Igor Penović, dizajner studija
MIT i jedan od tvoraca
Lega-lega, proglašen je
dizajnerom godine. Tu prestižnu titulu mu je osiguralo pakiranje Lega-lega majica „
Fresh“.
Nezavisni festival kreativnih komunikacija pod nazivom „
Sudnji dan“ održao se u Muzeju Suvremene umjetnosti u Zagrebu
01. listopada 2011. On na prvo mjesto stavlja pojedince koji su tvorci uspješnih ideja i nastoji ih motivirati i inspirirati za nova djela. Sudionici Sudnjeg dana su najvećim dijelom zaposleni u reklamnim i PR agencijama, dizajnerskim studijima, produkcijskim kućama,
medijski djelatnici i samostalni umjetnici (fotografi, režiseri, dizajneri...).
Specifičnost festivala je i veliki žiri od
200 priznatih kreativaca koji glasa putem on line platforme i tako nagrađuje one najbolje u svojoj struci. Pritom
Sudnji dan 12 kategorija ne nagrađuje samo reklamne kategorije, nego i sve neodvojivo vezane djelatnosti poput dizajna, fotografije, režije, glume, komponiranja glazbe, animacije i sl.
U iznimno oštroj konkurenciji u kategoriji dizajner godine, u koju ulazi dizajn plakata, logo, vizualni identitet, sredstva direktne komunikacije, pakiranje proizvoda, dizajn publikacija, samopromocija, ambijentalni dizajn, dizajn print-oglasa, upotreba novog medija, art direkcija TV reklame, pakiranje „
Fresh“ Lega-lega se izdvojilo jednostavnošću i funkcionalnošću te dizajnom koji je očito osvojio cijeli žiri.
„
Jako sam sretan i ponosan. Dobiti ovakvo priznanje i to od struke, žirija od 200 kreativaca, je zaista nevjerovatno. Lega-lega proizvode radimo iz srca i radimo ono što bi sami koristili ili nosili i to se prenosi na proizvod. Svakako je ovo potvrda da sam na dobrom putu. Zahvalio bih svima koji podržavaju Lega-lega. Svi ste vi zaslužni za ovo!“ kaže
Igor Penović.