#1: Tajni kupci kvalitetu usluga GPP-a ocijenili četvorkom! Autor: Redakcija 031,
Postano: 12.12.2010. 9:00
Prema istraživanju GPP-ovih usluga provedenom na 505 putnika i u 280 vožnji “tajnih” kupaca, kvaliteta sveukupnih usluga i tvrtkin imidž ocijenjeni su četvorkom u skali od 1 do 5. Najvišu prosječnu ocjenu GPP je dobio u segmentu pokrivenosti Osijeka javnim prijevozom (4,12 ocjena), urednost i čistoća vozila ocijenjena je 3,94, ljubaznost zaposlenika ocjenom 3,91, a točnost GPP-ovog rasporeda s 3,84. Krunoslav Vukelić iz Agencije za istraživanje tržišta Audeo Osijek GPP-u je predstavio rezultate istraživanja pojasnivši kako je metodom “tajne kupovine” istraženo poštuju li vozači i kontrolori zadane upute o obavljanju svoga posla, a terenskom anketom su ispitani korisnici (putnici) tramvajskog i autobusnog prijevoza.
- “Terenskom anketom potvrđena je ljubaznost većine zaposlenika. Kontrolori su korektno i vrlo ljubazno obavljali posao. Anketari su prilikom vožnji u 26 posto slučajeva zatražili dodatne informacije od vozača o voznom redu, vremenu dolaska vozila na stajalište i slično. U 24 posto svih vožnji anketar je na ljubazan način dobio informaciju, dok je u oko 2 posto informacija uskraćena ili neljubazno pružena”, kaže Vukelić.
Mr. Igor Medić, direktor Gradskog prijevoza putnika Osijek, zadovoljan je rezultatima istraživanja, ali ističe: “Neljubazni su vozači manjina i pod posebnom kontrolom. Molimo putnike neka prijave neposlovno, neljubazno ponašanje prema njima”, kaže Medić.
Među zapažanjima “tajnih” kupaca je pohvalno pomaganje vozača invalidnoj osobi pri ulasku u vozilo, ali i izlazak vozača iz vozila bez valjanog razloga. Od četiri bezrazložna izlaska, u dvama slučajevima se ne zna kamo je vozač otišao izišavši na Trgu A. Stračevića, dok je u druga dva slučaja vozač napustio radno mjesto otišavši u kladionicu! Vozači vrlo rijetko (1,4 posto ili 4 slučaja) mobitelom razgovoraju duže od 5 minuta tijekom vožnje.
Autor: Nevenka Špoljarić/Glas-Slavonije.hr
Foto: Daniel Antunović/foto-arhiv 031
|