Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Vijesti » HAC: Brza cesta umjesto autoceste Osijek – Mađarska Idite na Prethodna  1, [2], 3  Sljedeća  :| |:

#16:   Autor: simo031 Post Postano: 17.06.2013. 22:41

partwish je napisao/la (Pogledaj post): › A tramvajska pruga????

Do biroa, možemo i pjehe...

#17:   Autor: Evil Poodingh Post Postano: 17.06.2013. 23:32

Ako će biti brza cesta kao npr do Đakova, gdje možeš bez problema voziti 100km/h, ja sam za, barem se neće plaćati, za razliku od autoputa

#18:   Autor: tamna strana Post Postano: 18.06.2013. 18:38

Ingo je napisao/la: ›
koridor Vc jos 20 godina nece imati smisla dokle god bosanci ne naprave svoj dio.

slavonika je prazna, i zali boze novaca, jer cesta propada i ako nema prometa.


istina...
skoro svakodnevno vozim slavonikom...i stvarno je žalosno gledati kako tim dijelom autoputa prođe par auta u suprotnom smjeru....te isto tako me zaobiđe par auta...
no još je žalosnije kad se sjetiš da se taj dio autoputa mora održavati jednako kao i da prolaze tisuce vozila...od kojih bi barem mogao naplatiti cestarinu...

no kao što je receno dokle god bosanci ne naprave svoj dio posla kroz bosnu...te ovaj koridor dobije svoj smisao....izgradnja autoputa preme mađi je potpuno nepotrebna

#19:   Autor: tranquilize Post Postano: 18.06.2013. 19:24

a da se mozda cjene cestarine usklade sa potrosackom moci gradjana ?

pa da gradjani krenu i koristiti ceste koje su njihovim novcima izgradjene i koje se njihovim novcima odrzavaju ?

to nikome ne pada na pamet, jedino sto je nasa vrla politicka "pamet" u stanju uciniti je rasprodati/dati u koncesiju pa preziviti do sljedecih izbora..

#20:   Autor: Gradjanin Post Postano: 19.06.2013. 0:33

tranquilize je napisao/la (Pogledaj post): › a da se mozda cjene cestarine usklade sa potrosackom moci gradjana ?

pa da gradjani krenu i koristiti ceste koje su njihovim novcima izgradjene i koje se njihovim novcima odrzavaju ?

to nikome ne pada na pamet, jedino sto je nasa vrla politicka "pamet" u stanju uciniti je rasprodati/dati u koncesiju pa preziviti do sljedecih izbora..


A da građani usklade svoje želje sa svojom potrošačkom moći?

#21:   Autor: Gradjanin Post Postano: 19.06.2013. 0:35

tamna strana je napisao/la (Pogledaj post): ›
Ingo je napisao/la: ›
koridor Vc jos 20 godina nece imati smisla dokle god bosanci ne naprave svoj dio.

slavonika je prazna, i zali boze novaca, jer cesta propada i ako nema prometa.


istina...
skoro svakodnevno vozim slavonikom...i stvarno je žalosno gledati kako tim dijelom autoputa prođe par auta u suprotnom smjeru....te isto tako me zaobiđe par auta...
no još je žalosnije kad se sjetiš da se taj dio autoputa mora održavati jednako kao i da prolaze tisuce vozila...od kojih bi barem mogao naplatiti cestarinu...

no kao što je receno dokle god bosanci ne naprave svoj dio posla kroz bosnu...te ovaj koridor dobije svoj smisao....izgradnja autoputa preme mađi je potpuno nepotrebna


Koja bi bila razlika s bosanskim dijelom koridora?

#22:  Re: HAC: Brza cesta umjesto autoceste Osijek – Mađarska Autor: Gradjanin Post Postano: 19.06.2013. 1:01

Hrvatske autoceste su model političkog marketinga.

Gradnju i održavanje hrvatskih autocesta plaćaju građani preko poreza i drugih fiskalnih nameta.

Korisnici autocesta plaćaju samo političko zapošljavanje na naplatnim kućicama.
Kad autoceste budu u koncesiji plaćat će samo dobit koncesionara.

Hrvatske autoceste su put u ropstvo 130 na sat, bar za one koji imaju za dobar auto i benzin, ostali putuju ka istom cilju samo običnom putem, a ako zalutaju na autocestu onda ili krenu u suprotnom smjeru ili nekome smetaju sporom vožnjom.

