Jedan_iz_mase je napisao/la: ›
Event je ultimativni happening, na kojem opinion makeri, PR krema, i spin doktori u fancy odijelima mainstream brendova sklapa nove i hendla stare business2business dealove, radi update i upgrade know-howa, njupaju finger food, osluškuju feedback retail juzera (npr. kroz press clipping, koje sejvaju i šalju mejlovima u R&D), sudjeluje na workshopovima na kojima tobože pripremaju powerpointe o rebrandingu, dogovaraju tajming roadshowa, forwardiraju pozive iz call-centra na automatsku sekretaricu, klikaju thumbnailove na touchscreenu svojih user friendly PDA gadgeta, chataju u pauzama u lobbyju (što bi neki nazvali i networking), analiziraju case studyje zbog konfrontacije s relevantnim benchmark kompanijama, dogovaraju slanje low-level managera na career day, drže na stand by-u iPhonea vojske neplaćenih dobavljača dok slušaju iskustva ljubljene sponzuruše koja se upravo vraća s masaže čokoladom u naj-in spa-wellnessu, slikaju se na seminarima inozemnih "eksperata" o leadershipu u području konzaltinga gdje head hunteri love mlade zečeve i freelancere (win-win situacija: zečevi hoće know-how, a management dobiva low cost šljakere), svađaju se s marketingom zbog promašenih city-lightova, i jasno, u WC-u downloadiraju porno-clipove.
A na kraju, afkors, after work party u lounge baru (a što je zapravo još jedan team building); u cijeni su slow food i cocktails. Casual dress code preporučen. Deadline za check-in: 20h. U povratku kući obavezno navraćanje u fast food drive-in na tri big maca (da se čovjek najede ko čovjek).
Vidiš sad koliko je jedna traljava KONFERENCIJA inferiorna ovakvom high-end eventu?
|