
U cilju
pomoći nezaposlenima da kroz savladavanje
osnovnih informatičkih znanja i vještina lakše pronađu posao, u ponedjeljak
8. ožujka 2010. godine, započinje serija treninga
"Informatika jača kompetencije" u informatičkoj učionici
Poduzetničkog inkubatora BIOS (J. J. Strossmayera 341). Ukupna vrijednost edukacije iznosi
50.000,00 kn, a organizatori su
Pučko otvoreno učilište OBRIS, Poduzetnički inkubator BIOS i
Hrvatski zavod za zapošljavanje Područna služba Osijek. Sve troškove ove edukacije pokrivaju organizatori tako da je za polaznike
besplatna, a sve u cilju smanjenja nezaposlenosti. Predviđeni program trajat će nekoliko tjedana, a njime će se obuhvatiti
36 polaznika. Voditelj projekta je
Ivo Koški.
Grad Osijek financirao je opremu ove
informatičke učionice u sklopu Poduzetničkog inkubatora BIOS, odnosno financirao nabavu računala, što je i omogućilo provođenje ove edukacije, ali i brojnih drugih edukacija i projekata u budućnosti.
U svrhu detaljnijeg upoznavanja s projektom, a ujedno i s aktivnostima i mjerama koje partneri na projektu provode u cilju smanjenja nezaposlenosti,
tiskovna konferencija održat će se u utorak 2. ožujka 2010. godine u 10:00 sati. Na konferenciji će sudjelovati gradonačelnik Osijeka
Krešimir Bubalo, zamjenik gradonačelnika
Ivan Vrdoljak,
Jadranka Krmpotić, ravnateljica Pučkog otvorenog učilišta OBRIS,
Anto Barukčić, pročelnik Hrvatskog zavoda za zapošljavanje – Područne službe Osijek, i
Tomislav Šerić, direktor Poduzetničkog inkubatora BIOS.
Prvi od tri ciklusa informatičke edukacije nezaposlenih u sklopu projekta
"Informatika jača kompetencije" je završen. Polaznicima će biti uručene diplome i to u srijedu
24. ožujka 2010. u
12 sati u konferencijskoj dvorani
Poduzetničkog inkubatora BIOS.
Projekt vrijedan
50.000,00 kn zajednički su pokrenuli
Pučko otvoreno učilište OBRIS,
HZZ i Poduzetnički inkubator BIOS. Besplatna edukacija za
36 nezaposlenih osoba održana je u periodu od 8.3. do 24.3.2010.
Polaznici su svladali
osnovna informatička znanja, što im je kvalitetan temelj za daljnje obrazovanje, a isto tako su stekli samopouzdanje i radovali se procesu učenja.