#23:   Autor: tranquilize Post Postano: 19.06.2013. 1:12

Gradjanin je napisao/la (Pogledaj post): ›
tranquilize je napisao/la (Pogledaj post): › a da se mozda cjene cestarine usklade sa potrosackom moci gradjana ?

pa da gradjani krenu i koristiti ceste koje su njihovim novcima izgradjene i koje se njihovim novcima odrzavaju ?

to nikome ne pada na pamet, jedino sto je nasa vrla politicka "pamet" u stanju uciniti je rasprodati/dati u koncesiju pa preziviti do sljedecih izbora..


A da građani usklade svoje želje sa svojom potrošačkom moći?


to bi imalo smisla da su te autoceste izgradjene privatnim sredstvima a ne nenormalnim porezima i nametima koje placa vecina tih gradjana...

al ovako odprilike ide sema, u ovom slucaju za autoceste

1) Izmanipuliraj ovce u misljenje da su drzavi autoceste nepotreban teret i trosak
(Nabaci par skandala u hrvatskim autocestama, nabaci par podataka o slabom prometu i praznim autocestama, koje naravno ti cinis takvima zbog skupih cestarina)

2) Polako kreni plasirati ideju koncesije kao zdrave alternative prodaji drzavne imovine (isto s*anje drugo pakovanje)

3) Primi mito od probranog koncesionara

4) Sa mizernim novcem od koncesije autocesta financiraj javni mir do kraja mandata, ulozi i dio u predizborne/promidzbene kampanje


Ukratko ovako ide "privatizacija" drzavne imovine kod nas

#24:   Autor: Ingo Post Postano: 19.06.2013. 8:41

Gradjanin je napisao/la (Pogledaj post): ›

Koja bi bila razlika s bosanskim dijelom koridora?


povezivanje europe sa lukom ploce.

a i recimo 2.5 sata do dubrovnika

#25:   Autor: Ingo Post Postano: 19.06.2013. 8:42

tranquilize je napisao/la (Pogledaj post): › a da se mozda cjene cestarine usklade sa potrosackom moci gradjana ?


a da se cijena kilometra autoceste uskladi sa razumnom cijenom ? ... ono, kosta kao da ju izgradjuju znanstvenici sa cerna ...

#26:   Autor: DonQuijote Post Postano: 19.06.2013. 8:56

Ingo je napisao/la: ›
a i recimo 2.5 sata do dubrovnika

I ja bih volio da za 2.5 sata stignem do Dubrovnika, ali uz iole pridržavanje ograničenja (znači, da baš ne prelaziš 150 km/h), vjerujem da će trebati cca 4 sata.

#27:   Autor: Ingo Post Postano: 19.06.2013. 9:00

DonQuijote je napisao/la (Pogledaj post): ›
Ingo je napisao/la: ›
a i recimo 2.5 sata do dubrovnika

I ja bih volio da za 2.5 sata stignem do Dubrovnika, ali uz iole pridržavanje ograničenja (znači, da baš ne prelaziš 150 km/h), vjerujem da će trebati cca 4 sata.


Embarassed

#28:   Autor: Mali pijonir Post Postano: 19.06.2013. 13:31

DonQuijote je napisao/la: ›
Ingo je napisao/la: ›
a i recimo 2.5 sata do dubrovnika

I ja bih volio da za 2.5 sata stignem do Dubrovnika, ali uz iole pridržavanje ograničenja (znači, da baš ne prelaziš 150 km/h), vjerujem da će trebati cca 4 sata.


Što je u svakom slučaju bolje od dosadašnjih 8-9 sati.

#29:   Autor: rockeros Post Postano: 19.06.2013. 13:35

kako nema smisla dok bosanci ne naprave svoj dio autoputa?mozda bi prometa iz mađe išao i prema beogrdu ili zagrebu ne samo prema moru?

#30:   Autor: simo031 Post Postano: 19.06.2013. 15:32

Mali pijonir je napisao/la (Pogledaj post): ›
DonQuijote je napisao/la: ›
Ingo je napisao/la: ›
a i recimo 2.5 sata do dubrovnika

I ja bih volio da za 2.5 sata stignem do Dubrovnika, ali uz iole pridržavanje ograničenja (znači, da baš ne prelaziš 150 km/h), vjerujem da će trebati cca 4 sata.


Što je u svakom slučaju bolje od dosadašnjih 8-9 sati.

Ja uspio rutu Osijek / Makarska, preko Bosne odvalit i za 11 / 12 sati. Smile
Osijek031.com » Vijesti » HAC: Brza cesta umjesto autoceste Osijek – Mađarska Idite na Prethodna  1, [2], 3  Sljedeća  :| |:


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 2 / 3.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::