Blofeld je napisao/la (
Pogledaj post): ›
Ljudi dajte više dosta uspoređivanja Osijeka sa Zagrebom, Pragom, I sličnim gradovima. Postoje projekcije rasta i potreba.
Nadalje, ne postoji niti jedan ozbiljan infrastrukturni projekt u svijetu koji se izgrađuje da posluži u budućnosti ako zatreba (npr. ako cijena goriva naraste, ako ne bude mjesta za parkirati, ako naraste svijest o gradskom prijevozu, itd., itd.). Pa to košta, ljudi! I to se plaća javnim novcem, a to je novac koji se ionako slijeva u gradsku blagajnu svake godine htjeli to ili ne.
Rast proračuna grada Osijeka vezan je isključivo uz jednu jedinu stvar, i to čak i vlastodršci priznaju - komunalne doprinose za stambenu izgradnju, plus još nekoliko objekata mješovite naravi (npr. Eurodom). Kako su to isključivo privatne investicije, jasno je kao sunce da taj prihod nema veze niti sa jednom gradskom vlasti, nego sa rastom cijena nekretnina i padanjem kamata na kredite - stanogradnjom. Gradska vlast je tu da pametno raspodjeli dobivena sredstva, a ova to ne čini. Postoji x infrastrukturnih projekata koji su važniji od tramvajske pruge koja će možda jednom nečemu koristiti, samo primjerice, podvožnjaci ispod željezničke pruge u S.L:B. Mandića, i na još dva-tri mjesta, parkiralište oko bolnice, Ružina ulica, druga traka zaobilaznice, liberalizacija taxi-usluga.
Tramvajska pruga da, ali samo ako će u potpunosti zamjeniti autobusni prijevoz - dakle Jug I, Jug II, Ind. četvrt, jug Retfale, Višnjevac, Itd..