DonQuijote je napisao/la (
Pogledaj post): ›
osvrt na naslov: turisti žele ono što im se predstavi kao zanimljivo! marketing, marketing i opet marketing.
zašto bi išli u baranju ako su već na moru?! zato što osim turista kojima je početak, vrhunac i kraj odmora izležavanje na plaži i lokanje piva, ima i onih drugih, čudnih turista koji žele nešto vidjeti, obići, raditi... zato neki turisti skoče do ponekog nacionalnog parka (kad smo već kod toga, ulaz u np krka je 95 kn, a na "preskupe" dubrovačke zidine 80 kn), neki turisti obilaze unutrašnjost istre, neki ni ne dođu do mora nego se odluče za odmor u zabiti like... jesu li svi oni idioti? čak i da jesu, zašto im se ne bi uzeo novac za nešto što žele ili ih se uvjeri da žele - marketing, marketing, marketing!
btw, s ovakvim načinom razmišljanja kakav se vidi kroz većinu prethodnih komentara nikad ni nećemo razviti neki barem kakav-takav turizam. jebote, na moru prodaju doslovno sve, zašto i mi ne bismo ubacili ono što mi imamo? odličnu hranu, odlično vino, vinske ceste, arhitekturu, promenadu, baranju, kopački rit, domaće proizvode, vožnje rijekom, tvrđu, sajam antikviteta, ufo, bilo šta od seoskog turizma, lov, ribolov, pannonian, slamu...