#19: Autor: W.M. Felt,
Postano: 21.12.2009. 13:22
... je napisao/la: ›
ne znam zašto nas svi uspoređujete s većim gradovima...
|
Uspoređujemo s većim gradovima, zato što u manjima od Osijeka tek nema nikakvih problema s prometom, jer je uopće upitno treba li ta naselja nazivati gradovima (i Osijek je na pola puta).
Nema nikakvih prometnih problema u Osijeku kada ga uspoređujemo sa Zagrebom, Splitom i Rijekom. Kada bi ga uspoređivali sa Belim Manastirom, onda bi netko mogao reći da je u Osijeku prometni kaos. No, osim razdoblja odlaska i dolaska s posla (6.30-8.00, 14-16), u Osijeku se se iz bilo kojeg mjesta do bilo koje destinacije može doći za 10-15 minuta. Sve to pod uvjetom da se negdje ne spusti rampa na prijelazu željezničke pruge. Ako je to nekom prometni kaos (ili kolaps), onda predlažem preseljenje na selo, i uzgajanje domaćih životinja u dvorištu.
Mislim da su samo 3 problema u rješavanje kojih bi trebalo investirati veće novce - Čepinska i zaobilaznica, treći pravac istok-zapad i rješavanje prijelaza preko željezničke pruge. Nema čak ni problema s parkiranjem - ima problema sa mentalitetom ljudi, koji su navikli parkirati ispred kućnog ulaza, ili nekoliko metara dalje.
Sve ostale zahvate u prometu smatram potpuno nepotrebnima, i u ovom vremenu neimaštine promašajima i bacanjem novaca. Građevinske firme u Hrvatskoj bi se morale naviknuti na poslovanje u tržišnim uvjetima, a ne na dosadašnju praksu u kojoj su država i jedinice lokalne samouprave najveći investitor. To će biti problem, kada vidimo koji su ljudi na čelu tih firmi (nažalost, konkurentnost hrvatske građevine toliko je niska da cijela država slavi kad lopine iz IGH dobiju nekakav poslić u Kazahstanu, a i ona autocesta u Crnoj Gori mogla bi dovesti do masovnih hapšenja).
|