banner je napisao/la: ›
Vidim da se dosta lupa.
Pljuvanje po građanima koji su pristojno izrazli svoje nezadovoljstvo zbog posječenog drveća je potpuno nepotrebno i otkriva određene frustracije.
Zaboravlja se kao i obično ono što je bitno : da li je projekt biciklističke staze u gundiki dobar? Znam netko će reći da jest jer su dobivene sve dozvole, ali upozoravam da su po gradu vidljive mnoge zgrade čije bi projektante trebalo objesiti za primjer a imaju dozvolu...Biciklistička staza u gundulićevoj po meni je potpuno promašena investicija koja će nas koštati 2 mil kuna (bilo je na pocetku 1,3 ali raste...).više je razloga za to a navesti ću neke :
1. Kapacitet prometa koji uvjetuje zagađenost zraka ovisi o frekvenciji vozila po traci – u osijeku gundulićeva ulica trenutno ima najveću frekvenciju po traci.(vidi GUP) - biciklizmom do zdravlja ili karcinoma?
2. Sigurnost biciklista smanjuje se s brojem križanja biciklističke staze s cestovnim prometom a pogotovo ako ne postoji zasebna signalizacija – od kanižlićeve do stepinčeve ima ukupno 11 križanja i dvije autobusne stanice (na 1650 metara dragi moji)
3. Postojeća infrastrukturna mreža (vodovod,kanalizacija,kablovi...) zahtjeva rekonstrukciju u skoro vrijeme – staza je locirana točno iznad infrastrukture.Opet ćemo zakopavati pa otkopavati....
Znači staza je s sigurnosne, zdravstvene a zbog posječenog drveća i ekološke strane potpuno promašena. Inače, interesantno je da postoji iluzija da se biciklističke staze grade zbog biciklista – one se ustvari rade zbog toga da se bicikliste makne s ceste koja se planira ubrzati. Prema tome bic.staze neće smanjiti već povećati cestovni promet. Slijedom toga statistike pokazuju da su najbrojnije i najteže povrede upravo kod onih biciklista koji su stradali vozeći se bic.stazom.
http://radweg.radzeug.de/
a vama koji likujete nad nesretnim ljudima želim da „..nastave dalje“ i to ispred vaše kuće.