Leteci mungos je napisao/la (
Pogledaj post): ›
Hm, meni se cini da su price o naftnim lobijima koji
jedu izumitelje podjednako realne kao i price o ljudima gusterima koji vladaju svijetom.
Koliko sam uspio procitati, automobili na "vodu" su zapravo automobili na vodik - dakle, nista revolucionarno i nista spektakularno svim osobama koje su imale pozitivnu ocjenu iz kemije u osnovnoj skoli. Samodostatnost takvih sustava je podjednaka parnim sustavima pokretanima gorenjem kravlje balege.
Ne znam jesam li ja retard pa ne kuzim o cemu se ovdje radi, ili je on debil koji je uspio naci jos vece debile od sebe koje je uvjerio da je obicna
elektroliza vode revolucionarna i tajna metoda koje se boje veliki naftasko-vojni lobiji.
Citat: ›
"The electricity from the battery splits the water into its hydrogen and oxygen components, and this hydrogen can then be used to power the car engine. Normally it takes temperatures of about 5,400 degrees Fahrenheit to generate hydrogen from water, but here I am just using an ordinary 12-volt battery," he claimed.
Just how this kind of chemical reaction is possible using an ordinary car battery is, of course, the secret behind Dingel's invention--and the kind of claim that leads people to dismiss him as a crackpot and charlatan. In fact, while hydrogen is being touted as a viable alternative fuel in the US and other countries, these prototypes do not make use of ICEs but fuel cell engines, nor do they run on ordinary water but on liquid hydrogen.
|
Jednosmjerna struja, elektroliza vode i to je to... Njegov "izum" nije zazivio ne zato sto postoji netko tko to zeli sprijeciti, vec zato sto je njegov sustav nedovoljno ucinkovit, odnosno potrebno je uloziti vise energije, nego se dobije korisne energije ("gorenje" vodika u vodu).
On moze unaprijedjivati i povecavati iskoristivost svog sustava, ali on nikada nece dostici samoodrzivost.
Malo o vodiku (na slovenskom)
vodik, elektroliza vode
Slicna spika je s automobilima na struju cije "baterije" se pune preko uticnice (ili kako god) ili o automobilima na komprimirani zrak. Da bi se struja u uticnici proizvela, ili da bi se pogonio kompresor koji komprimira zrak - moralo je nesto "goriti" - ili fosilno gorivo, ili izotopi urana. Eventualno se energija dobila iz sunca/vjetra/valova ili neceg drugog gdje tehnologija kosta vise i iziskuje znatak utrosak da bi se citav sustav bio isplativ u 100 godina.
Ova prica me podsjeca na onu pricu lika koji je u BIOSu (osjeckom) sklopio Perpetuum mobile i u to uvjeravao (i ocito uspio uvjeriti odredjen broj naivaca) ljude da ce az koji dan izaci u javnost, samo dok sklopi prototip.
IMHO, nema napretka dok god se ljudi izdrkavaju analiziranjem i dobivanjem energije iz molekularnih sila. Buducnost (i sadasnjost) i rjesenje svih energetskih problema lezi u iskoristavanju atomskih sila, odnosno u "hladnoj" fuziji.
Ovakvim sarlatanima je bolje ne davati previse pozornosti, jer eto, umjesto da razmisljamo o hladnoj fuziji, prinudjeni smo citati o njegovom "revolucionarnom" izumu elektrolize morske vode.