francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la ( Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la ( Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Hajde ti malo prouči knjigu iz propisa... pa ćeš vidjeti da ti nemaš prednost kao vozač vozila u unutrašnjoj traci nego moraš produžiti čitav krug bez zaustavljanja ako se ne možeš uključiti u vanjsku traku...
|
Ne piši gluposti jer ne znaš pravila vožnje u kružnom toku.
|
Ponavljam - uzmi knjigu i pročitaj. Iznenadio bi se tko ne zna. A i znam slučaj gdje je vozač vozila koji se pokušavao ubaciti iz unutrašnjeg traka napravio prometni prekršaj jer nije propustio vozilo iz vanjskog, odnosno sebi desnog traka.
|
Opet ti ponavljam da nemaš pojma o tome što govoriš!
|
Prva stvar - vozač u vanjskom krugu NE MORA izaći na prvom izlazu van iz KT osim ako to nije znakom ili horizontalnom signalizacijom označeno. A to u slučaju KT kod Đakovštine nije slučaj. Dakle, vozač može napravit čitav krug u KT vanjskom trakom, iako nije logično, ali nije niti zabranjeno. Dokaži mi drugačije.
Drugo - uzmi knjigu iz prometnih pravila i propisa i vidjeti ćeš da jasno, crno na bijelom piše da vozač u unutrašnjem krugu kada želi promijeniti traku daje desni pokazivač smjera i vrši prestrojavanje UKOLIKO JE TO MOGUĆE, BEZ STAJANJA, a ako ne može izvršiti prestrojavanje dužan je nastaviti vožnju unutrašnjom trakom i pokušati prestrojavanje u slijedećem pokušaju. Ili mi tvrdiš da u službenom priručniku za školovanje kandidata u autoškolama pišu gluposti? Onda to i dokaži argumentom, umjesto argumentom ad hominem. Zahvaljujem.
|
Kao što i piše u priručniku, treba po mogućnosti skrenuti desno bez stajanja jer unutrašnja traka nije predviđena za zaustavljanje. Žmigavac se mora izbaciti zbog vozila iza u unutrašnjoj traci, a ne zbog vozila u vanjskoj traci jer oni ionako MORAJU skrenuti desno u prvu ulicu ako znakom ili horizontalnom signalizacijom nije drugačije određeno kako ne bi ometali promet u kružnom toku.
Ponekad vozači zbog svog neiskustva ne skrenu u prvu ulicu desno i zato je vozač dužan provjeriti da li se može prestrojiti i ako ne može mora produžiti dalje da ne zaustavi promet u unutarnjoj traci a što je bila dužnost vozila u vanjskoj traci izlaskom iz KT u pru desnu ulicu (kako ne bi ometao promet u KT). Isti je slučaj i kad netko prođe kroz crveno i kad ti staneš na zeleno a trebao bi produžiti i nezaustavljati promet, ali kako bi izbjegao sudar zbog ovoga koji je prošao kroz crveno ipak se zaustavljaš.
Promet u unutrašnjoj traci se NE SMIJE zaustavljati, a to se omogućava obveznim skretanjem desno iz vanjske trake.
Kako svatko ne zna plesati, tako ni svatko ne zna voziti. Jedino zbog toga vozač iz unutarnje trake mora provjeravati da li se može prestrojiti i zato je to napisano u priručniku.
Nijedan kružni tok u svijetu nije projektiran da se vanjskom trakom vozi u krug jer to onemogućava ulazak drugih vozila u kružni tok, a i izlazak vozila iz unutarnje trake. Čak i ako se slučajno produži, vozač u vanjskoj traci mora propustiti sve koji ulaze u kružni tok, a i one koji izlaze iz unutarnje trake.
Svaki vozač koji ulazi u KT a ne namjerava izaći u prvu desno u kružni tok ne smije ući iz desne trake već mora iz lijeve.
Kod cesta sa jednom prometnom trakom i kružni tok u koji ulaze ima samo jednu prometnu traku i tada prednost vožnje imaju vozila u kružnom toku ako znakom nije drugačije određeno.