

     Sada malo da pokrenemo ovu temu iz mrtvila...
Kako sam zbog nagomilanih kilograma intenzivnije počeo pedalirati, primijetio sam na biciklističkoj stazi Osijek / Tenja, oštećenja koja su opasna za život i zdravlje korisnika staze. Radi se o pukotinama dubine i više od 20 centimetara, i širine do desetak centimetara, a dužine i po više metara. Najveća oštećenja su uglavnom uz desni rub staze (smjer Osijek – Tenja), iako ih ima cijelom dužinom iste. Uz sve to, kako znamo, staza je u potpunosti neosvijetljena, te prilikom mimoilaženja biciklista postoji realna opasnost da nekome kotač upadne u neku od tih pukotina i pri tome se ozbiljno ozlijedi. Tko će snositi krivicu u slučaju takvog scenarija i moguće troškove liječenja, ili ne daj Bože nečega goreg? Ovih dana kad sam prolazio pored tih oštećenja, bio sam u žurbi (čitaj lijen), stati i oštećenja poslikati, no to ću svakako učiniti ovih dana i slike postaviti na portal (ako me netko ne preduhitri).

#81:  Re: Rok trajanja radova – nekoliko mjeseci? Autor: milo_moje Post Postano: 25.08.2013. 20:00

simo031, potpuno si u pravu što se tiče te bic. staze. To je prava off-road staza Razz jao si onome tko po mraku bez dobrih svjetala vozi po stazi, čak sam primjetio par biciklista da se voze po cesti, vjerojatno izbjegavajući ta oštećenja.

#82:   Autor: simo031 Post Postano: 25.08.2013. 22:17

milo_moje je napisao/la: ›
simo031, potpuno si u pravu što se tiče te bic. staze. To je prava off-road staza Razz jao si onome tko po mraku bez dobrih svjetala vozi po stazi, čak sam primjetio par biciklista da se voze po cesti, vjerojatno izbjegavajući ta oštećenja.

     Kada uhvatim cajta zaletjeti ću se tamo, i da bi se vidjeli pravi razmjeri oštećenja, ugurati kotač bicikla u pukotinu pa fotkati.
Jedna slika govori više od tisuću riječi…
Rubnjaci i slična do sada navedena oštećenja, za ovo su kao F1 pista u Bahrainu.

#83:  Re: Rok trajanja radova – nekoliko mjeseci? Autor: simo031 Post Postano: 16.09.2013. 17:20

Evo par fotki biciklističke staze Osijek / Tenja

Klik na sliku za veću sliku...







#84:   Autor: silence Post Postano: 16.09.2013. 23:33

Korina je napisao/la: ›
zen031 je napisao/la: ›
Koliko puta treba reći: crveno bojana "zebra" je prijelaz bic staze.


Odlično, znači policija ti nema pravo lupiti kaznu jer nisi gurao bicikl i
znači automobil mora stati osobi na biciklu na crvenoj zebri bez obzira što na zebri nema pješaka i/ili semafora.

Hvala ti.


evo sa zakašnjenjem od nekoliko mjeseci da pojasnim
-na crveno obojanom dijelu se vozi bicikl, ne mora se gurati
-ako prije prelaska postoji semafor a postoji uglavnom za pješake a ne i za bicikliste onda se mora čekati da se upali zeleno svjetlo (kao i pješaci)
-ima nekoliko mjesta gdje nema semafora ali postoji znak STOP, znači moraš stati i propustiti vozilo koje ti može doći s lijeve ili desne strane
-u svakom slučaju bez obzira na prednost uvijek treba usporiti i pogledati lijevo i desno

#85:   Autor: milo_moje Post Postano: 16.09.2013. 23:43

simo031 je napisao/la: ›
Evo par fotki biciklističke staze Osijek / Tenja

Klik na sliku za veću sliku...








A evo dočekasmo slike Razz

Simo, mogao bi postaviti temu vezano uz novi bic, sa slikama i prvim impresijama.

#86:   Autor: simo031 Post Postano: 17.09.2013. 8:52

milo_moje je napisao/la: ›
Simo, mogao bi postaviti temu vezano uz novi bic, sa slikama i prvim impresijama.

     Nema tu materijala za temu. Nisam vozio osobito puno bajseva, tako da nemam kompetencije za pisanje testova o biciklima. Pri kupovini bajsa vodio sam se svojim željama, potrebama i mogućnostima, i što se mene tiče ja mu do sada nisam pronašao manu. No netko drugi čije su želje, potrebe i mogućnosti drugačije, mogao bi mu vjerojatno pronaći tisuće mana. Vrlo je nezahvalno napisati bilo što, jer to je vrlo individualno, no mogu zaključiti da je za svrhu za koju je pravljen bajs (gradski asfalt) savršen. Za nešto više o bajsu, pogledaj link, ili pitaj što te konkretno zanima.

