Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Vijesti » Bubalo: novi most preko Drave ipak cestovni Idite na Prethodna  1, [2], 3, 4  Sljedeća  :| |:

#16:   Autor: trauma_os Post Postano: 15.10.2010. 15:46

Još jedan most za bacit se s njega.

#17:   Autor: W.M. Felt Post Postano: 15.10.2010. 16:04

Slažem se da bi most u produžetku Kanižlićeve bio znatno bolje rješenje. Ovaj most će prouzročiti cestu na bentu, a cesta na bentu naštetit će rekreacijsko-prirodnom doživljaju te obale Drave (naravno, ako bude prometna - ako ne bude prometna, onda je besmislena).

#18:  Re: Bubalo: novi most preko Drave ipak cestovni Autor: Groo Post Postano: 15.10.2010. 17:53

1. Broj stanovnika grada ne raste vec stagnira cak i opada....O KOJOJ POTREBI SIRENJA GRADA ONI PRICAJU!!!! Sva novogradnja zjapi prazna!!

2. Graditi jos jedan most i to bas preko promenade, unistiti pogled na grad te sa preke strane unistiti prostor za rekreaciju je jedna od vecih nebuloza....no dobro dosli u Osijek-grad ciji gradonacelnik ima kvocjent inteligencije retardirane amebe!!

3. Sa desne strane ce most zavrsavati u samom centru sto ce prouzrociti jos vece guzve u centru (zar nije cilj raditi upravo suprotno?)

Da je Bubalo i ekipa luda sto na sat je jasno iz njegovih intervjua ali kako vama ciji su argumenti za ovakvu budalastinu samo praznoglavo ponavljanje: "I ja, I ja, I ja" nije jasno da je ovo cisto punjenje Bubalovih djepova nepotrebnim projektima.
Dovoljno je na minutu ukljuciti mozak i bit ce vam jasno koji je ovo kretenizam...

#19:  Re: Bubalo: novi most preko Drave ipak cestovni Autor: zen031 Post Postano: 15.10.2010. 17:55

"Gradnjom mosta pojačat će se prometna komunikacija, rasteretiti promet i čvršće povezati lijeva i desna obala Drave te omogućiti širenje grada i na lijvoj obali, smatra gradonačelnik."

Pitam se je li se autoru teksta ova greška omakla ili je to u gradu nastala neka nova perverzna kombinacija ikavice iz Hercegovine ("livoj") i ijekavice ("lijevoj"). Bilo kako bilo, ilustrativno je za ono što se Osijeku događa prethodnih nekoliko (desetaka) godina.

Gora lokacija ne može biti, ako su već toliko zapeli neka grade nešto dalje, tu je ipak šetalište. I zar nije bilo govora i projekata da će se tu nekakve zgrade ili park graditi?

Uostalom, most koji povezuje Osijek s baranjskim dijelom grada već postoji.

#20:  Re: Bubalo: novi most preko Drave ipak cestovni Autor: dino_bno Post Postano: 15.10.2010. 17:58

bzvz bacanje novca. ima puuuno bitnijih stvari za napravit. umjesto da se prestane prepirat sa svima i taj novac ulozi u nesto sto bi zbilja trebalo, tipa podvoznjak na cepinskoj ili nesto slicno, on tu izmislja neke mostove koje ce koristit 5 ljudi. pa di ti je mozak manekenu?

#21:   Autor: magistar01 Post Postano: 15.10.2010. 18:08

cestovni most na toj lokaciji.. hmm.. ne znam bas..
ako vec misli spajat tvrđavicu i grad mislim da bi korisniji bio u produzetku hutlerove kod bolnice..

#22:   Autor: Angelium Post Postano: 15.10.2010. 18:42

I ponovno se vraćamo na ono da nema niti jedne jedine studije niti istraživanja zašto bi taj most bio potreban. Nema studije niti strategije razvoja ili širenja Osijeka ne drugu stranu Drave, nem apokazatelja povećanja stanovnika Tvrđavice, nema ničega. Dakle promašaj...

Ovaj most će eventualno dobro doći samo Zoo Hotelu, tako da je sasvim jasno za čiji se to interes gradi. Ako će se uopće graditi, jer na laži smo navikli.

#23:   Autor: muvifrik Post Postano: 15.10.2010. 18:43

W.M. Felt je napisao/la: ›
Slažem se da bi most u produžetku Kanižlićeve bio znatno bolje rješenje. Ovaj most će prouzročiti cestu na bentu, a cesta na bentu naštetit će rekreacijsko-prirodnom doživljaju te obale Drave (naravno, ako bude prometna - ako ne bude prometna, onda je besmislena).


koliko mogu viditi, ako se ide na kanižlićevu, s druge strane bi izbio na ZOO, ili u blizini ZOO-a...po meni i jedna i druga lokacija je loša, a da ne pričam da je most nepoteban, bolje srediti kako treba pješački, a šetnicu od mosta do ZOO ostaviti ovakvu kakva je...

#24:   Autor: Ingo Post Postano: 15.10.2010. 18:48

preko iktusa ili barem od sokolskog doma, pa drito preko !

