Hrvaticama izgled prioritet!
Žene u Hrvatskoj na higijenu i njegu potroše u prosjeku tisuću kuna, od čega polovina otpada na njegu kose, 30 posto na njegu kože, a 20 posto na njegu noktiju, rezultati su istraživanja koje je provela agencija GfK - centar za istraživanja tržišta.
Rezultate istraživanja pod nazivom ''Hrvatice otkrivaju kako i zašto brinu za vanjski izgled'' na jučerašnjoj je tiskovnoj konferenciji u prostorijama tvrtke Oktal Pharma predstavila dermatovenerologinja Ivana Nola.
- Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja stavova i navika žena prema ljepoti i njezi, s posebnim naglaskom na njezi kože, kose i noktiju. Metodom telefonskog intervjua istraživanje je provedeno na slučajnom uzorku od 500 žena u dobi od 25 do 50 godina - pojasnila je Nola.
Prema njezinim riječima, što se tiče njege kose, ženama najveći trošak čine frizerske usluge, prosječno 326 kuna, za svakodnevnu higijenu potroše otprilike 180 kuna, a jednako toliko i na njegu noktiju.
Trideset posto Hrvatica smatra da nema problema s izgledom
Rezultati su također pokazali da je ženama u toj dobnoj skupini izgled izrazito važan i predstavlja najvažniji motiv potrošnje. Među ostalim, ženama izgled i briga o izgledu predstavljaju: obvezu, društvenu prihvaćenost, sredstvo uspjeha, privlačnost, ali i svakodnevnu naviku.
Nolu je zaintrigirala i činjenica da je 60 posto žena važan izgled njihovih prijatelja i kolega, što smatra neispravnim stavom.
- U tom slučaju, izgled nam ne bi trebao biti važan, već neke druge ljudske kvalitete i vrijednosti - istaknula je Nola. Istraživanje je pokazalo da 50 posto Hrvatica smatra da izgleda iznadprosječno, a čak 35 posto misli da nema nikakvih problema s izgledom. Nakon viška kilograma, naglasila je Nola, najčešći problem kod izgleda odnosi se na izgled kože, kose i noktiju.
- Kao najvažniji aspekt lijepog izgleda Hrvatice navode zdravlje i higijenu, a potom unutarnje kvalitete te dobro raspoloženje - rezimirala je ovo istraživanje Nola.
Rezultati pokazuju da je ženama u Hrvatskoj izgled visoko na razini prioriteta, a Nola naglašava kako se briga o lijepom izgledu ne završava na uslugama i tretmanima, već je potreban i dodatan unos vitamina. Sudeći prema ovom istraživanju, žene su zaslužne za 90 posto luksuzne potrošnje radi brige o svom izgledu.
Autorica: Gordana Malašič