Dionica tramvajske pruge Trg Ante Starčevića – Mačkamama – Bikara od danas je puštena u redovni promet. Za sada tramvaji će voziti svakih 12,5 minuta, no ovisno o broju građana i potrebi, minutaža će se i smanjivati. U GPP-u kažu kako će za sada još uvijek na spomenutoj relaciji voziti i autobusi. Građane mole za razumijevanje, ali i za veću pozornost prilikom uključivanja u promet, parkiranja vozila, jer za ovaj novitet nužna je suradnja svih sudionika u prometu.
Jeee, nova treska! Sada kad krenu kvrcavice i sudari na Divaltovoj dok se ljudi naviknu...
Btw, blago nama, od prvog ponovo 8 kn za jednu stanicu, kontam da će treska biti poluprazna.
_________________ Prijete mi noću, u moju sobu krišom uđu. Nađu me budnog gdje slušam otkucaje sata. Priđu mi tiho dok imam kamen 'mjesto srca i lagano sklope prste oko moga vrata.
napokon..sutra si idem kupiti butru ^^
Ovo mi je došlo savršeno sa obzirom da često idem do mačkamame i do grada sa sjenjaka a nemam uvijek auto jel mi starci uzmu svoje...baš me zanima koliko će me izaći kn mjesečno za moje potrebe... :\
kao što sam rekao, klinac ide u tvrdju s bikare u školu i to ide ovim putem, sjedne na tramvaj na bikari, vozi se cijeeeeeeeeelom divaltovom sve do vinkovačke, tamo se vozi cijeloooom vinkovačkom, pa dodje do rajznerove i produži taj tramvaj lijepo na kolodvor, pa dodje s kolodvora do trga, tamo presjedne na drugi tramvaj i taj ga tramvaj odveze do tvrdje i da samo da napomenem u tvrdju je krenio u 7 ujutro u školu je došao u 10h
Provokator je napisao/la: ›
kao što sam rekao, klinac ide u tvrdju s bikare u školu i to ide ovim putem, sjedne na tramvaj na bikari, vozi se cijeeeeeeeeelom divaltovom sve do vinkovačke, tamo se vozi cijeloooom vinkovačkom, pa dodje do rajznerove i produži taj tramvaj lijepo na kolodvor, pa dodje s kolodvora do trga, tamo presjedne na drugi tramvaj i taj ga tramvaj odveze do tvrdje i da samo da napomenem u tvrdju je krenio u 7 ujutro u školu je došao u 10h
Slažem se, totalno bezobrazno i bahato od njih da nam ne staju pred kućom i odvezu nas najbližim mogućim putem na naše odredište.
Ali najgore je što i sa parkingom tako postaje! Ovi u zagrebu su toliko proširili 1. zonu da sam neki dan hodao na pivo čak od auta!
_________________ "We've arranged a global civilization in which most crucial elements profoundly depend on science and technology. We have also arranged things so that almost no one understands science and technology. This is a prescription for disaster. We might get away with it for a while, but sooner or later this combustible mixture of ignorance and power is going to blow up in our faces." - Carl Sagan
Provokator je napisao/la (Pogledaj post): ›
kao što sam rekao, klinac ide u tvrdju s bikare u školu i to ide ovim putem, sjedne na tramvaj na bikari, vozi se cijeeeeeeeeelom divaltovom sve do vinkovačke, tamo se vozi cijeloooom vinkovačkom, pa dodje do rajznerove i produži taj tramvaj lijepo na kolodvor, pa dodje s kolodvora do trga, tamo presjedne na drugi tramvaj i taj ga tramvaj odveze do tvrdje i da samo da napomenem u tvrdju je krenio u 7 ujutro u školu je došao u 10h
dečko neka lijepo ode na autobus...udaljenost između tramvajske i autobusne stanice kod bikare je 100-injak metara...lijepo siđe busom kod vbk...i prošeta do tvrđe...kao i generacije prije njega...
p.s. a de mi objasni put kojim bi dečko išao ako je s juga 2 i pohađa građevinsku školu ? ...naravno...da nema tramvajske linije od bikare....
Provokator je napisao/la (Pogledaj post): ›
kao što sam rekao, klinac ide u tvrdju s bikare u školu i to ide ovim putem, sjedne na tramvaj na bikari, vozi se cijeeeeeeeeelom divaltovom sve do vinkovačke, tamo se vozi cijeloooom vinkovačkom, pa dodje do rajznerove i produži taj tramvaj lijepo na kolodvor, pa dodje s kolodvora do trga, tamo presjedne na drugi tramvaj i taj ga tramvaj odveze do tvrdje i da samo da napomenem u tvrdju je krenio u 7 ujutro u školu je došao u 10h
frost,znas kolko su inzenjera prometa pitali.....NIKOLKO....prugu i vozne redove su ti projektirali tekstilni tehnicari,krojaci,ratari i vocari (JER TE STRUKTURE UGLAVNOM VODE PROMET U GPP-u ZAHVALJUJUCI ZELJKU PALOSU),dok inzenjeri prometa u gpp-u rade marginalne poslove koji usput nemaju veze sa `PROMETOM` .......
zato ce se putnici vozati uzduz i popreko i kasnit ce djaci u skole i ljudi na posao,a vozaci doslovce nece imati vremena `piskiti`.......Zivjela struka GPP-a !