#25:   Autor: centurion Post Postano: 15.10.2010. 19:01

mislim da je Osijek jedini grad na svijetu koji ima forum na kojem su ljudi protiv gradnje mostova.
Nevjerovatno kako politika razdvaja Sad

#26:   Autor: Leteci mungos Post Postano: 15.10.2010. 19:19

centurion je napisao/la: › mislim da je Osijek jedini grad na svijetu koji ima forum na kojem su ljudi protiv gradnje mostova.
Nevjerovatno kako politika razdvaja Sad


Ili je Osijek jedini grad u kojem su politicari godinama gradili kako bi kroz gradnju ubirali shap. Takva gradnja cesto je nefunkcionalna, povrsna, naruznjuje grad, narusava zivot i ono najvaznije - precijenjena.

Uostalom, nisu svi protiv gradnje mosta. Most je mozda i potreban, ali to treba dobro argumentirati.

Ja se ne kuzim u problematiku i meni je ova pozicija mosta nelogicna, ali bih bas zbog toga volio cuti misljenje nekoga tko se kuzi i tko zna zasto je bas ova pozicija dugorocno najpovoljnija.

#27:   Autor: W.M. Felt Post Postano: 15.10.2010. 19:22

centurion je napisao/la: ›
mislim da je Osijek jedini grad na svijetu koji ima forum na kojem su ljudi protiv gradnje mostova.
Nevjerovatno kako politika razdvaja Sad


Leteci mungos je napisao/la: ›
zbog toga volio cuti misljenje nekoga tko se kuzi i tko zna zasto je bas ova pozicija dugorocno najpovoljnija.


I ja bih volio čuti barem jedno suvislo objašnjenje. A da to naravno nije "oživljavanje druge obale", "prometno rasterećenje". To su floskule, zasad.

#28:   Autor: PreacheR Post Postano: 15.10.2010. 19:31

Upravo to, ja bih također volio čuti argumente koji bi išli u prilog gradnji tog mosta. Ovako mi sve sliči na priču s forsiranjem pelješačkog mosta.
U Osijeku postoje puno važniji prometno-infrastrukturni problemi koji bi u ovoj besparici trebali dobiti prioritet nad tim mostom.

#29:   Autor: centurion Post Postano: 15.10.2010. 19:43

Leteci mungos je napisao/la: ›
centurion je napisao/la: › mislim da je Osijek jedini grad na svijetu koji ima forum na kojem su ljudi protiv gradnje mostova.
Nevjerovatno kako politika razdvaja Sad


Ili je Osijek jedini grad u kojem su politicari godinama gradili kako bi kroz gradnju ubirali shap. Takva gradnja cesto je nefunkcionalna, povrsna, naruznjuje grad, narusava zivot i ono najvaznije - precijenjena.

Uostalom, nisu svi protiv gradnje mosta. Most je mozda i potreban, ali to treba dobro argumentirati.

Ja se ne kuzim u problematiku i meni je ova pozicija mosta nelogicna, ali bih bas zbog toga volio cuti misljenje nekoga tko se kuzi i tko zna zasto je bas ova pozicija dugorocno najpovoljnija.


Rečeno je da je politika htjela most kod Rokove crkve pa da su konzervatori tj. struka bili protiv.
U produzetku Kanizliceve treba biti jos jedna skola kolko sma upucen a ispod toga (dugorocno) neka cesta koja ide uz bent do pampasa i tamo gore izlazi do one benze gdje se sad vec gradi spoj.
Uz to jos ima i par km od Kanizliceve do Drave i onda preko Drave jos dosta treba gradit da bi se spojila cesta sa Biljskom ili sa Zapadnom obilaznicom.
Na ovoj lokaciji kako sam shavatio odmah sa mosta ides bentom do trim staze i pored kopike si na biljskoj cesti.

Ovo su moje pretpostavke.mozda sam u krivu a mozda ima jos toga..
Na tom mjestu (iza bijele lađe ) nije predviđena neka visoka gradnja nego podzemne garaze ili nesto u tom stilu.

#30:   Autor: dim Post Postano: 15.10.2010. 20:08

Jedini cestovni most koji bi imao smisla je kod luke Tranzit koji bi činio prsten oko Osijeka i time bi Osijek imao 3 cestovna mosta preko Drave na udaljenosti 9 km stim da onaj kod Tvrđe bi bio negdje na sredini, odnosno oko 4,5 km odaljen od krajnjih i kada bi se s preke strane napravila spojna cesta iza Podravlj i Tvrđavice to bi zadovoljilo potrebe Osijeka za narednih 100 godina jer se grad neće tako naglo širiti, neka niska gradnja uklopljena u okoliš bi imala smisla i time bi Osijek dobio nove konture. Druga je stvar da li za to ima novaca, sve ostalo su besmislice, znaći 1 cestovni i eventualno pješački u perspektivi.
Osijek031.com » Vijesti » Bubalo: novi most preko Drave ipak cestovni Idite na Prethodna  1, [2], 3, 4  Sljedeća  :| |:


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 2 / 4.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::