Mirakul Edukacijski centar organizira specijalistički seminar
"Kako osmisliti i napisati EU projekte za male i srednje poduzetnike" - izlazi natječaj za sufinanciranje projekata malih i srednjih poduzetnika iz EU fonda – naučite kako se prijaviti i dobiti sredstva za sufinanciranje!
Hotel Osijek, Šamačka 4, Osijek,
29. i 30. rujna 2011. godine, 9:00-16:00h
U idućih nekoliko mjeseci najavljeno je raspisivanje natječaja za sufinanciranje projekata malih i srednjih poduzetnika (privatnih tvrtaka) iz EU fonda (IPA). Sufinancirat će se uvođenje međunarodnih eko standarda i tehnologija energetske učinkovitosti u proizvodne procese te primjena najbolje prakse i uspješnih poslovnih modela, kao i unapređivanje kompetencija i specifičnih znanja tehničkog osoblja i osoblja koje vodi brigu o osiguranju kvalitete proizvoda i usluga, kako bi se lakše razvili novi i konkurentni proizvodi. Na natječaj će se moći prijaviti projekti koji će u proizvodnju ili usluge uključiti ekologiju i energetsku učinkovitost. Visina bespovratnih sredstava po projektu bit će od 50.000 do 200.000 eura.
Mirakul edukacijski centar u suradnji s M&M Centrom za poslovno savjetovanje organizirat će specijalizirani dvodnevni seminar za tvrtke koje imaju namjeru prijaviti se na ovaj natječaj. Prvi dan seminara predviđen je za teorijski dio – osnovne informacije o EU fondovima koji se mogu trenutno koristiti, kao i informacije o strukturnim fondovima i Kohezijskom fondu, natječajima za male i srednje poduzetnike te metodologiji pripreme dokumentacije za natječaj. Bit će riječi i o osnovnim pravilima kod prijave i provođenja projekta. Drugi dan seminara namijenjen je praktičnom radu – izradi logičkih matrica za konkretne projekte koje tvrtke žele prijaviti na natječaj. Teorijska nastava bit će popunjena primjerima projekata koje su predavači pripremali i provodili, a posebno projektom koji je pripremljen za prvi natječaj na koji su se mogle javljati privatne tvrtke – povećanje izvozne konkurentnosti.
Sadržaj seminara
Prvi dan:
1. EU uvod
2. IPA – instrument za pretpristupni fond
3. Strukturni fondovi i Kohezijski fond
4. Ostali fondovi
5. Praktični primjeri - Osmišljavanje projekta BIOS
6. Priprema za pisanje projekta - vodič za prijavitelje
7. Metodologija pripreme natječajne dokumentacije:
a. Upute za natjecatelje
b. Sažetak projekta
c. Obrazac za prijavu
d. Proračun
e. Ostali dokumenti
8. Prijava projekta
9. Provedba EU projekta
10. Vidljivost projekta
Drugi dan (praktični dio):
11. Projektni ciklus i logička matrica
12. Prezentacija projektnih prijedloga i odabir projektnih prijedloga za dalji razvoj
13. Izrada logičke matrice za odabrane prijedloge
14. Analiza izrađenih logičkih matrica
Reference voditelja
Voditelji seminara su
mr.sc. Igor Medić i
Jean-Pierre Maričić, koji su u Poduzetničkom inkubatoru BIOS pripremili, prijavili i proveli projekt 'Razvoj poduzetničke infrastrukture kroz povećanje kapaciteta Poduzetničkog inkubatora BIOS te tehnoloških i edukacijskih mogućnosti za pružanje potpore poduzetnicima početnicima' ukupne vrijednosti 1.434.774,42 eura, od čega bespovratna sredstva iz projekta PHARE 2005 iznose 925.286,02 eura. Jedan od rezultata tog projekta je izgrađen i potpuno namješten objekt ukupne površine od 2000 m² namijenjen proizvodnim tvrtkama i tvrtkama koje se bave visokim tehnologijama.
Medić i Maričić radili su kao konzultanti za poduzeće Đuro Đaković Kotlovi kod pripreme i prijave projekta na Phare 2006 (prvi natječaj na kojemu su se prijavljivale privatne tvrtke), koji je uspješno ocijenjen, te je tvrtka Đuro Đaković Kotlovi potpisala ugovor i provela projekt.
Uz ove projekte radili su kao suradnici ili konzultanti na čitavom nizu drugih projekata, a trenutno rade kao konzultanti za infrastrukturne projekte u vrijednosti preko 100 milijuna eura.
Ciljna skupina polaznika
Mali i srednji poduzetnici, s 10 i više zaposlenih.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija
Redovna cijena seminara iznosi
2.790,00 kn+PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 21. rujna iznosi
2.390,00 kn+PDV.
Za prijave
3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se
popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Svi pretplatnici na
Business.hr imaju poseban
popust 15% na redovitu cijenu seminara (2.790,00 kn-15% +PDV). Popust se odnosi isključivo na redovitu cijenu i isključuje sve dodatne popuste.
Prijave i kontakt
Mirakul d.o.o.
Vukovarska 88
31000 Osijek
žiro račun: 2330003-1100426127
OIB: 42474114531
MB: 1666193
www.mirakul.hr