Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



CZP: seminar 'Kako pokrenuti web trgovinu?'

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Online
Avatar

Ukupno postova: 65881
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 01.03.2011. 13:24 
Naslov:  CZP: seminar 'Kako pokrenuti web trgovinu?'
11.03.2011. 9:00
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Centar za poduzetništvo Osijek u suradnji s tvrtkom Escape d.o.o., u petak 11. ožujka 2011. godine organizira seminar „Kako pokrenuti web trgovinu?“.

Pokretanje vlastite web ili online trgovine zahtjevan je postupak u kojem se mora voditi računa o nekoliko vrlo važnih čimbenika. Interne organizacije i pripreme poslovnih procesa, izrada web trgovine i promocija online trgovine osnovni su koraci u procesu, ali svaki od njih mora biti detaljno isplaniran i organiziran. Ovaj seminar obrađuje sve detalje procesa i vodi vas kroz cijeli postupak.

Seminar je namijenjen osobama zaposlenim u primarno proizvodno orjentiranim tvrtkama, bez obzira da li proizvode vlastite ili samo preprodaju proizvode drugih proizvođača. Ako ste vlasnik tvrke koja u svom asortimanu nudi proizvode koji su interesantni širokom tržištu ili samo određenoj niši a jednostavna distribucija istih nije problem, ovaj seminar će vam pomoći i pružiti sve potrebne informacije potrebne za pokretanje web trgovine.

Na seminaru će biti obrađene sljedeće teme:

1. Preduvjeti za pokretanje web trgovine
• Razvoj web trgovine
• Karakteristike i prednosti web trgovine
• Preduvjeti koje tvrtka mora ispuniti za pokretanje web trgovine
- Infrastrukturni preduvjeti za pokretanje web trgovine
- Financijski okviri pokretanja web trgovine
- Zakonski okviri pokretanja web trgovine u Hrvatskoj

2. Dizajn web trgovine i UX (User eXperience)
• Dizajn i elementi početne stranice
• Dizajn i elementi stranice kategorije proizvoda
• Dizajn i elementi stranice detalja proizvoda
• Dizajn i elementi sustava za naručivanje proizovda

3. Osnovni elementi web trgovine
• “Front end” elementi web trgovine
- Katalog proizvoda
- Pretraživanje kataloga
- Sustavi kupovine
- Sustavi zaključivanja narudžbe
- Sustavi naplate
• “Back end” elementi web trgovine
- Upravljanje katalogom proizvoda
- Upravljanje kupcima
- Upravljanje narudžbama
- Upravljanje sadržajem
- Izvještaji

4. Internet marketing za web trgovinu
• Konverzija
• “On shop” internet marketing
- Akcije
- Voucheri
- Kuponi
• “Off shop” internet marketing
- Search Engine optimizacija web trgovine
- Google Adwords kampanje
- Facebook oglašavanje
- Newsletter kampanje

5. Analiza uspješnosti web trgovine
• Osnovni izvještaji Google Analytics alata
• Povezivanje Google Analytics i Google Adwords računa
• Definiranje ciljeva
• Postavljanje i analiza Ecommerce segmenta

Predavači:
Damir Podhorski diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Šest godina aktivno radi u vlastitoj tvrtki, u početku kao developer web aplikacija, a kasnije i kao voditelj projekata. Svoje bogato iskustvo u Internet marketingu stekao je kroz aktivno sudjelovanje u nizu projekata kojima je osobno upravljao. Za svoje klijente vodi promotivne kampanje na Internetu koje uključuju oglašavanje na tražilicima (SEM), oglašavanje na socijalnim mrežama (Facebook), te kontekstualno oglašavanje (Etarget). Održao je veći broj seminara na temu Internet marketinga i on line trgovine.
Miroslav Varga diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje u Zagrebu 1985. godine. Radio je u nizu tvrtaka na različitim poslovima – od projektiranja do prodaje i održavanja. Cijeli svoj život fasciniran je računalima i njihovim mogućnostima. Ima iskustva u radu s CAD/CAM aplikacijama, matematičkim i web aplikacijama. Apsolvirao je dva poslijediplomska studija i radi kao SEM u tvrtki Escape d.o.o. iz Osijeka. Svoje bogato iskustvo povezao je uz Internet poglavito u područjima integriranja online i offline odziva internetskih marketinških kampanja. Miroslav je za svoja rješenja na 4.i 8. WEB::Strategiji osvojio Zlatne nagrade Web::Strategije (kategorija: Zlatna web marketing kampanja za 2008. godinu i WEB poslovanje u 2010). Miroslav je jedini hrvatski oglašivač s dvije zlatne nagrade. Nositelj je tri Google certifikata u području oglašavanja (GAF, GSAA) i mjerenja povratnih podataka (GAIQ).

Seminar će se održati 11. ožujka 2011. godine u prostorijama Centra za poduzetništvo Osijek, J. J. Strossmayera 341 ( Poduzetnički inkubator BIOS, objekt A, 1. kat) u vremenu od 09:00 do 17:00 sati.

Cijena seminara iznosi 500,00 kn + PDV po polazniku. Broj polaznika je ograničen te je potrebno pravovremeno izvršiti prijavu. Prijave i informacije na 0800 345 345 ili [email protected].

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
kipp
Offline
Ukupno postova: 3
Lokacija: osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 07.05.2011. 17:13 
Naslov:  Re: CZP: seminar 'Kako pokrenuti web trgovinu?'
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Kako pokrenuti internet trgovinu
http://c-bit.hr/shop/

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: