Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Vijesti » Konzervatori zabranili spajanje Jägerove i Gundulićeve ulice! Idite na Prethodna  1, [2]  :| |:

#16:   Autor: D Post Postano: 21.12.2009. 8:38

Ne mogu vjerovati da žele ukloniti park i staviti cestu. Ovo je ravno mentalitetu parkiranja pred sama vrata trgovine da bi se što manje hodalo. Postoji prometni kaos u centru, ali ovo nije način za njegovo rješavanje. Mislila sam da smo grad ponosan na svoje parkove i zelenilo. Ovo mi je jedan od omiljenih parkova. Baš me ovo rastužilo.

#17:   Autor: W.M. Felt Post Postano: 21.12.2009. 9:05

Redakcija 031 je napisao/la: ›
Sjeverni proboj Jägerove ulice ideja je koju je svojedobno predlagao Gordan Matković. Razmišljalo se o tomu da se sadašnja prometnica (prema Šamačkoj) pretvori u pješačku zonu te da ispred nekadašnjeg IPK bude trg. To bi podrazumijevalo da cesta ubuduće prolazi zapadnim dijelom parka.


Nadali smo se da je ova kretenska ideja Matkovića ostala u Hsp-u kada je iz njega izašao, ali izgleda da nije. Praviti trg umjesto parka, a to je suština ove ideje, može samo mrzitelj flore ili osoba koja se gadno zadužila firmama koje prodaju betonske kocke, kakve su još nedavno pretjerano kupovali u Unikomu, a valjda bi ih trebalo montirati i na taj novi trg. Umjesto te višemilijunske investicije bez ikakve potrebe i smisla, bilo bi dovoljno onim prodavačima kupiti nove kioske, koji bi ličili na na civilizirani svijet (ili ih prisiliti da si sami kupe).

Ingo je napisao/la: ›
osijek nema prometnih problema.

ako se postojece dobro stanje hoce jos poboljasati, treba raditi na novim prometnicama istok-zapad ... a ovaj prcoljak od ulice je totalno nebitan.


Gotovo se u potpunosti slažem. Osim prijelaza preko željezničke pruge, te još jednog pravca istok-zapad, Osijek nema značajnijih prometnih problema. Nema čak niti ozbiljnijih problema s parkiranjem, ako bi se uspoređivali s drugim većim gradovima.

Ne shvaćam ovu ideju. Probijanje te ceste je potpuno nepotrebno, bacanje novaca, i na prvi pogled podsjeća to na tramvajsku prugu na Divaltovoj, ili neke druge nepotrebne projekte bivše vlasti.

#18:   Autor: sale car Post Postano: 21.12.2009. 9:34

W.M. Felt je napisao/la: ›
Nema čak niti ozbiljnijih problema s parkiranjem, ako bi se uspoređivali s drugim većim gradovima.


ne znam zašto nas svi uspoređujete s većim gradovima... opće je poznato da osječka infrastruktura nije rađena za toliku količinu vozila... svi pričaju i spominju zagreb, njemačku ovo ono... šta sada, u osijeku nema takvih problema, pa ko ga jebe, riješavati će se ti problemi kada postanemo ko zagre ili neki drugi veći grad... zašto ne bi odma riješili problem prometnog kolapsa, dok još nije tako strašno, a ne kada postanemo spomenuti veći gradovi... ali što je je, osiječka organizacija prometa je jako loša, isto tako tako i pitanje parkirališta...

btw. ne podržavam probijanje jägerove kroz sakuntala park i do gundulićeve...

#19:   Autor: W.M. Felt Post Postano: 21.12.2009. 13:22

... je napisao/la: ›
ne znam zašto nas svi uspoređujete s većim gradovima...


Uspoređujemo s većim gradovima, zato što u manjima od Osijeka tek nema nikakvih problema s prometom, jer je uopće upitno treba li ta naselja nazivati gradovima (i Osijek je na pola puta).

Nema nikakvih prometnih problema u Osijeku kada ga uspoređujemo sa Zagrebom, Splitom i Rijekom. Kada bi ga uspoređivali sa Belim Manastirom, onda bi netko mogao reći da je u Osijeku prometni kaos. No, osim razdoblja odlaska i dolaska s posla (6.30-8.00, 14-16), u Osijeku se se iz bilo kojeg mjesta do bilo koje destinacije može doći za 10-15 minuta. Sve to pod uvjetom da se negdje ne spusti rampa na prijelazu željezničke pruge. Ako je to nekom prometni kaos (ili kolaps), onda predlažem preseljenje na selo, i uzgajanje domaćih životinja u dvorištu.

Mislim da su samo 3 problema u rješavanje kojih bi trebalo investirati veće novce - Čepinska i zaobilaznica, treći pravac istok-zapad i rješavanje prijelaza preko željezničke pruge. Nema čak ni problema s parkiranjem - ima problema sa mentalitetom ljudi, koji su navikli parkirati ispred kućnog ulaza, ili nekoliko metara dalje.

Sve ostale zahvate u prometu smatram potpuno nepotrebnima, i u ovom vremenu neimaštine promašajima i bacanjem novaca. Građevinske firme u Hrvatskoj bi se morale naviknuti na poslovanje u tržišnim uvjetima, a ne na dosadašnju praksu u kojoj su država i jedinice lokalne samouprave najveći investitor. To će biti problem, kada vidimo koji su ljudi na čelu tih firmi (nažalost, konkurentnost hrvatske građevine toliko je niska da cijela država slavi kad lopine iz IGH dobiju nekakav poslić u Kazahstanu, a i ona autocesta u Crnoj Gori mogla bi dovesti do masovnih hapšenja).

#20:  Re: Konzervatori zabranili spajanje Jägerove i Gundulićeve ulice! Autor: pumpkin Post Postano: 21.12.2009. 13:49

Zašto bi sve moralo biti podređeno automobilima, i svi se ponašaju kao da se sve vrti oko njih? Većina vozača bi voljela kad bi se svuda mogla dovesti ravno na ulazna vrata, da ne moraju napraviti niti koraka više ako baš ne moraju. A bezobrazluk s parkiranjem prešao je sve granice normalnog. U mnogim gradovima uži centar je zona u koju smiju samo hitne službe i dostavna vozila, i nitko zbog toga nije umro ili dobio upalu mišića, ili ne daj bože porušio usput koji spomenik. Ja mislim da Osijek i nije u tolikom prometnom kaosu koliko svi kukaju jer ne mogu raspaliti po gasu i biti za deset sekundi tamo gdje im se prohtije. Jedina gužva se napravi kad se ide na posao i s posla, a i to nije baš toliko strašno. Svi samo nešta kukaju.

#21:   Autor: anakonda Post Postano: 21.12.2009. 13:56

...prometni kaos????????...u osijeku??????...dajte, molim vas, to su gluposti......
.....samo još jedan od imbecilnih razloga da se nastavi betonizacija......

#22:   Autor: bavaria Post Postano: 21.12.2009. 21:34

znači gužve u gradu su zbog konzervatora ?!

ja sam mislio da snaga grada to može bez problema riješiti ... kad ono ...

#23: Hehehe !  Autor: PreacheR Post Postano: 21.12.2009. 22:36

Predlažem da se napravi produžetak ulice Franje Kuhača iz tvrđe preko Perivoja Kralja Tomislava sve do Šetališta kardinala Franje Šepera kod pješačkog mosta. Izgradnjom te paralelne prometnice ne samo da bi se rasteretila ionako preopterećena ulica Europske avenije, nego bi se i razbila monotonija Perivoja Kralja Tomislava. Bilo bi potrebno srušiti samo neke stare objekte u tvrđi, i par dotrajalih stabala u perivoju (uključujući i onu Kramerovu lipu). Smile
Osijek031.com » Vijesti » Konzervatori zabranili spajanje Jägerove i Gundulićeve ulice! Idite na Prethodna  1, [2]  :| |:


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 2 / 2.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::