Cube

#87:   Autor: zen031 Post Postano: 17.09.2013. 9:52

Lijep ti je bicikl, fotke su ti njesra (ne vidi se gdje se nalazi/e rupa/e niti koliko ih je, itd. ). Very Happy

Nego, kako danas, kao biciklist s određenim iskustvom, promatraš missice iz Miss staze?

#88:   Autor: simo031 Post Postano: 17.09.2013. 10:22

zen031 je napisao/la: ›
Lijep ti je bicikl, fotke su ti njesra (ne vidi se gdje se nalazi/e rupa/e niti koliko ih je, itd. ). Very Happy
Nego, kako danas, kao biciklist s određenim iskustvom, promatraš missice iz Miss staze?

      Prije ovog bajsa vozio limexov MTB, tako da mi je ovo avion. Pukotine po spomenutoj stazi su locirane na prvoj polovici staze iz smjera Osijek – Tenja, a vjerujem da su nastale kao posljedica propadanja same staze, zbog neadekvatno izvedenih radova, i skretanja teških teretnih vozila na stazu.
     O "misicama" mislim isto što i prije, jer sam se u međuvremenu više puta provozao tim"misicama". I dalje mislim da nisu niti tolika prepreka niti tolika opasnost za neometano prometovanje. Gnjavaža jesu, i vožnja bi generalno bila ugodnija da ih nema, no ako se dovoljno uspori, prolazi se bez problema. Osim toga mislim da rubnjaci imaju i dobrih strana, jer bi neodgovorni pojedinci letjeli biciklističkom da ih oni ne usporavaju. No ja nisam ni imao prevelika očekivanja, jer niti u čemu drugom nemamo zapadno - europske standarde, tako da mi je iluzorno očekivati da bi po pitanju biciklističkih staza bilo drugačije.

#89:   Autor: Vilenjak Post Postano: 17.09.2013. 15:38

silence je napisao/la: › -na crveno obojanom dijelu se vozi bicikl, ne mora se gurati
-ako prije prelaska postoji semafor a postoji uglavnom za pješake a ne i za bicikliste onda se mora čekati da se upali zeleno svjetlo (kao i pješaci)
-ima nekoliko mjesta gdje nema semafora ali postoji znak STOP, znači moraš stati i propustiti vozilo koje ti može doći s lijeve ili desne strane


- na biciklistickom se prijelazu bicikl ne gura, vec vozi. kome je do guranja, ima pjesacki prijelaz. logikom po kojoj te murijaner zaustavi na cesti i naredi da se prebacis na biciklisticku stazu koja ide uz cestu, biciklist koji bi radije gurao nego vozio bicikl po biciklistickom prijelazu treba se prebaciti na pjesacki prijelaz.
- tu bi u biti bicikllist trebao cekati zeleno na semaforu za vozila, a ne za pjesake. semafor za pjesake i semafor za vozila koja se krecu istim pravcem mogu, ali i ne moraju biti zeleni u isto vrijeme.
- znak STOP je na vecini biciklistickih prijelaza, medjutim nevezano za znak STOP, biciklist mora propustiti vozilo koje se krece cestom koju sijece biciklisticka staza, osim u slucaju da vozilo skrece iz pravca kojim se krece i biciklist.

tu ima zanimljivih (u smislu nejasnih / opasnih) situacija, pa evo jednog konkretnog pitanja za forumase:
- kreces se biciklistickom stazom na Vukovarskoj cesti iz pravca Donjeg prema Gornjem gradu. dolazis do raskrizja s Trpimirovom, i imas znak STOP. medjutim, paralelno s tobom, dakle istim pravcem, na raskrsce stize i neka kamioncina, koja skrece desno, u Trpimirovu. tko ima prednost prolaza?

#90:   Autor: simo031 Post Postano: 17.09.2013. 16:31

Vilenjak je napisao/la: ›
tu ima zanimljivih (u smislu nejasnih / opasnih) situacija, pa evo jednog konkretnog pitanja za forumase:
- kreces se biciklistickom stazom na Vukovarskoj cesti iz pravca Donjeg prema Gornjem gradu. dolazis do raskrizja s Trpimirovom, i imas znak STOP. medjutim, paralelno s tobom, dakle istim pravcem, na raskrsce stize i neka kamioncina, koja skrece desno, u Trpimirovu. tko ima prednost prolaza?

     Ako prometovanje spomenutog kamiona regulira znak prednosti prolaza (bilo zeleno svijetlo, znak ili policajac), tada on ima prednost, iako biciklist nastavlja kretanje po pravcu. Kretanje po pravcu određuje nekom vozilu prednost u prometu, samo tamo gdje znakovima nije drugačije regulirano, ili oba sudionika u prometu imaju isti znak.U slučaju da biciklist ima stop, a vozač kamiona nema znak, prednost opet ima vozač kamiona. Prilično davno sam išao na vozački, no čini mi se da bi tako trebalo biti. Dozvoljavam mogućnost pogreške...
Osijek031.com » Vijesti » Rok trajanja radova – nekoliko mjeseci? Idite na Prethodna  1, 2, 3, 4, 5, [6], 7  Sljedeća  :| |:


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 6 / 7.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::