Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Vijesti » Pretrpani razredi, previše predmeta i gradiva - najveći problem gimnazija Idite na Prethodna  1, 2, 3, 4, 5, [6]  :| |:

#76:   Autor: mali_ivica Post Postano: 26.01.2010. 11:38

simo031 je napisao/la: ›
ali čovjek definitivno najviše naući iz lekcija koje mu nisu ni trebale !
Ima nešto iz ovih tvojih lekcija, dobra Smile

#77:   Autor: tonka_21 Post Postano: 26.01.2010. 17:47

J a sam za ravnopravnost,svima jednako. A to da treba u gimnaziju ako zelis na fakultet su gluposti,jer ti kad kreces u srednju ne znas gdje ces zavrsiti poslje i ne mozes biti 100% siguran da ces na faks, jer je zivot ipak zivot i baca te gdje stigne... Trebao bi upisati srednju skolu koju u tom periodu zelis, mozda kasnije okolnosti budu takve da se ipak odlucis za faks i zato treba svima biti jednako..kao u Americi, ako se vec toliko furamo na nju. Svim skolama drzavna matura i po tim bodovima neka pojedinac bira sto ce dalje i sto uostalom moze..

#78:  Re: Pretrpani razredi, previše predmeta i gradiva - najveći problem gimnazija Autor: Doc_Holliday Post Postano: 26.01.2010. 23:44

sijećam se razgovora s prijateljem (emša) iz srednjoškolskih dana o predmetima, gradivu i nastavi općenito. kako se razgovor bližio kraju postalo je jasno da smo oboje upisali pravu školu. meni je bilo drago što nemam strukovne predmete, a njemu što nema "gimnazijske".
treba li rasteretiti gimnazijalce?
nipošto. rasterećejnem ćemo dobiti gimnazijalce koji su glupi ko ameri. nebi hvala.
po meni jedini problem je što su razredi preveliki. ograničavanjem grupa na 20 bi dovelo do bolje radne atmosfere.
za strukovne škole neznam. nisam bio, nisam vidio.

toliko od mene
Osijek031.com » Vijesti » Pretrpani razredi, previše predmeta i gradiva - najveći problem gimnazija Idite na Prethodna  1, 2, 3, 4, 5, [6]  :| |:


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 6 / 6.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::